Her şey ve her şey karışıklıkları önlemek adına! Ben aydınlığın sesi olan bir seybır olaraktan devam ediyorum :3
Lucy Heartfilia : Fairy Tail izle de gel Allah'ım onu da sana ben mi anlatayım?
Şaka şaka fjxndnnd
Sarı saçları ve kahverengi gözleri var. İnsanlar ondan, hala hikayede açıklanmamış bir sebep yüzünden nefret ediyor. On üç yaşından beri hapis hayatı sürüyor. Annesi ve babası hala açıklanmamış bir şekilde öldü. Abisine ve ablasına aşırı derece de bağımlı. Hikaye yazmayı sevmesinin yanı sıra Wattpad'de @queenofthestars nicki ile hikayelerini yayımlıyor. Orada gerçek adını asla kullanmadı.
Milady Walker : Hikayenin klasik süslü kızı. Zekidir. Sarı saçları ve yeşil gözleri var. Kahviş, Misaki ve Lucy ile çocukluğundan beri arkadaş.
Misaki Ternoun : Sportif yapılı bir kız. Çoğunlukla aptal ya da vurdumduymazdır. Kahviş, Milady ve Lucy ile çocukluğundan beri arkadaş.
Kahviş Gece Milan : (Spoiler sayılabilecek bilgiler vardır.) Kahverengi saçları ve kahverengi gözleri vardır. Erkektir. Ablasının eğitimi ve işi yüzünden yaklaşık olarak on dört yıldır Japonya'da. Her yaz Türkiye'ye dönmesine karşın Misaki, Milady ve Lucy'yi bir kez olsun yanında götürmemiştir. Eylem adında bir ablası vardır. (Y/N : ^^) Oyau ile shiplenmektedir. Ancak asıl sevdiceği hikaye dışında birisidir.
Layla Dreyar Heartfilia : Lucy'nin annesi, Makarov'un tek kız çocuğu. Öldü.
Jude Heartfilia : Lucy'nin babası. Öldü.
Juvia Lockser Heartfilia : Lucy'nin ablası. Çakma soyadı olan Lockser ile milli bir yüzücüdür. Ancak kamuoyundan hiç kimse Lucy'nin ablası olduğunu bilmez. Heartfilia Inc üzerindeki haklarını da reddettiğinden öldü olarak anılmaktadır. İnternet üzerinde hiçbir resmi olmayışı ona yardımcı olur.
Kioran Heartfilia : Lucy'nin abisi. Siyah saçları yeşil gözleri vardır. Milano ile nişanlıdır.
Milano Asha Heartfilia : Sarı saçları ve kahverengi gözleri vardır. Normalde Lucy'e benzer. Kioran'ın nişanlısıdır. Lucy ondan pek hazzetmez. İlerleyen bölümlerde Luke'a hamiledir.
İvan Dreyar : Makarov'un büyük oğlu. Laxus'un babası Lucy'nin dayısıdır.
Laxus Dreyar : Lucy'nin kuzeni. Dreyar's Fairy Tail High School'da beden eğitimi hocası. Bahsetmeme gerek yok.
Skiadrum Dreyar : Layla'nın abisidir. Weisslogia'nın ikizi ve Lucy'nin dayısıdır. Rogue adında evlilik dışı bir oğlu vardır.
Weisslogia Dreyar : Layla'nın abisidir. Skaidrum'un ikizidir. Lucy'nin son dayısıdır. Sting adında evlilik dışı bir oğlu vardır.
Rogue Cheney : Annesi doğum sırasında öldü. Küçükken geçirdiği bir kaza yüzünden tek gözünden göremiyor. O gözünü perçemi ile gizliyor. Skiadrum'un oğludur. Lucy'nin kuzenidir.
Sting Euchliffe : Annesi onu doğduktan sonra terk eder. Babası Weisslogia ile büyür. Lucy'nin kuzenidir.
Makarov Dreyar : Dreyar's Inc. 'nin başıdır. Layla, Weisslogia, Skiadrum ve İvan'ın babası olmasıyla beraber altı torunu vardır. Laxus, Sting, Rogue, Lucy, Kioran, Juvia. Dreyar's Fairy Tail High School'da müdürdür.
Natsu Dragneel : Lucy'nin wattpaddeki kimliğini çözen ana erkek kahramandır. Bir Dragneel olarak ayıcıklı donlar partisine meraklıdır. Sapıktır.
Zeref Dragneel : Natsu'nun abisi. Ayıcıklı Don Partilerinin sahibi. Büyük bir NaLu shipperı. Hayır NaLu'dan öte. O bir fanboy.
İgneel Dragneel : Natsu ve Zeref'in babası. Aşçılıkta yüzyılın yüz karası. Ayıcıklı don partilerinin onur konuğu.
Oyau Nokagami : Hala açıklanmamış bir sebep yüzünden Juvia'nın darp olmasına ve şehirden uzaklaşmak zorunda kalmasına sebep olur. Sonradan hatasını anlar ve özür diler. Lucy ona kırgındır. Kahviş'i seviyor ve Lucy'nin hikayelerine hayrandır. Natsu'dan önce Lucy'nin kimliğini çözmüştür.
Mirajane Strauss : Dreyar's Fairy Tail'de matematik öğretmeni. Laxus'un sevdiceğidir. Natsu'yu kendi kardeşi gibi ilgilenmiş ve büyütmüştür.
Lisanna Strauss : Natsu'nun küçüklük arkadaşı. Kendi bildi bileli Kioran'dan hoşlanıyordur.
~~~
Yeni karakterler geldikçe ekleme yapılacaktır. ^^ ~
2.1'i yazmaya gidiyorum phen dkdhdmhd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejder Masalı |Texting-NaLu| -TAMAMLANDI-
FanfictionOkulun genç kızın üstüne yarattığı sıkıcı etkiyle genç kız eve girer girmez çantasını bir kenara fırlatmıştı. Derin bir nefes aldı. Bir sosyal hikaye platformu olan Wattpad'de paylaştığı hikayeye gelen yorumlar telefonu titreştirerek kendini belli e...