Hoofdstuk 11

7.8K 259 36
                                    

POV Jake

Ze huilt en ik probeer haar te troosten. 'Stil maar' zeg ik en trek haar in een knuffel. 'Jake dankjewel' zegt ze zacht. 'Geen probleem' zeg ik terug. We blijven een tijdje zo zitten. 'Ik denk dat ik maar naar huis ga ze zijn vast ongerust' zegt ze zacht. 'Is goed' zeg ik. Ze slaat haar armen om mijn nek. Ze knuffelt me snel en loopt daarna weg.

Mijn telefoon trilt. Ik word gebeld door Tim

T: jo kill vanavond is er een feest bij Ashley thuis. Kom je ook?

J: jo bro ja natuurlijk kom ik. Hoe laat  is het?

T: om 8 uur begint het zie je daar.

J: jo zie je.

Ik hang op en loop richting huis. Als ik thuis ben loop ik naar boven. 'Jake ben jij daar?' roept Kelsey. Kelsey is mijn oudere zus van 20. Ik woon samen met haar. Mijn moeder is 3 jaar geleden overleden en mijn vader heeft ons verlaten toen ik 8 was. 'Ja ik ben het' roep ik terug. 'Ik ben vanavond bij Jordy' zegt ze. 'Is goed ik ga naar een feest' zeg ik. 'Wel oppassen he' roept ze. 'Jaja' mompel ik. Ik besef me dat we morgen op kamp gaan en dat ik mijn tas nog moet inpakken. Ik pleur wat kleren in een tas en dan vind ik het wel best denk ik. Om 5 over 8 stap ik op mijn scooter en rij naar het huis van Ashley. 'Hey schatje' zegt ze. 'Hey' zeg ik schor. 'Hier neem dit' zegt ze terwijl ze een glaasje in mijn hand druk. Ik drink het op en het feest kan beginnen. Na 10 shotjes begin ik me aangeschoten te voelen. 'Ik heb wat voor je' fluistert Ashley in me oor. Ze drukt haar lippen op die van mij. Ik zoen haar terug. Onze tongen dansen vurig. Maar dit voelt niet goed het voelt verkeerd. In een ruk word ik omgedraaid daar staat Melanie met tranen in haar ogen. 'Hoe kon je' sist ze. 'Ga weg hij is van mij' zegt Ashley. 'Melanie wacht nou het is niet wat het lijkt' zeg ik. 'Het is precies wat het lijkt. Zoë had gelijk. Badboys veranderen niet' snauwt ze. Ze draait zich om en ze is verdwenen. 'Laat dat wijf toch' zegt Ashley slijmend. Ze probeert me weer te zoenen. 'Ga weg' roep ik en duw haar van me af. Ik ren naar buiten. Ik zie Melanie staan bij een jongen. Ze praten wat en de jongen geeft haar een knuffel. Een steek van jaloezie flits door mijn lichaam. Ik zie dat ze bij de jongen achterop de fiets springt en ze rijden weg.

POV Melanie

Ik hou me goed vast aan Sander. 'Bedankt Sander' zeg ik zacht. 'Geen probleem. Wat een hufter is die Jake' zegt hij. Zijn stem zit vol walging. Ik knik maar besef me dat hij me niet kan zien. Hij zet me af bij huis. 'Dankje' zeg ik. 'Geen probleem joh' zegt hij. Ik geef hem een kusje op zijn wang. 'Ik zie je gauw' zeg ik. Hij knikt en lacht even daarna fietst hij weg. Ik open de voordeur en loop naar binnen. Ik doe mijn jas uit en hang hem aan de kapstok. Ik ren naar me kamer en druk mijn hoofd in een kussen. Waarom kan het nou nooit goed gaan in de liefde. Liefde is een ding wat ik nooit ga begrijpen.

'Hey Melanie' zegt mijn vader en hij komt binnen. 'Pap ik heb advies nodig' zeg ik. 'Zeg het maar meisje' zegt hij terwijl hij op het bed gaat zitten. 'Kijk een badboy is gevallen voor een meisje. Zou die badboy echt veranderen voor dat meisje of niet?' Zeg ik. 'Als hij haar echt leuk vind gaat hij ervoor anders niet. Ik was vroeger ook niet de makkelijkste totdat ik je moeder ontmoette' zegt hij. 'Dankje pap' zeg ik. 'Geen probleem lieverd. Ga nu maar slapen je hebt een drukke week voor de boeg' zegt hij lief. Ik knik.

Om half 1 slaap ik nog niet. Het beeld van Ashley's lippen op die van Jake blijft rond spoken in mijn hoofd.  Ben ik jaloers? Vind ik hem leuk? Ben ik voor hem gevallen? Dat kan toch niet. Het liefste wat ik wil is hem voor altijd ontwijken. Ik weet zelf dat dat ook een beetje moeilijk gaat want ik zit met kamp bij hem in het groepje. Ik probeer te slapen. Na een paar pogingen val ik dan eindelijk in slaap.

