Hoofdstuk 25

7.6K 338 11
                                    

Omdat ik de 500 reads heb gehaald heb ik een extra hoofdstukje geschreven. Echt super bedankt allemaal❤️

POV Melanie

Boos stamp ik mijn bed uit. Ik stamp langs Ethan heen. Wat denkt hij wel niet. Wacht waarom zou ik weggaan als dat mijn kamer is. 'Eruit voor dat ik met dingen begin te gooien' roep ik dreigend.  Hij steekt zijn handen in de lucht en loopt mokkend weg. Ik zucht een keer diep. Een oudere broer is altijd lastig. Ethan laat me twijfelen, twijfelen aan Jake. Zet het uit je hoofd Melanie zegt een stemmetje. Ik besluit er naar te luisteren en zet het uit mijn hoofd. Ik trek snel wat kleren uit de kast. Kan vast wel denk ik bij me zelf en trek het aan. 'Lieverd je hebt je shirtje verkeerd om aan' zegt mijn moeder als ik beneden ben. Waar zit ik toch met mijn hoofd. Zuchtend loop ik de trap weer op. Ik doe mijn shirtje nu wel goed aan. Ik check het nog een keertje in de spiegel en loop voor de tweede keer naar beneden. Met brood smeren kan er toch niks verkeerd gaan? Of wel? Ik pak een broodje en besluit het maar zo op te eten. Een glimlach vorm zich op mijn gezicht wanneer ik het berichtje van Jake lees.

Jake: goodmorning mijn lieve prinsesX

Ik: goedemorgen mijn prinsje. Ik had net ruzie met Ethan kan ik je spreken?X

Vrijwel meteen krijg ik iets terug.

Jake: ja is goed zie je zo bij het speeltuintje.X

Ik trek mijn jas aan en pak mijn fiets. Shit ik was vergeten dat mijn ketting er nog af ligt. Dat wordt dus lopen. Ik begin te lopen gelukkig is het niet heel ver lopen. Na 10 minuutjes ben ik er. Jake staat al te wachten. 'Hey' zeg is schor. Hij trekt me in een knuffel. 'Ik mag van Ethan niet met je om gaan' mompel ik. 'Je gaat toch niet naar hem luisteren?' vraagt Jake. Ik blijf stil. 'Toch?' vraagt hij nog een keer. 'Bewijs eerst maar dat je veranderen kan' zeg ik zacht en ik richt mijn ogen op de grond. 'Kijk me aan' zegt hij. Voorzichtig kijk ik hem aan. 'Melanie ik hou van je onthoud dat goed' zegt hij lief. Ik knik voorzichtig. 'Kom we gaan naar mijn huis' zeg hij lief. 'Jake mag ik op je nek?' vraag ik. Hij knikt en ik word door 2 sterke handen opgetild. Hij zet me op zijn nek en loopt naar zijn huis. Ik slaak af en toe een gil omdat Jake dan begint te rennen en ik er dan bijna afval. Als we bij hem zijn buig ik mijn hoofd naar voren zodat mijn hoofd voor die van hem hangt. Hij lacht en ik geef hem een kus. 'Jake hoe kom ik hier in vanaf?' vraag ik lachend. Bij hem voel ik me fijn, vrij en veilig. Ik zat op de basisschool ook al bij hem in de klas. Zelfs toen wist hij alle meisjes al voor hem te winnen. Ik herinner me een klein jongetje met een lieve glimlach en mooi blond haar. Dat kleine jongetje van toen is veel veranderd. 'Leef je nog' roep Jake. 'Eh ja' stamel ik. Ik sluit mijn ogen en denk weer aan dat jongetje van toen. Hij is zoveel veranderd. 'Jake weet je nog op de basisschool dat je elk meisje toen al aan de haak wist te slaan?' vraag ik lachend. 'Ja natuurlijk' zegt hij. 'Toen was je nog schattig' roep ik op een plagende toon. Hij stompt me zachtjes tegen mijn arm.

Ik klauter van zijn nek. Na een paar pogingen en een Jake die me uitlacht is het me eindelijk gelukt. Ik leg mij hoofd op zijn borst. Ik snuif zijn lekkere parfum op. 'Ik hou van je' fluistert hij in mijn oor. 'Ik ook van jou' mompel ik. Er komt een jonge vrouw van ongeveer 20 de kamer in lopen. Dat moet vast Kelsey zijn. Ik geef haar een hand. 'Wil je wat te drinken?' vraagt Jake. 'Doe maar een glas water' zeg ik. Hij loopt de woonkamer uit. 'Melanie wees het eerste meisje dat hem veranderd. Ik geloof in je' zegt ze lief. 'Ik zal het proberen' zeg ik. 'Wat proberen?' vraagt Jake die zo net binnen is komen lopen. 'Proberen geen ruzie meer te maken met mijn broer' lieg ik. Wauw dit gaat goed zeg niet dus. Ik heb net een dag een relatie met hem en moet nu al liegen. Ik pers een klein glimlachje op mijn gezicht.

Hij glimlacht terug. Hij is de jongen die mijn leven op zijn kop heeft gezet. Mijn hart heeft gestolen en hij is de jongen waar ik voor ben gevallen. Ik zei altijd nee ik val niet op een badboy. Ze zijn te arrogant en ze houden te veel van zich zelf. Oke dat vind ik nog steeds maar iets in me zegt dat Jake zal veranderen. 'Ik ga maar denk ik. Mijn ouders zullen wel ongerust zijn' zeg ik terwijl ik opsta. 'Ik breng je wel' biedt Jake aan. Ik knik en we lopen naar zijn scooter. Ik hou me stevig aan hem vast wanneer hij weg rijdt.

'Ik hou van je' zegt hij terwijl hij mijn hand pakt. 'Dat heb je nu al zo'n 100 keer gezegd. Maar ik hou ook van jou' zeg ik lachend. Ik druk mijn lippen op die van hem. We worden onderbroken door een boze Ethan die hard staat te kuchen. Ik werp een boze blik naar hem. Ik geef Jake snel een kusje en zeg hem gedag. 'Jij bent echt dom ik dacht dat je verstandig zou zijn en je verstand zou gebruiken maar nee. Je stelt me teleur Melanie' roept hij boos. 'Ethan nou ben ik er klaar mee. Je moet verdomme je mond houden. Ik hou van Jake en trouwens het maakt me niks uit wat jij vindt. Ik hou van hem punt uit' roep ik hard terug. Hij rolt met zijn ogen. 'Op dit soort momenten haat ik je' roep ik en boos  stamp ik langs hem heen naar mijn kamer.

Stemmen mag dat is wel lief☺️

XxAyella❤️

The badboy loves me(voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu