POV Melanie
Langzaam word ik wakker door de wekker. De dagen vlogen voorbij. Ze waren normaal zo als altijd. Vandaag is het zover. Ik ga Jake's vader ontmoeten. Ik ga zien wat voor een hufter hij is. Jake heeft me veel nare dingen over zijn jeugd vertelt. Hij werd geslagen door zijn vader, een mislukkeling genoemd en uitgescholden. Hij vertelde ook dat hij daarom een badboy geworden was. Maar ik heb hem kunnen veranderen. Wie had dat ooit gedacht. Niemand dus. Niemand zag dit aankomen. Zelfs ik niet.
Ik sta op en trek een jeans met een naveltruitje aan. Het is vandaag niet heel warm. Ik kam mijn haar en doe wat mascara op. Daarna loop ik naar beneden. De sfeer beneden is niet echt gezellig. Ethan staart boos naar zijn telefoonscherm, mijn vader leest boos de krant en mijn moeder heeft haar maandelijkse probleem dus die is ongelofelijk chagrijnig. 'Hoi' roep ik vrolijk. Ik krijg wat gebrom terug. 'Oke dan niet' roep ik. Ik pak de cornflakes en de melk. Ik giet het in een kom en begin het daarna te eten. Als ik klaar ben loop ik weer naar boven. Ik zet muziek op en probeer een beetje op te ruimen. Tja ik kan wel beneden gaan zitten maar daar is iedereen chagrijnig dus kan ik me maar beter nuttig maken.
Na ongeveer een uurtje ben ik klaar. Mijn kamer ziet er weer netjes uit. Ik pak mijn mobiel en open de chat met Jake.
Mn bæ👫: heey lieverd jij en ik gaan shoppen vanmiddag. Zorg dat je om 2 uur bij het speeltuintje bent. Je hoeft alleen een jas mee te nemen. X
Ik: is goed zie je dan hou van je. X
Ik ga dus niet naar hem luisteren en neem gewoon mijn eigen portemonnee mee. Ik sluit mijn mobiel af en kijk op de klok. Het is nu 1 uur ik heb dus nog een uurtje voordat ik bij het speeltuintje moet zijn.
Ik eet snel nog een broodje en haast me dan richting het speeltuintje. Jake is er nog niet dus ik ga op een schommel zitten. Plots duwt iemand de schommel naar voren. Ik verlies mijn evenwicht en val met een plof in het zand. 'Is het zand lekker?' vraagt Jake lachend. Hij helpt me overeind. Daarna slaat hij zijn armen om mij heen. Ik druk mijn lippen op die van hem.
'Laten we gaan' zegt hij na een tijdje. Ik knik en we lopen richting de stad. We lopen een kleding winkel binnen. Ik loop naar de rekken waar de jurkjes hangen en begin ze te bekijken. 'Jake kijk deze' zeg ik terwijl ik een jurkje tevoorschijn haal. 'Ga passen' zegt hij. Ik knik en loop met het jurkje naar de pashokjes. Ik trek het aan en rits hem dicht. Hij past perfect. Voorzichtig loop ik naar buiten. Waar een Jake me met open mond aankijkt. 'Hij staat je prachtig' zegt hij lief. Ik lach en kleed me daarna weer om. 'Ik betaal' zegt Jake. 'Nee dat doe ik zelf' zeg ik en pak mijn portemonnee. 'Nee' zegt Jake en grist het jurkje uit mijn handen. Hij loopt naar de kassa en betaalt het. 'Jake dat had echt niet gehoeven' zeg ik zacht. Hij knikt.
We halen nog een ijsje en lopen dan naar huis. 'Zie je vanavond. Kom je om half 7 ophalen. Hou van je' zegt Jake en geeft me een zoen. We nemen afscheid en ik loop daarna terug naar huis. Het is inmiddels al 4 uur. Ik open de voordeur. Het is nog steeds zo gezellig hier. Niet dus. 'Hey' roep ik. Niemand kijkt op of zegt wat terug. Laat dan maar denk ik. In een rechte lijn loop ik naar boven.
Ik zet de douche aan en stap eronder. Mijn lichaam verwelkomt de warme waterstralen. Als ik klaar ben zet ik de douche uit en droog me af. Ik trek eerst een trainingsbroek en shirt aan. Ik föhn mijn haar en krul het daarna. Ik doe mijn make-up en daarna doe ik het jurkje aan.
Ik loop naar beneden en trek daar mijn hakken aan. Dit keer denk ik daar wel aan. Ik besluit maar niks aan mijn ouders te vragen van hoe ik eruit zie want die zeggen toch niks. 'Mooi sis' zegt Ethan. 'Dankje' zeg ik en geef hem een knuffel. Hij wenst me plezier. Om half 7 loop ik naar buiten. Ik klap de paraplu uit want het regent behoorlijk hard. Als ik bij de auto ben klap ik de paraplu weer in. Ik stap in de auto en zeg Jake hallo. Daarna start hij de auto en we rijden naar het restaurant.
We zitten nu al een tijdje te wachten. Na een half uur zijn ze er. 'Hoi ik ben Melanie de vriendin van Jake' zeg ik terwijl ik zijn hand schud. 'Sinds wanneer heeft die mislukkeling een vriendin?' vraagt hij lachend. 'Jake is geen mislukkeling' zeg ik boos. Hij snuift en ik ga met een boos gezicht weer zitten. Jake zoekt onder de tafel naar mijn hand. Als hij die gevonden heeft pakt hij hem en knijpt er even in. Stilletjes eet ik mijn eten op. Ondertussen verteld de vader van Jake over hoe geweldig Kelsey wel niet is en dat Jake een mislukkeling is. Langzaam begint mijn woede te koken wat denkt hij wel niet.
Na de zoveelste belediging staat Jake in een beweging op. 'Nou ben ik het zat. Je bent een ongelofelijke eikel. Je liep me 8 jaar te irriteren. Te zeggen dat ik een fout was. Daarna hebben we je fucking 10 jaar niet gezien en nu duik je inees weer op' schreeuwt hij. Hij draait zich om en loopt het restaurant uit. Boos werp ik een blik naar zijn vader. Daarna draai ik me ook om en loop achter Jake aan.
Het regent hard. Binnen een paar minuten ben ik zeik nat en heb ik Jake gevonden. 'Jake' roep ik schor. Hij zit op een bankje. Zijn hoofd begraven in zijn handen. Een pijnsteek gaat door me heen. Het doet me pijn om hem zo te zien. 'Mel ga weg' zegt hij hees. 'Nee ik blijf bij je voor altijd' roep ik terug. Door de regen kleven mijn kleren aan mijn lichaam en mijn haren aan mijn gezicht. De regen klettert nog steeds hard naar beneden. Jake staat op en drukt zijn lippen op die van mij. We blijven staan. De regen boeit me nu even helemaal niks. Ik ga op om dit moment en vergeet alles om me heen. Hij trekt terug en dwingt me om hem aan te kijken.
'Ik hou van je.'
Heey lieve lezers
Dit was dan het laatste hoofdstuk.
Maar don't worry er komt een vervolg deel. Ik denk dat ik daar over een paar dagen mee begin en de intro komt morgen denk ik online.Bedankt voor de views
XxAyella❤️
JE LEEST
The badboy loves me(voltooid)
RomanceMelanie is een gewoon meisje van 16 jaar. Haar leven was normaal en rustig tot dat een badboy haar hele leven op de kop zet. Zal ze voor hem vallen? Zal hij voor haar veranderen of geeft hij te veel om zijn reputatie als badboy? Dit is een typisch...