POV Jake

Met een ram gooi ik de deur dicht. Ik ben eindelijk thuis. Ik ben na dat gedoe met Melanie en Ashley weer naar binnen gegaan maar heb alle meiden ontwijkt. 'Kan het wat zachter ik probeer te slapen' roept Kelsey. 'Sorry zus, ik heb advies nodig' zeg ik. 'Nou vertel waarvoor heb jij advies nodig'. 'Kan het zo zijn dat er een meisje is die een badboy compleet laat veranderen?' zeg ik. 'Ik denk dat dat ene meisje dat kan' zegt ze. Ik zucht. 'Melanie wat doe je toch met me' fluister ik. Met een zucht laat ik me op mijn bed vallen. Ik heb nog nooit zoveel voor een meisje gevoelt. Ik kan me er wel suf over piekeren maar ik kan ook gaan slapen denk ik. Ik kies voor dat laatste. Als een blok val ik ik slaap.

'Jake word wakker. Je komt nog te laat op school' zegt Kelsey terwijl ze me heen en weer schudt. 'Shit om kwart over 9 vertrekt de bus' roep ik. Ik pak snel wat kleren en doe die aan. Ik vloek een paar keer en werk snel een boterham naar binnen. Ik spring op mijn scooter een rij zo snel mogelijk naar school. 'Net op tijd Jake' zeg mevrouw van Helder. 'Jaja ik weet het' mompel ik. Ik loop de bus in. Ik zie dat Melanie alleen zit en loop naar haar toe. Ik ga zitten. 'Wat moet jij hier ga weg ik wil je niet zien' zegt ze. 'Ik mag staan en zitten waar ik wil' zeg ik met een grijns. Ze haalt haar schouders op en doet haar oortjes in. De bus start en we beginnen aan een 2 uur durende bus rit.

POV Melanie

Ik probeer hem juist te negeren komt hij naast me zitten. Hoe ga ik dit ooit uithouden. Ik leg mijn hand op de leuning. Jake legt zijn hand over die van mij. Woest kijk ik hem aan. 'Ben je gek geworden' zeg ik woest. 'Ja gek op jou' zegt hij met een grijns. Al zijn ego is weer terug. 'Jake laat me gewoon met rust' zeg ik geërgerd. Zijn gezicht betrekt. 'Luister Melanie ik ga jou niet met rust laten tot dat ik je heb' zegt hij gemeen. 'Kun je lang doorgaan want ik wil jou niet' sis ik. De twinkeling in zijn ogen is verdwenen. Hij kijkt woest. De rest van de busrit negeer ik hem. 'Mag ik allemaal even jullie aandacht' roept mevrouw van Helder. De gesprekken in de bus zijn gestopt en iedereen luistert. 'Over 10 minuten zijn we er.  Ik wil dat jullie rustig per tweetal de bus verlaten en samen jullie spullen gaan zoeken' zegt ze. Ik zucht. Ik moet dus nu met Jake mijn spullen gaan zoeken. Na 10 minuten stopt de bus. 'Kom we gaan' zegt Jake terwijl hij mijn hand vast pakt. Ik probeer me los te trekken maar hij houdt me te stevig vast. 'Jake ik zoek mijn spullen zelf wel' zeg ik bot.  'Nee we moesten samen zoeken' zegt hij. Hij trekt me mee. 'Jake daar is mijn koffer' roep ik. Hij luistert niet en loopt gewoon door. 'Jake mijn koffer was daar' zeg ik boos. Nog  steeds geen antwoord. 'Jake verdomme'. 'Zei je wat?' Zegt hij lachend. 'Ja mijn koffer staat aan die kant' zeg ik boos. We lopen terug en daarna worden we naar de slaapzalen gebracht. Natuurlijk slapen de jongens en de meisjes apart.

In de slaapzaal staan allemaal stapelbedden. Ik lig boven Zoë en naast Nadia. Een bel klinkt. Dat betekent dat we naar de eetzaal moeten komen. 'Mag ik allemaal even jullie aandacht' schreeuwt mevrouw van Helder. Ze staat op tafel. 'Om half 7 eten we. Vanaf 7 tot 8 uur kunnen de meisje douchen en vanaf 8 tot 9 kunnen de jongens douchen. Zo voorkomen we ruzie om de douches. Morgen worden jullie om half 9 gewekt en je hebt een half uurtje om je aan te kleden' zegt ze. 'Jullie hebben nu vrije tijd tot het eten' zegt ze . De eetzaal stroomt leeg. Ik loop naar de slaapzaal waar Zoë en Nadia ook zijn

Heey mensen
Hier hoofdstuk 11. Nog 19 reads en dan heb ik 100 reads jeej😂
Xxayella❤️

The badboy loves me(voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu