4.5

724 73 192
                                    

Medya spoiler *-*

Yasemin-sama sağ olun *-*

~ Cumartesi 19:21 ~

"Ebeni sikeceğim Kahviş. Nereden çıkarttın lan bu işi başımıza?! "

Bir yandan sinirle direksiyona vuran diğer yandan da kravatını bağlamaya çalışan abime göz devirdim. "Kabul etmeseydiniz siz de. "

"Nereden bilebilirdim lan bir hafta boyunca Milano'yu esir tutacaklarını?! "

Trafik lambalarının soluk ışığı yüzüme çarpıyordu. Koltuğa iyice yaslandım. "Onu yıllardır tanıyorsun sonuçta. Tahmin etmen lazımdı. "

Abim hayıflanmaya devam ederken ben başımı sürekli sektiren cama yasladım.

Abimin bir hafta boyunca Milano'yu görememesi öfkeli oluşunun nedeni değildi. Bebek ilk tekmesini atmıştı. Milano'da bunu mesaj yoluyla abime bildirmişti.

Ve doğal olarak abim onların yanında olamayışıyla beraber kriz geçiriyordu.

"Şükürler  olsun ki geldik! "

Abim apartopar arabadan çıkınca bende onu takip ettim. Kahviş mekan olarak Milano'nun eşyaları boşaltılmış evini seçmişti. Bir hafta boyunca da malzemeleri doldurmuşlardı herhalde.

Abim sinirlice kapıyı çalmaya başladı. En sonunda kapı hafifçe aralandı.

"Kahviş? " diyerek kaşlarımı çattım. Aksakallı adam bana döndü. "Siz kimsiniz yafrım? "

"SEGE KAHVİŞ SEGE! NİŞANLIMI GÖRECEĞİM BEN! "

Abim hızla Kahviş'i ittirerek içeriye geçti. "Milano! "

"Kahramanım! " diyerek abimin üstüne atladı resmen Milano.

Beraber yere kapaklandıkları kısmı es geçiyorum.

"HEPİNİZİ POLİSE VERECEĞİM! YAHACAM ÇIRANIZI! BURNUNUZDAN FİTİL FİTİL GETİRECEĞİM BUNLARI! "

"Babacığım,  o benim nişanlım. "

Abim için arka fondan isyan şarkısı geliyordu.

"Baba... "

"Cığım? "

"WTF?! "

Aksakallı dede sakalını sıvazladı. "Demek benim kızımın gönlünü çalan gerzek herif bu. "

Abimin ters bakışları üzerine gülümsemeden edemedim. Kahviş cidden abime çektirecek gibiydi bugün.

İçeriden beyaz peruk takmış Eylem Abla ve saçları küçük çocuklar gibi iki yandan örülmüş Milady ve Misaki gelince onlara tutunarak yerden kalktık.

Eylem Abla, Kahviş'e dönerek "Aman beyim tadımız kaçmasın. " dedi.

WTF?!

Kahviş başını onaylarcasına sallayınca kimsenin bir atak yapmayacağından emin olmuştum. "Merhaba efendim! Ben Lucy Heartfilia. Şurada görmüş olduğunuz Kioran Heartfilia'nın kardeşiyim! "

"En sevdiğin şey nedir Lucy? "

"Yatak kırmak efendim! "

"Affrm affrm olacak senden. " Eylem Abla yavaşça saçlarımı karıştırdı.
Bu sırada abim ayağa kalkmış, psikopat bir sırıtışla Kahviş'in elini yakalamıştı. Artık nasıl bir tutuşsa Kahviş anında mosmor kesilmişti.

"Merhaba efendim! Bende Kioran Heartfilia. Bugün buraya hayırlı bir mesele için geldim! "

"İ-içeri bu-buyrun..."

Ejder Masalı |Texting-NaLu| -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin