3.1

909 109 147
                                    

~ Cumartesi 14:32 ~

Gergince Natsu'ya baktım. Derin bir nefes alıyordu. "Natsu cidden yapmayacağız değil mi? "

Üstüme doğru eğilmeye başlayınca anladım ki yapacaktı. Gergince üstümdeki bluzu sıktım. Milady ile Misaki'nin fangirl çığlıkları kulağımı dolduruyordu. Kahviş bile bizi izliyordu.

Ya şimdi ya asla, diye düşündüm. Natsu tam yüzünü yüzüme örtecekken elime gelen kahveremgi tüyleri sıktım. Hızla kendime doğru çektim.

Dank.

"NAMUSUMU NİYE ÜÇLÜ DÖRTLÜ ÇALIYONUZ LAN?! "

"KIZI ÖPECEKTİM MK BEN SEN NE ARAYA DALIYON?! "

"KIZ BENİ ARAYA ÇEKTİĞİ İÇİN OLABİLİR Mİ LAN ANGUT?! "

"HER ŞEY BİR YANA. "

"HER ŞEY BİR YANA. "

"İLK ÖPÜCÜĞÜM SANA GİTTİ LAN! " Birbirlerine bakarak bağıran Kahviş ve Natsu'yu izledim uzunca bir süre. (Y/N : Ben ve feyklerim :") )

Yanımda ruhları ağızlarından çıkan Misaki ile Milady'nin sırtını sıvazladım.

"NaLu hayallerim... " diye sayıklıyordu ikisi de.

Tam ortalık iyice curcunaya dönecekken kapı çaldı. Herkes şaşkınlıkla hareket etmeyi ve konuşmayı kesip birbirine baktı. "Birini mi bekliyorduk? "

"Hayır. "

Ayağa kalkarak üstümdeki tozları silktim. " Ben kim olduğuna bakarım. "

Kapıya doğru ilerlemeye başladığım sırada Natsu'da peşime takılmıştı. Milady ve Misaki bunu görür görmez hemen Kahviş'ten çaldıkları kedi kuyruklarını sallamaya başlamıştı.

Öte yandan Oyau, kara aura çıkarak duvar dibine çöken Kahviş'in omzunu sıvazlıyordu . "Kedi kuyruklarım... "

"Geçecek. Hepsi geçecek. "

"İlk öpücüğüm... "

"O da geçecek. "

"GEÇECEK DEMESENE LAN ÇOK PİS MORAL BOZUYORSUN! "

Gözlerimi devirdim. Kapıyı açarken Natsu ağzını bir şeyler söylemek için aralamıştı.

Daha ne olduğunu bile anlayamadan "BOYA BOMBALARI! İLERİ! "

Dengemi kaybedince ufak bir çığlık atarak Natsu'nun gömleğini yakalamaya çalıştım. Gözlerimi korkuyla yumdum. Natsu'da beni tutmaya çalışınca ben düşerken üstüme yuvarlanmıştı.

Beklediğim büyük acıdan sonra tuhaf bir şeyler vardı. Örneğin dudaklarımdaki sıcaklık gibi.

Gözlerimi şokla açtığımda benzer bir ifadeyle bana bakan yeşil gözler vardı.

Gerisi fangirl çığlıklarıydı. (Y/N : Yine ben ve feyklerim. Ehuieueheh)

Ejder Masalı |Texting-NaLu| -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin