POV Jake
Ik zet mijn scooter in de garage. Ethan keek wel heel boos. Ik hoop dat hij Melanie met rust laat. Ik hoorde ze nog ruzie maken. Ik besluit haar maar even te bellen.
M: jake?
Hoor ik snikkend aan de andere kant van de lijn.J: Melanie gaat het wel?
M: nee ik heb flinke ruzie met Ethan.
Ze snikt nog een paar keer.J: vergeet het allemaal even en ga lekker slapen prinses. Ik zie je morgen. Ik hou van je.
M: ik hou ook van jou tot morgen.
Ik hang op en loop maar boven. 'Jake papa komt morgen langs' zeg Kelsey zacht. 'Hoelang weet je dit al?' vraag ik verbaasd. 'Al 3 weken.' Ik heb dus echt geen zin in mijn vader. Ik mag hem niet het is een ongelofelijke hufter. Ik sla hard met een vuist tegen de muur. 'En je vond het niet nodig om het aan mij te vertellen?' roep ik. Hoe kan ze dit voor me achter houden. 'Ik weet dat je hem niet mag dus waarom zou ik het dan vertellen?' roept ze boos. 'Ik ben morgen sowieso weg' roep ik hard.
POV Melanie
Snikkend laat ik me op mijn bed vallen. Na een tijdje gaat de deur open. 'Ethan ga weg' snik ik. 'Nee Melanie. Ik ben gewoon bezorgd dat hij je pijn doet' zegt hij. 'Ik heb voor hem gekozen dus als hij me pijn doet is dat mijn eigen schuld' zeg ik streng. 'Melanie begrijp je het dan niet? Hij gaat je pijn doen en dat wil ik niet.' 'Ethan stop en ga weg' roep ik streng. 'Nee.' Ik word nu echt woest. Ik pak iets wat te gooien valt en gooi het naar zijn hoofd. 'Eruit nu' roep ik en gooi nog wat naar zijn hoofd. Ik plof weer op mijn bed en druk mijn hoofd in mijn kussen.
'Melanie we gooien hier niet met dingen' zegt mijn vader streng. 'Ja en wat Ethan was vervelend' roep ik op een boze toen. 'Zo praat je niet tegen mij madame. Jij hebt een week huisarrest.' 'Maar papa dit is niet eerlijk' zucht ik. Hij loopt zonder iets te zeggen mijn kamer uit. Kan het nog erger. 'Oja en je mag niet meer met Jake omgaan hij heeft een slechte invloed op je' roept mijn vader. Dit is zo oneerlijk. Ik pak een tas en pleur er wat kleren in. Ik open mijn balkon deur. Voor de zekerheid heb ik mijn kamer deur op slot gedaan. Ik klim voorzichtig via mijn balkon naar beneden. Echt soepel gaat het niet want dit is de eerste keer dat ik het huis uitsluip. Ik loop over straat. Het is al donker en de straatlantarens zijn al aan.
Ik hoop zo dat Jake nog wakker is. Ik zie dat de lampen nog aan zijn. Jake zit op de bank. Voorzichtig klop ik op het raam. Hij staat direct op en opent de voordeur. 'Wat doe jij hier?' vraagt hij. 'Ik heb ruzie met Ethan gehad en ging met dingen gooien. Toen werd mijn vader boos, ik gaf een grote mond en nu heb ik een week huisarrest. En mag eigenlijk niet meer met je omgaan. Toen heb ik mijn spullen gepakt en nu sta ik hier' snik ik. Hij zegt niks maar trekt me in een knuffel. Precies iets wat ik nodig had. 'Kan ik bij jou slapen?' vraag ik zacht. 'Tuurlijk kan dat' zegt hij lief. Ik ben slim geweest en heb mijn schoolboeken mee genomen zodat ik morgen niet terug hoef. Jake draagt mijn tas naar boven en ik volg hem.
Ik rommel wat in mijn tas en zie dat ik mijn pyjama ben vergeten. Jake merkt het en geeft me zijn shirt. Ik kijk hem dankbaar aan. Ik trek snel het shirt aan en ga dan bij hem in bed liggen. Ik wil niet weten wat hij hier heeft gedaan. Ik nestel me dicht tegen hem aan. Hij geeft me een zoen op mijn kruin. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. 'Probeer maar wat te slapen' zegt hij lief en hij geeft me een zoen. Ik knik en sluit mijn ogen. Ik wil alles even vergeten.
ik word in een schrik wakker. Waar ben ik? Dan schiet het me te binnen ik ben bij Jake omdat ik ruzie had met mijn vader en broer. Ik ben gevangen in de armen van Jake. 'Goedemorgen' mompel ik. 'Goodmorning de eerste 2 uur zijn uitgevallen' zegt hij lief. Mooi denk ik bij mezelf. 'Je mag wel even douchen als je dat wil.' Ik knik dankbaar en pak een setje kleding. Jake geeft me een handdoek en zet de douche voor me aan. Warmen stralen glijden over mijn lichaam. Heerlijk even zo'n douche. Als ik klaar ben sla ik de handdoek om me heen. 'Kan ik binnen komen?' vraagt hij. 'Heel even wachten' roep ik terug. Ik kleed me snel om. 'Ja kom maar binnen' zeg ik terwijl ik de deur van het slot haal. Jake opent de deur voorzichtig en loopt daarna naar binnen. Hij legt zijn handen op mijn heupen en trekt me dicht tegen hem aan. 'Ik hou van je' zegt hij en drukt een kus op mijn mond.
Ik pak mijn toilettasje en doe mijn make-up. Jake stoot me aan en ik schiet uit. 'Jake nou heb je het verprutst' roep ik. Hij lacht en pakt daarna een doekje. Hij veegt het weg en geeft me een kus. Ik poets mijn tanden. Jake en ik proberen een gesprek te voeren maar dat gaat niet zo goed met een tandenborstel in je mond. Ik spoel mijn mond en daarna doe ik mijn haar. Ik kreeg het maar niet in model dus is het uiteindelijk een knot geworden. Ik voel 2 sterke handen om me een en ik word in een zwaai opgetild. Ik slaak een gilletje en Jake lacht. 'Jake ik denk dat ik het wel durf te vertellen dat we een relatie hebben' mompel ik. 'Alles op jou manier' zegt hij lief en streelt mijn wang. Ik druk een kus op zijn lippen.
'Ben je er klaar voor?' vraagt Jake. We staan voor de school en ik ben er klaar voor om het te laten zien. Ik knik en hij pakt mijn hand. Samen lopen we de school in. Iedereen kijkt ons aan. Ik voel me langzaam rood worden. Een paar mensen blijven staan en lachen. Jake werpt ze een dodelijke blik. Hij richt zijn aandacht weer op mij en geeft me uit het niets een zoen. De gesprekken verstommen en alle ogen in de hal zijn op ons gericht. 'Je bent mijn vriendin en daar ben ik trots op' zegt hij lief.
Heey lieve lezers
Ik ben ziek dus ik heb de tijd om te schrijven.
Ik hoop dat jullie het nog leuk vinden.
Jake doet nu nog lief tegen haar maar zal hij echt veranderd zijn? Dat lezen jullie in het volgende hoofdstuk.XxAyella❤️
JE LEEST
The badboy loves me(voltooid)
RomanceMelanie is een gewoon meisje van 16 jaar. Haar leven was normaal en rustig tot dat een badboy haar hele leven op de kop zet. Zal ze voor hem vallen? Zal hij voor haar veranderen of geeft hij te veel om zijn reputatie als badboy? Dit is een typisch...