Hoofdstuk 31

6.5K 236 49
                                    

POV Melanie
Na een tijdje brengt Jake me weer terug. Er staat een zuster ongeduldig te wachten in mijn kamer. 'Je zal een half uur geleden al medicatie moeten hebben' roept ze zenuwachtig. 'Sorry' roep ik lacherig. Ze geeft me medicatie en loopt daarna weg. Wanneer ze weg is barsten Jake en ik in lachen uit. Jake helpt me in bed en komt er daarna bij liggen. 'Ik hou van je. Dat meen ik' zegt hij lief. Ik geef hem een kus. Ik sluit mijn ogen en val langzaam in slaap.

Verward word ik wakker. Oja ik ben in het ziekenhuis. Jake is weg en ik ben nu alleen in de kamer. Ik sluip uit het ziekenhuisbed en loop voorzichtig de gang op. Een meisje staat tegen de muur aan en ze huilt zachtjes. 'Wat is er?' vraag ik zacht. 'Mi-mijn moeder heeft een erge ziekte' stottert ze. Ik sla een arm om haar heen. Mijn moeder zei dat ik behulpzaam moet zijn. Dus dan doe ik dat ook maar. 'Bedankt. Ik ben Loes' zegt ze. 'Ik ben Melanie' zeg ik tegen haar. Ze heeft rood haar en lichte sproetjes in haar gezicht.

We kletsen een tijdje. Ze vertelde dat ze hier pas is komen wonen. 'Ik moet maar is gaan. Mijn broer wacht op me' zegt ze. Ik knik en we geven elkaar een knuffel. Ze loopt naar een jongen die een eindje verderop staat. Die jongen komt me wel heel bekend voor. Is dat? Nee dat kan toch niet. Ik vriendinnen met het zusje van Sander? Nee dit meen je niet.

Ja dat meen je wel.

Beginnen we weer jij wijsneus?

Ik wil alleen maar zeggen dat je teveel aan hem denkt.

Ja dat weet ik ook wel.

Ik word knettergek door mijn gedachten. Ik zucht een keer en loop dan naar mijn kamer. Ik ga op bed zitten. Ik verveel me hier te pletter. Het duurt nog minimaal 2 uur voordat het bezoek uur is. Niet dat ik iemand verwacht maar het zou leuk zijn. Ik pak een tijdschrift en blader hem door. Als dat me te saai wordt, doe ik mijn oortjes in. Ik scrol door mijn muzieklijst tot dat ik een liedje heb gevonden. Het is she bad van Cameron Dallas geworden.

Ik heb ondertussen op 10 verschillende plekken gezeten. Ik wil echt naar huis. Ik verveel me hier dood. Ik tuur uit het raampje. Ik zie Jake uit een auto stappen. Mijn hart maakt een sprongetje. Wat hou ik toch veel van die jongen.

'Heey lieverd' zegt hij wanneer hij mijn kamer binnen loopt. 'Hey' zeg ik terug en geef hem een zoen. 'Ik heb goed nieuws en slecht nieuws' zegt hij lachend. 'Nou vertel.' 'Het goede nieuws is dat je naar huis mag. Het slechte nieuws is dat je met mij mee moet' zegt hij lachend. 'Maar Jake dat is een straf' zeg ik lachend. Hij pakt mijn tas in. Ik spring op zijn rug. Hij wankelt een beetje en ik schiet hard in de lach. Ik hou me goed aan hem vast.

We lopen naar buiten. Ik stap in zijn auto en hij start de auto. 'Jake hoe heb je het voor elkaar gekregen dat ik bij je mag slapen?' vraag ik spontaan. 'Nou dat ga ik jou lekker niet vertellen' zegt hij lachend. Hij legt zijn hand op mijn schoot en kijkt me even aan. Daarna let hij weer op de weg. Wanner we er zijn stap ik uit. Ik wil mijn tas pakken maar Jake is me voor. 'Nee nee doe jij nou maar rustig aan' zegt hij lief. Ik knik snel en loop dan naar binnen. Ik ga op de bank zitten en Jake komt ernaast zitten. 'Netflix?' vraagt hij. 'Ja leuk' zeg ik. Hij zet een film op. Ik nestel me dicht tegen hem aan en hij slaat een deken om me heen. 'Ik hou van je' fluister ik. 'Ik ook van jou' zegt hij en glimlacht.

De lekkere geur van Jake dringt mijn neus binnen. Hij slaat een arm om me heen en trekt me nog dichter tegen hem aan. Hij draait zijn hoofd een kwartslag zodat ik hem recht aan kijk. Ik druk mijn lippen op die van hem. Hij zoent terug. Hij staat op en tilt me van de bank. Ik sla mijn benen om hem heen. Hij loopt voorzichtig naar boven en legt me op bed. Ik ga met mijn hand over zijn sixpack en hij plant kusjes in mijn nek. 'Weet je het zeker?' vraagt hij wat onzeker. 'Ja Jake ik wil het' zeg ik schor. Hij trekt zijn shirt uit en ik pruts de knoopjes van mijn bloesje los. Hij helpt me en samen duiken we het bed in.

Kreunend word ik wakker. Jake en ik hebben het gister voor het eerst gedaan. Jake ligt naast me en ik ben nog steeds naakt. Ik pak snel een setje ondergoed. Ik trek het aan. 'Goedemorgen schoonheid' zegt Jake die achter me is komen staan. Ik lach even. Hij slaat zijn armen om me heen en zo blijven we een tijdje staan. Hij drukt een kus op mijn voorhoofd en dan gaan we ontbijten.

Heey lieve lezers,
Hier hoofdstuk 31. Ik denk dat ik nog 1 of 2 hoofdstukjes schrijf en dan is dit verhaal helaas ten einde.
Maar even wat anders dit boek heeft  de 900 views gehaald. Erg bedankt allemaal.
XxAyella❤️

The badboy loves me(voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu