Hoofdstuk 6

8.8K 274 5
                                    

POV Jake

'Willen jullie wat te drinken?' vraagt Melanie. 'Een colaatje.' antwoord Tim. 'Doe mij ook maar.' zegt Daniel. 'Ik help wel met glazen tillen.' zeg ik met een grijns. Melanie's gezicht betrekt. 'Ik kan het heus wel zelf.' zegt ze. Haar wangen worden rood.

Ze is zo lief als ze bloost. He Jake wat denk je nou doe is normaal man. Denk aan je reputatie. Als je een vaste vriendin krijgt kan je fluiten naar die goeie reputatie van je zegt een stem in me hoofd.

Melanie loopt naar Nadia toe en fluistert wat in haar oor. Ze beginnen te lachen. Ze loopt ook naar Zoë en fluistert ook wat in haar oor. Ook zij begint te lachen. Die drie zijn wat van plan. Melanie helpt Zoë overeind en ze lopen de keuken in. Ik kan ze net horen praten. 'Je weet als Ethan ze hier in huis ziet ze wel een kopje kleiner zijn he!?' zegt Zoë. 'Ja.' giechelt Melanie. 'Alsof mij dat wat uitmaakt.' zegt ze er lachend achteraan. 'Waar blijft ons drinken?' roep ik. 'Jaja rustig.' mompelen ze.

Ze komen de keuken uit met 6 glazen. 'Hier deze is voor jou.' zegt Melanie terwijl ze me het glas aangeeft. Ze neemt zelf ook een glas en gaat tegen over mij zitten. Ik neem een slok drinken en spuug het direct uit. 'Wat zit hier in?' roep ik. 'Niks bijzonders.' zegt Melanie met een grijns. Ik sta op en loop naar haar toe. Ze staat snel op en rent weg. 'Melanie Van Hagen kom hier jij kleine rat.' roep ik. Ik ren achter haar aan.

Ze struikelt en valt op de grond. Ik ga boven haar hangen. Ik begin haar te kietelen. 'S-ssstooop.' roept ze en ze giert het uit van het lachen. 'Als je zegt wat je in mijn cola hebt gedaan.' zeg ik.' Nooit.' zegt ze en ik ga door met kietelen. 'Z zo zout ee en pe peper.' giechelt ze. Zo als beloofd hou ik op met kietelen. 'Ga van me af.' zegt ze. 'Wat nou als ik het niet doe?' zeg ik.

'Dan eh dan..' veder komt ze niet want ik druk mijn lippen op die van haar. Ik voel dat ze erin mee gaat maar naar een tijdje trekt ze terug. 'Jake ik kan dit niet.' zegt ze hees. Ze probeert zich onder me vandaan te worstelen. 'Zo makkelijk kom je niet van me af' zeg ik.'vieze pedo ga van me af.' roept ze hard. Snel sta ik op. Melanie staat ook op en steekt haar tong naar me uit. Zo snel als ze kan loopt ze terug naar de woonkamer. Ik loop snel achter haar aan.

'Laten we een film gaan kijken.' stelt Tim voor. 'Oke jullie kiezen er eentje.' zegt Melanie. 'Of wij kiezen er eentje en dat wordt dan de Titanic.' zegt Zoë lachend. 'Het wordt horror.' zegt Daniel. 'Als je bang wordt wil ik je hand wel vast houden.' fluister ik tegen Melanie. 'Iel bah nee echt niet.' zegt ze.

POV Melanie

'Ik ben nooit bang.' zeg ik. 'Zo net nog wel.' zegt Jake. Hij komt dichterbij me zitten. Automatisch schuif ik op. Ik ga op de schoot van Nadia zitten aangezien er geen plek meer is. De film begint en iedereen is stil.

Een gil ontsnapt uit mijn mond. 'Ik maak wel popcorn.' zeg ik snel. Alles om weg te zijn van die film. 'Wij gaan wel mee.' mompelen Nadia en Zoë. Gehaast lopen we de keuken in. 'Man die film is eng ik hou het niet meer uit.' zegt Nadia hijgend. 'Mietjes.' horen we uit de woonkamer gevolgd door een lachbui. 'Kom is dichterbij.'zeg ik.

'Laten we ze eens flink bang maken.' zeg ik erachteraan.' Dat gaat je nooit lukken.' zegt Nadia. 'Ik kan via de garage naar buiten sluipen en op de ramen kloppen?' fluister ik. 'Het is te proberen.' fluistert Zoë. 'Jullie houden ze bezig.' mompel ik. Nadia en Zoë lopen terug met de bak popcorn. 'Waar is Melanie?' hoor ik Jake zeggen. 'Op het toilet' hoor ik Nadia zuchtend zeggen.

Snel open ik de deur van de garage die ik stil dicht doe tenslotte sluip ik naar de garage. Ik loop stilletjes naar buiten. Ik klop hard op het raam en laat enge kreten uit mijn mond komen. Ik zie dat Tim en Daniel zich dood schrikken maar Jake perst een glimlachje op zijn gezicht. Een vreemd glimlachje. Ik begin hard te lachen. Nadia en Zoë gebaren dat ik weer binnen kan komen.

'Jullie waren bang.' gil ik als ik weer binnen ben. 'Mietjes.' roepen we in koor gevolgd door een gigantische lach bui. Ik loop naar ze toe. Ik wil over Jake stappen maar hij pakt mijn been waardoor ik mijn evenwicht verlies en ik met een plof op zijn schoot terecht kom. 'Als je mij bang wilt krijgen heb je wel wat beters nodig.' fluistert hij. Ik wil opstaan maar hij houd me tegen. Ik leg me er maar bij neer dat ik op zijn schoot moet zitten gedurende de hele film.

'Ik denk dat jullie maar is moeten gaan.' zeg ik terwijl ik pruts aan de rits van mijn onesie. 'Dacht het niet babe.' zegt Jake. 'Noem me niet zo.'' schreeuw ik. 'Ik noem je zoals ik dat wil babe.' zegt hij. Ik hef mijn hand en met een zwaai komt het terecht in het gezicht van Jake. 'Jij wilt echt oorlog.' zegt hij met grote ogen. Zo snel mogelijk sta ik op en ren naar boven. Ik hoor voetstappen. Hij volgt me. Snel loop ik de badkamer in en draai hem op slot. 'Ik weet dat je hier ergens zit Melanie.' zegt Jake. Zijn voetstappen gaan voorbij de badkamer deur. Ik haal met een ruk de deur van het slot en ik sprint naar beneden. 'Help.' piep ik lachend. Ik verstop me achter Daniel maar ik was al te laat want Jake had me al gezien. 'Ik pak de koekenpan weer hoor.' zeg ik met een grijns. 'Oke oke jij wint.' zegt hij terwijl hij zich met een plof op de grond laat vallen. 'Mooi zo.' zeg ik.

Om half 11 zijn de jongens er nog steeds. Ik zie dat Nadia en Zoë er ook wel een beetje genoeg van hebben. Ik sta op en pak de koekenpan. 'Als jullie nu niet weggaan dan heb je straks de vorm van een koekenpan in je gezicht staan.' zeg ik boos. 'Oke wij gaan al.' zeggen Tim en Daniel. Jake daarin tegen blijft gewoon zitten. 'Jake eruit.' schreeuw ik zo hard mogelijk. 'Nee prinses ik zit eigenlijk wel lekker.' zegt hij met een grijns. Ik loop naar hem toe en zo hard als ik kan sla ik hem met de koekenpan in zijn gezicht. 'Ik had je gewaarschuwd.' zeg ik met een glimlach.

Binnen 2 seconde staat hij op. Hij slingert me over zijn schouder. 'JAKE LAAT ME LOS VERDOMME.' schreeuw ik. Ik spartel heen en weer. Hij loopt met me naar buiten. 'JAKE LAAT ME LOS.' gil ik. 'Ik denk dat ik je meeneem naar mijn huis.' zegt hij lachend. 'DACHT HET NIET LAAT ME GAAN.' zeg ik terwijl ik me los probeer te krijgen. 'Leg je er nou maar bij neer je krijgt je zelf toch niet los.' lacht hij. 'Ik krijg jou nog wel.' sis ik. 'Ik laat je gaan als je me een kusje geeft.' zegt hij. 'Noway.' zeg ik en ik trek een vies gezicht. 'Kom op, zo erg ben ik toch niet.' zegt hij. 'Nou echt wel. Je bent een vieze arrogante loverboy die iedereen in zijn bed wil krijgen. Ik verzeker je dat lukt je niet met mij.' zeg ik met een strak gezicht. 'En zet me nu neer.' gil ik. 'Nee.' zegt Jake. 'Eikel.' mompel ik. 'Pardon wat zei je daar?' vraagt hij. 'Je hoorde me best wel.' zeg ik.

Na 10 minuten heeft Jake me eindelijk neer gezet. Hij heeft me over straat gedragen en ik had me onesie nog aan. Typisch Jake. De stenen voelen koud onder mijn voeten. De maan schijnt mooi en het verlicht de straten. Eerlijk gezegt heb ik geen zin om naar huis te lopen op mijn blote voeten. Het lijkt net alsof Jake gedachten kan lezen. 'Ik draag je wel naar huis.' zegt hij. Hij tilt me op in bruidsstijl een hand onder mijn rug en de andere om mijn benen geklemd. Ik leg mijn hoofd op zijn borst. Zijn heerlijke parfum vult mijn neusgaten. Hij zet me thuis af en gaat er vandoor. Ik knal de deur dicht en zie dat Zoë al in slaap is gevallen van vermoeidheid. Niet lang daarna val ik ook in slaap.

Heey peeps
Hier hoofdstuk 6
Ik hoop dat jullie het nog leuk vinden
Xxayella❤️

The badboy loves me(voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu