1.6

1.2K 131 194
                                    

~ Çarşamba 23:43 ~

Montumu çekiştirerek hızlı adımlarla evden çıktım.

Niye herkes bu kadar geç uyurdu ki sanki?

Sinirle oflayarak Milano'nun evine doğru ilerlemeye başladım.

Yeni yeni marta girdiğimiz için havada fazla bir değişiklik yoktu. Yağmur hafifçe çiselemeye başlamıştı bile.

Montuma sarıldım. Şapkasını başımdan geçirdim. O sırada gelen mesajla ellerimi telefona attım. Kollarımı telefona ıslanmasın diye siper ederek mesaj açtım.

Natsu : Postaneye adına gelmiş bir kargo var mı diye sormak isteyebilirsin. ฅ'ω'ฅ

'Hadi canım. ' diye düşündüm. Ciddi ciddi o da hediye almıştı.

Adımlarım Milano'nun evinden önce postaneye yöneldi. Kapıyı yavaşça ittirerek içeriye girdim. Gece vakti olduğu için tek bir görevli vardı. Şapkamı indirerek yanına ulaştım.

"Affedersiniz. " diyerek adamın dikkatini üstümde topladım. "Lucy Heartfilia adına bir kargo var mı? Magnolia'dan gelen? "

"Magnolia'dan gelen bir kargo var. Ancak Lucy Heartfilia adına bir kargo yok. "

Üzüntüyle omuzlarım çöktü. Cebimden telefonu çıkarttım.

Lucy : Benimle kafa bulma çocuk. Bir anlığına umutlanmıştım.

Natsu :Gönderdim ki. Sihirli kelimeyi söylemen lazım ฅ'ω'ฅ

Lucy : Sihirli kelime?

Natsu : Anahtar kelime de diyebilirsin. Abi çok romantiğim ya *-*

Gözlerimi devirerek telefonu kapattım. Tekrar vezneye doğru yaklaştım. Ne olabilirdi ki?

Buldum.

"QueenOfTheStars adına bir kargo var mı? "

Adam duyduğu isimle bir adım geriledi. "Hayır. "

Bulamadım.

Oflayarak elimi alnıma attım. Sihirli kelime filan bulup başıma iş çıkarma çocuk.

Romantiğim demişti. İkimizle ilgili bir şey miydi?

"Peki Salamander'dan kraliçeye gelen bir kargo var mı? "

Adam oflayarak tekerlekli sandalyesini ittirdi. Odanın karanlık kısmında kaybolurken endişeyle tırnaklarımı kemirmeye başladım.

Aha şimdi benden bunaldı ve polis çağırmaya gidiyor. On yıl boyunca be hapis yatıracaklar ve kızlarla dolu bir yerde olmaktan delirip sonunda pes edeceğim. En sonunda deliler hastanesinde öleceğim. Aha sıçtım.

O sırada masanın üstüne konan büyük kargoyla irkildim. Adamın hayattan bezmiş gözleri beni süzüyordu.

"Aradığınız kargo bu sanırım bayan. " Parmak uçlarımda doğrulup kargonun üstünde yazan adrese baktım.

Salamander-Kraliçe

Gerçekten mi Natsu?

"Sevgilinize lütfen gerçek bir aptal olduğunu ve bizi üç saat boşuna çalıştırdığını söyleyin bayan. İyi günler. " diyerek yerine oturdu.

Masanın üstündeki kağıtlardan Juvia'nın yardımıyla ezberlediğim alanları doldurarak kutuyu kucakladım. Koşarak Milano'nun evinin yolunu tuttum.

Lucy : Buldum ฅ'ω'ฅ Eve varınca açacağım.

Natsu : Gece yarısı olmadan açma. *-*

Lucy : Tamam ~

Ejder Masalı |Texting-NaLu| -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin