1.2

1.6K 150 387
                                    

Psikolojik olarak iyi değilim de. Kendinizi biraz depresif bölümlere hazırlasanız iyi edersiniz.

Hihhuehehe *-*

Dram, dram and more dram *-*

~ Cumartesi 11:02 ~

Crocus her zamanki halini yaşıyordu. Çiçekçi dükkanları tüm canlılığıyla kendini ön plana çıkarıyor,  yoğun lokantalardan gelen şef ve garsonların çığırışları birbirine karışıyor,  cıvıl cıvıl havasıyla kendisini belli ediyordu.

Lucy,  kapıdan çıktığı anda parmak uçlarına yükselip gözlerini kapadı ve derin bir nefes aldı. Gözlerini tekrar açtığında mutluluğun kırıntıları kendini belli ediyordu.

Elini kalabalığa doğru uzattı. Fısıldadı. "Bekliyordum. Ben bugünü sabırsızca ~"

Şarkı gibi mırıldandığı sözcükler insanların dikkatini çekiyordu.

Parmakuçlarına yükselip üç basamaklı merdiveni atladı.

"Cehennem gibi geçen, 
Onca günden sonra
Bir temennim vardı
Yaşıyorum o günü~"

Parka doğru zıplayarak ilerlemeye başladı. İnsanların dikkatini çekiyordu.

Parkın girişine gelince duraksadı. Mırıldandığı melodinin eşliğinde süs havzunun yanına gidip diz çöktü. Bakışları bulutlara odaklanmıştı.

"Esaret zincirleri vurulmuştu kalbime
Konuşmak yok,
Yardımlaşmak yok
İletişim hiç yok
Görüyordum kötü bir muamele.."

"Ama artık, her şey bitti." Elini gökyüzüne uzattı.

"Cehennem azabı bitti.
Yanmıyorum artık. "

Ayağa kalktı. "Yosh! " diye bağırdı. Horon tepmeye başladı .

"Anti okul
Kış kış okul
Hoşgeldin kahramanım
Hoş geldin yüce Tatil-sama! "

Ve insanlar en sonunda sarışın deliye bakmayı kesip önlerine döndüler. Lucy ise nefes nefese bir şekilde yere çömelmişti. Hala gülümsüyordu.

O sırada parkın başında beliren kıza tuhaf tuhaf baktı. Kız ise sadece ağzını oynatarak "Kahviş. "dedi.

Eliyle sollarında kalan evi işaret ediyordu.

Lucy kaşlarını çattı. Ancak bir süre sonra onu takip etmeye başladı.

****

"Takımı dağıtın! Tekrar ediyorum takımı dağıtın!  Plan D'ye geçiyoruz! "

"Vay anasını. Lan bu n-Don lan bu! "

" Üstüme hamam böceği saldırdı! Kızlar hamam böceği bana dal sallıyor! "

"Saçmalama Milady. Hamam böcekleri dal sallayama-Hamam böceği dal sallıyor lan! "

"Abi korkuyorum. Abi yapma. Kahviş neredesin lan beyin dağıtılırken çikolata tüttüren manda yürekli yaratık? "

"Yok ben ateistliği bırakıyorum. Elhamdülillah müslüman olacağım ben. Namaz kılacağım, oruç tutacağım sünnet ola-Ne sünnetinden bahsediyorum lan ben?! " diyerek Misaki son bir çığlıkla çöp yığınlarının arasında kendine yol açtı. İleriye doğru atılacağı sırada salonun girişinde yere kapaklandı.

Misaki ve Lucy onu arkadan onu takip ediyordular. Yanından geçerken göz devirdiler. "Kalk artık Milady."

"Kalkamam. "

"Altı üstü eteğin kırışmıştır lan. Ne var bunda?  Kalk hadi. "

"Hayır anlamıyorsunuz. Harbici kalkamıyorum. Cıvıl cıvık bir şey beni tutuyor. "

Ejder Masalı |Texting-NaLu| -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin