~ Çarşamba 18:50 ~
@kingofsalamander07 : Şükürler olsun hesabını açtın!
@kingofsalamander07 : Zaten neden kapadın ki?
@kingofsalamander07 : Hey, konuşmayacak mısın?
@kingofsalamander07 : Hey, kraliçe?
@kingofsalamander07 : Lucy?
@kingofsalamander07 : Anlaşılan çok kötü bir şey oldu. Anlatmak ister misin?
@kingofsalamander07 : En azından yaşadığına dair bir tepki ver!
@kingofsalamander07 : Lucy?
@queenofthestars : ....
@kingofsalamander07 : Ne oldu?
@queenofthestars : Hadi ama rol yapmana gerek yok artık Oyau.
@queenofthestars : Sonuçta istediğini aldın. Sadece ablama daha fazla sataşmayın.
@kingofsalamander07 : Ablan mı? Ablan olduğunu bilmiyordum. Ama ne oldu ki ona?
@queenofthestars : Biliyor musun, bu iş çok saçmaladı. Ablamın burdan gitmesinin sebebi zaten sizdiniz. Şimdi kız sadece mutlu olmak istediği için geri döndüğünde bile onu rahat bırakmadınız. Kendini savunamayan bir kızı darp ederek elinize ne geçirmeye çalışıyorsunuz? Belki bu sefer beni zayıf anımdan yakalamış olabilirsiniz ama inanın bana bir dahaki seferde kıçımı kurtaracak bir Kahviş'e ihtiyaç duymayacağım. En içten dileklerimle; Beddualarım seninle olsun. Senden nefret ediyorum Oyau.
@kingofsalamander07 : Dur biraz.
@kingofsalamander07 : Oyau'nun kim olduğunu çözemedim ama onu es geç.
@kingofsalamander07 : Sizi darp mı ediyorlar ablanla?
@kingofsalamander07 : Polise neden gitmediniz?!
@kingofsalamander07 :He. Doğru şey vardı. Üzgünüm bir anlığına unuttum.
@queenofthestars : Oyau
@queenofthestars : Yeter
@queenofthestars : İğrençleşmeye başladı.
Genç adam sinirle telefonunu sıktı.
@kingofsalamander07 : Natsu
Önce ne dediğinin farkına varamadı. Sonra panikle dudağını ısırdı. Sanırsa saklambaç burada sona eriyordu.
@queenofthestars : Ha?
@kingofsalamander07 : Benim adım Oyau değil. Natsu.
@kingofsalamander07 : Natsu Dragneel.
@queenofthestars : Ha?
@queenofthestars : İyi de çok saçma! Oyau kim olduğumu nereden biliyor o zaman?
@queenofthestars : Senden başka kimliğimi keşfedebilen yoktu. Sen söylemiş olmalısın!
"Kim olduğunu bildiğimi söyleyen dilimin içine edeyim. " diyerek homurdandı.
@kingofsalamander07 : Numaranı ver.
@queenofthestars : Ne alaka be?!
@kingofsalamander07 : Sana kendimi kanıtlayacağım! Sesimi duyarsan bana inanırsın değil mi?
@queenofthestars yazıyor...
Genç adam sürekli belirerek kaybolan yazıya tebessüm etti. Ellerini saçlarına daldırdı.
En sonunda gelen numarayı tuşladı. Elveda kontörler...
Telefonu kulağına yasladı. Karşısındaki kızın kesik kesik aldığı nefesleri işitebiliyordu. O kısa paragrafları yazarken bayağı bir çileden çıkmış olmalıydı.
"Selam. " diyerek mırıldandı sakura saçlı çocuk. Yüzünde belli belirsiz bir gülüş vardı. "Ben Natsu Dragneel. Ve hiç korkmadan kendi sesimi sunduğum kraliçeden kendi sesini de lütfedebilir miyim? "
Kızın soluk alıp verişi yavaşlamıştı. Anlaşılan o da karşısındakinin Oyau olmadığını anlamıştı.
"Natsu ben... " diyerek kız çekingence konuşmaya başladığında Natsı gözlerini yumdu.
"Sorun yok. Sadece konuşsan bile yeter. "
"Peki. " diye mırıldandı kız. Natsu yayıldığı koltuktan hafifçe doğruldu.
"Bana ismini lütfeder misiniz acaba? "
"Ama zaten biliyo-"
"Bildiğimi biliyorum. Senin ağzından duymak istedim. "
Kızın hattın karşısında aldığı solukları işitebiliyordu. En sonunda duyduğu küçük kıkırdama ile Natsu kanının ısındığını hissetti.
"Ben Lucy Heartfilia. Tanıştığımıza memnun oldum Bay Dragneel. "
Natsu yüzünü buruşturdu. "Bende memnun oldum da. Konuşman fazla resmi. Ben şakasına öyle konuşuyordum. "
"Alışkın olduğum tarz böyle. "
"Öyleyse zamanla rahatlığa da alıştırırız. "
Kız tekrar soluklandığını işittiğinde hattın karşısından başka bir kızın sesi duyuldu.
"Lucy! Hani yemek yapacaktık? "
"Geliyorum! " diye bağırdı kız. Bıkkınlıkla nefesini üflemişti.
Natsu göremeyeceğini bilse bile gülümsedi. "Sanırım işin var. Seni sonra ararım, olur mu? "
"Olur. Tamam. Görüşürüz Natsu! "
Telefonun arama ekranı kaybolurken Natsu cüzdanı ve telefonu cebine koydu. Üstüne ceketini geçiriyordu. Homurdanarak ayağa kalktı.
"Oyau Nokagami. " diye mırıldandı. Avucunu açtığı sol eline sağ yumruğunu geçirdi. Dudaklarını yaladı."Seninle uzun bir işimiz var." (Y/N : Soyadını ben salladım *-* Nerden buldum bilmiyorum ama çoh hoj *-* )
**********
Ihm. Kısa kesersek sanırım ceza yedim. *-*Yine de elimden geldiğince bölüm atmaya çalışacağım.
Kendinize iyi bakın ^^ Bir sonraki bölümde görüşmek üzere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejder Masalı |Texting-NaLu| -TAMAMLANDI-
أدب الهواةOkulun genç kızın üstüne yarattığı sıkıcı etkiyle genç kız eve girer girmez çantasını bir kenara fırlatmıştı. Derin bir nefes aldı. Bir sosyal hikaye platformu olan Wattpad'de paylaştığı hikayeye gelen yorumlar telefonu titreştirerek kendini belli e...