POV Jake
Ze staat op en loopt weg. Jake je kan haar niet laten lopen naar huis zegt een stemmetje in mijn hoofd. Ik ren achter haar aan. Binnen een paar passen ben ik haar bij. 'Melanie je kan toch niet naar huis lopen.' zeg ik. 'Moet jij eens opletten.' zegt ze boos. 'Melanie ik breng je wel.' zeg ik. 'Het spijt me ik had niet zo boos moeten zijn. Maar mijn moeder overleeft het waarschijnlijk niet.' zegt ze en tranen stromen over haar wangen.
Ik trek haar in een knuffel. 'Ik moet maar is naar huis.' zegt ze zacht. 'Is goed, ik breng je wel.' zeg ik. Ik breng haar naar huis. 'Bedankt.' zegt ze met rode wangetjes. 'Geen probleem prinses.' zeg ik en ik zie een twinkeling in haar ogen. Ze loopt naar de deur maar draait zich om en rent naar me toe. Ze kust me op mijn wang.
POV Melanie
Ik bedank Jake. Ik loop naar de deur maar draai me om ik ren naar Jake en geef hem een kus op de wang. Hij kijkt verbaasd. 'Slaaplekker badboy.' zeg ik. Ik loop naar binnen en zie Ethan zitten. Oja Ethan is trouwens mijn oudere broer van 18. Ik heb een hechte band met hem. Hij is erg beschermend en soms iets te beschermend. 'Heey sis.' zegt hij. Zijn ogen zijn rood dus hij moet gehuild hebben.
'Heey broertje.' zeg ik zacht. Ik ga bij hem zitten en hij trekt me in een knuffel. Ik kan me tranen niet langer inhouden. 'Stil maar.' zegt hij. 'Wa..wat is er precies gebeurt?' vraag ik. 'Heel precies weet ik niet maar ik hoorde van pap dat er een kettingbotsing van 9 auto's was. Mam was de vijfde auto dus ze zat er midden in.' zegt hij zacht. 'Ow..' is het enigste wat ik uit kan brengen. 'Ik ga denk ik naar boven.' zegt hij. 'Is goed ik zie je wel weer.' zeg ik. Hij loopt naar boven. Ik pak een deken en zet de tv aan. Ik zap tot ik een leuke zender vind. Langzaam sluit ik mijn ogen en val in slaap.
Ik word zachtjes door elkaar geschud. Ik open mijn ogen en kijk recht in de groene ogen van mijn broer. 'Je moet naar school.' zegt hij hees. 'Shit.' roep ik. Ik sta op en maak me klaar in een record tempo. Ik doe een wit jurkje aan met zwarte stipjes aan. 'Ik breng je wel naar school.' zegt Ethan lief. 'Dank je.' zeg ik. Ik gris snel een appel van de fruitschaal en loop naar de auto. Hij zet me af bij school en ik loop naar binnen.
Nadia en Zoë staan al te wachten bij mijn kluisje. 'Hey.' zeg ik hees. 'Mel er is wat vertel.' zegt Nadia. Ze zien meteen of er iets mis is ook al probeer ik het zo goed mogelijk te verdoezelen. Ik leg het hele verhaal uit en aan het einde geven ze me een knuffel. 'Wat erg.' zegt Zoë. 'We duimen voor je.' zegt Nadia. De rest van de dag verliep rustig tot de pauze dan.
Ik loop de aula in. Plots stop ik. Ik zie dat Jake aan het zoenen is met Ashley. Voel ik jaloezie? Melanie wakker worden zegt een stem in mijn hoofd. Ik had het kunnen weten. Badboys veranderen nooit. Ashley werpt een gemene blik naar mij. Negeer haar het is een slet zegt een ander stemmetje in mijn hoofd. Ik loop er naar toe. 'Slik elkaar niet in he.' zeg ik terwijl ik Jake een tik tegen zijn hoofd aan geef. Ik loop weg. Ik wil weg in ieder geval weg van Jake. Ik moet gelukkig nog een uur maar dat uur is biologie en ik zit naast hem. De rest van de pauze breng ik door op de wc. Als de bel gaat pak ik mijn tas en loop richting het lokaal.
Wat een verrassing Jake is een keer optijd. Stil ga ik naast hem zitten. 'Jullie gaan een verslag maken met jullie buurman of buurvrouw.' Kan het nog erger ik moet al naast hem zitten en nu moet ik ook nog een verslag met hem maken. 'Jullie gaan een verslag schrijven over wat jullie vinden van het onderwerp seksualiteit.' zegt mevrouw Bos. Nee he, denk ik. 'Dit verslag maken jullie in je eigen tijd.' zegt ze. Ik had het mis het kon nog erger. 'Dit gaat leuk worden prinses.' zegt hij. Ik zie lust in zijn ogen.
POV Jake
Ze kijkt me aan en ik zie angst in haar ogen. De rest van de les negeert ze me en zodra de bel ging was ze als eerste het lokaal uit. Samen met Tim en Daniel loop ik naar haar kluisje. Ruw duw ik haar tegen de kluisjes aan. 'Wat moet je van me.' zegt ze. 'Jou.' zeg ik terug. 'Jake ik hoef jou niet en dat zal altijd zo blijven.' zegt ze zonder enige emotie. Ik druk haar harder tegen de kluisjes. 'Laat me los.' roept ze. 'Als je me niet los laat geef ik je een knietje.' roept ze er nog achteraan. 'Laat me niet lachen dat doe jij toch niet.' zeg ik.
POV Melanie
Jake lacht me uit. Moet jij eens opletten, denk ik. Ik geef zo hard als ik kan hem een knietje in zijn edelen delen. Zijn greep verslapt en ik schiet weg. Zo snel mogelijk ren ik door de gangen. Links dan weer links dan rechts. Ik stop ik ben nu in het brugklas gedeelte. Shit welke kant moest ik ook al weer op? Ik ga op mijn gevoel af en ga links. Verdomme het loopt dood hier.
'Melanie ik weet dat je hier ergens zit.' roept hij. Hij ziet me en loopt met grote passen naar me toe. 'Ik was nog niet klaar met jou dame.' zegt hij terwijl hij me tegen de muur drukt. Hij drukt ruw zijn lippen op de mijne. Hij vraagt om toestemming met zijn tong maar ik geef hem geen toestemming, inplaats daarvan bijt ik zo hard als ik kan op zijn lip. 'Waar the f*ck ben jij mee bezig.' roept hij terwijl zijn greep weer verslapt en ik voor de tweede keer ontsnap. Dit keer ben ik verstandig en ren ik naar buiten. Ethan staat al te wachten en haastig stap ik in de auto.
'Eh sorry dat ik laat ben ik moest nog wat regelen.' zeg ik. Hij knikt en start de auto. 'Hoe gaat het met mama?' vraag ik om de stilte te verbreken. 'Ze gaat vooruit maar de kans dat ze het overleeft blijft klein.' zegt hij met een strak gezicht.
JE LEEST
The badboy loves me(voltooid)
RomanceMelanie is een gewoon meisje van 16 jaar. Haar leven was normaal en rustig tot dat een badboy haar hele leven op de kop zet. Zal ze voor hem vallen? Zal hij voor haar veranderen of geeft hij te veel om zijn reputatie als badboy? Dit is een typisch...