Hoofdstuk 33

6.8K 219 3
                                    

POV Jake

Ik ben blij dat ze bij me is. Ze is mijn alles. Ik zou alles voor haar doen. Ik hou van haar. Ik druk een kusje op haar hoofd. Ze heeft haar ogen gesloten. Haar gezicht staat vredig. Ik lach even. Ik zet de tv uit en til Melanie naar boven. Ik leg haar in mijn bed en trek de deken over haar heen. Ik sluit de gordijnen en loop de kamer uit.

Ik plof op de bank en zet een film op. Oke dit is al de weet ik niet hoeveelste film. Ach ja het boeit me niet zoveel. Na een tijdje gaat de bel. Ik kijk even door het raam om te kijken wie het is. Als ik zie dat het de postbode is doe ik de deur open. Ik krijg een pakketje in mijn handen gedrukt. Ik bedank de postbode en sluit de deur.

Ik open het pakketje. Kelsey's naam stond erop maarja boeien. Er zit een ketting in en een brief. Bah het is van mijn vader. Wat een slijmbal. Beetje Kelsey omkopen. Ik kook van woede. Ik sla hard met mijn vuist op de muur. 'Jake wat doe?' vraagt Melanie geschrokken. 'Niks' brom ik. 'Jake er is wel wat' zegt ze streng.

'Er is niks. Laten we naar het strand gaan' zeg ik. Ze knikt opgewekt en rent naar boven. Even later komt ze terug. Ze heeft haar bikini aan en daarover heeft ze een broekje en een topje aan. 'Gaan we?' vraagt ze vrolijk. Ik lach en pak mijn spullen. Hand in hand lopen we samen naar het strand.

Als we er zijn legt ze een handdoek neer en gaat er op zitten. Ze klopt naast haar op de handdoek en ik ga er zitten. 'Jake je bent een beetje afwezig' zegt ze zacht. 'Er is niks' brom ik terug. 'Jake jawel er is wel wat.' 'Melanie stop er is verdomme niks' roep ik boos. Ze schrikt van me reactie. 'Sorry zo bedoelde ik het niet' zeg ik zacht. Ze knikt voorzichtig en staat daarna op. Ze loopt naar het water en duikt erin. Ik moet ook niet zo moeilijk doen en het gewoon aan haar vertellen.

Na een tijdje komt ze uit het water lopen. Ik geef haar een handdoek en ze slaat hem om haar heen. 'Mel ik pieker over mijn vader. Hij koopt mijn zus gewoon om. Vreselijk is die man' zeg ik zacht. Ze knikt en geeft me een knuffel.

In een zwaai til ik haar op. (Zie foto) Ze slaakt een gilletje en lacht daarna. De wind blaast haar haren naar achter. Een klein glimlachje vormt zich op mijn gezicht. Ze drukt haar lippen op die van mij en ik ga erin mee. Na een tijdje trekt ze terug. Ik kijk in haar mooie blauwe ogen. 'Ik haat je' zeg ik lachend. Ze zet een pruillip op. 'Grapje ik hou super veel van je' zeg ik lief.

POV Melanie
'Ik ook van jou' zeg ik en streel zijn wang. Ik druk nog een kus op zijn wang en probeer me daarna los te wrikken. Wat niet lukt. Damn hij is gespierd. Na een tijdje laat hij me gaan. Mijn voeten raken het zachte zand. Ik ben eigenlijk bang voor dit strand. Ik weet het nog goed. Ik was die dag met mama naar het strand. Plots begonnen er mensen te gillen en te schreeuwen. Een jong meisje spartelde in het water. Ze ging iedereen keer kopje onder totdat ze een keertje niet meer boven kwam. Ik zag haar gewoon verdrinken en kon niks doen. Ik ben daarna 2 jaar niet meer op dit strand geweest eigenlijk geen enkel strand. Nu ben ik over dat trauma heen. Gelukkig maar.

'Aarde aan Melanie. Zullen we gaan?' vraagt Jake en hij schudt me zachtjes heen en weer. 'Huh wat? Eh ja' stamel ik. We pakken de spullen in en lopen samen terug. Wanneer we terug zijn, pak ik mijn tas in. 'Jake ik ga naar huis. Wil je me brengen?' vraag ik lief. 'Tuurlijk wil ik dat' zegt hij met een lach.

Ik stap achterop zijn scooter. Ik klam me stevig aan Jake vast. 'Mel je knijpt behoorlijk hard' zegt Jake opeens lachend. 'Ow sorry' zeg ik en verslap mijn greep. 'Zo we zijn er prinses' zegt hij lief. Ik stap af en leg mijn hoofd op zijn borst. 'Ik hou van je' zeg ik. 'Ik ook van jou' zegt hij lief en drukt dan zijn lippen op die van mij. We blijven een tijdje zo staan. Dan trekt Jake terug en geeft me nog een zoen op mijn voorhoofd. 'Zie je gauw weer' zegt hij en stapt op zijn scooter. Ik zie hoe hij langzaam verdwijnt.

Heey hier is hoofdstuk 33. Het een na laatste hoofdstuk. Het is iets korter dan normaal maar ik ben een beetje inspiratieloos. Maar ik heb wel goed nieuws er komt een vervolg op dit verhaal☺️
Hope you enjoy it
#vote
#comment
XxAyella❤️

The badboy loves me(voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu