3.0

1K 106 317
                                    

~ Cumartesi 14:27 ~

Natsu girişte ayakkabılarını çıkartırken evde şöyle bir göz gezdirdi. "Güzelmiş. Görümcenin evi mi? "

Lucy bir anlığına duraksadı. İliklerine kadar titremişti. "Öyle de denebilir sanırım. "

Alışması biraz zaman alacaktı sadece.

İçeriye geçen Kahviş'i sekerek takip etmeye başladı. Bu sırada Natsu yeni tanıştığı eve karşı saldırı pozisyonunu almış,  saçlarına bağladığı atkısıyla Ayıcıklı Don Timi Ninjası'nı canlandırıyordu.

Herkes bir masanın etrafına çepeçevre kuruldu. Kahviş ise masaya bir şişe koymuştu.

Zafer kazanmış gibi gülümsedi. "Doğruluk ve cesaret! "

"Kahviş'in oyunları... " diyerek titredi Milady. Kollarını kendisine sarmıştı.

Natsu'nun gergin olmasını bekliyordu Lucy. Kesinlikle "Sana karşı çok pis gaza geldim Kahviş! " diye bağırarak elini masaya vurmasını değil.

Kahviş'te elindeki şişeyi tutarken sinsice sırıttı. Natsu'nun kırmızı aurasının aksine çevresinde masmavi bir aura vardı. Gözleri bir sadistinki gibi kısılmıştı.

"Göreceğiz bebeğum. "

"NE ARA KEDİ KUYRUĞU TAKTINIZ DA SALLANIYORLAR LAN?! "

"Oyun başlasın! " diye bağırdı Lucy'de onca curcuna içerisinde. Kahviş'in elindeki şişeyi kapar kapmaz masanın ortasına şişeyi koyup çevirmişti.

Soran kapak Lucy'de,  cevap kıç taraf ise Kahviş'te durmuştu. Kahviş,  daha Lucy sormadan cesaret demişti.

Lucy onun kaş göz işaretlerine bakarak yutkundu. Yapmak zorundaydı.

Oyau'ya bakarak özür dileyen bakışlarını sundu. Oyau'nun yüzü gerildi. 'Yapma! ' diye bağıracaktı adeta. 'Beni bu çatlağın eline bırakma! '

"SEN KİME ÇATLAK DİYON LAN?! "

Ve sesli bir şekilde söylediği için Kahviş'ten bir kafa Oyau'ya gömülüyor. Oyau'ya oldukça kaliteli bir yıldız manzarası sunuluyor.

Harbici. Tavanda yıldız çıkartmaları vardı.

"O-o zama-man sen Oyau'ya hemşire cosplayi yap Kahviş. "

Oyau gözünden dökülen yaşlarla elini yıldızlara uzattı. Milady tepkisizce bir radyoyu çıkartıp içine Halil Sezai-İsyan'ı yerleştirip adamın ıkındığı sahneyi açtı.

Uzun bir süre adamın o sahneyi çekerken tuvalette kaka yapmaya çalıştığını düşünmüştüler.

Misaki ise bir hacı edasıyla kollarını bağladı. "Tüm Kahviş dostları alayının başı sağolsun." dedi. Halil Sezai'nin ıkınmalarını Kahviş'in kötü karı kahkahası takip etti.

Ne ara giydiğini bilmedikleri hemşire kostümü ile Oyau'nun önüne dikilmişti Kahviş. Kocaman sırıtarak onu bir sandalyeye bağladı.

"Şimdi nasıl bir tedaviye ihtiyacınız var bayım? "

Ellerini sırıtarak Oyau'nun onuzlarında gezdirdi. Oyau hayvan gibi başını iki yana salladı.

"İYİYİM BEN İYİYİM HOCAM ARKADAŞLAR GETİRDİ DE BENİ ONDAN BÖYLE ŞEY OLDU YOKSA MAŞALLAH TURP GİBİYİMDİR HANİ NAZAR DEĞMESİN KİSKANANLAR ÇATLASIN AMA BÜNYEM MÖTÖŞLÖDÖR BÖYLE HANİ YANİ ONDAN BÖYLE ŞEY YAPMANIZA GEREK YOK SALIVERİN BENİ HE? "

"Az nefes al lan." diye mırıldandı Misaki. Bu arada Milady elini çenesine yaslamıştı. "Yalnız çocuk harika bir şekilde yalvaran veletten Müge Anlı'ya çıkan misafir oyuncudan da tekrar yalvaran velede döndü. "

"BULDUM! " diye küçük bir çocuk edasıyla bağırdı Kahviş. "DİŞLERİNİ AMELİYAT EDECEĞİM! "

"AMA ZATEN SAĞLAMLAR! "

"Üstlerinde toz vardı. " dedi Kahviş parlayan gözleriyle. Eline mutfakta bulduğu bıçak setini almıştı.

"MADEM TOZ VARDI BEZLE ALSANA LAN MANYAK! "

"Bu tozlar yapışmış. Kökten sökeceğiz. Ehuieuheue. " diye ona yaklaştı Kahviş. Bıçaklardan birisini Oyau'ya tekme açarak zorla açtırdığı ağzına sokmuştu.

"BU BENİ DANS YARIŞMASINDA TERK ETTİĞİN İÇİN! "

Oyau'dan çıkan çığlık üzerine Natsu kulaklarımı kapamıştı. Başımı kaldırdığımda onun parlayan gözlerle onları izlediğini fark ettim.

O da sadist çıkmıştı.

Al bozdun.

"BU SİLAH OYUNUMA EŞLİK ETMEDİĞİN İÇİN! "

"BU BENİMLE EVLENDİĞİN İÇİN! "

"VE BU DA BANA LAF YETİŞTİRMEYE ÇALIŞTIĞIN İÇİN! "

"BU SEVDİĞİMİ BENDEN SOĞUTTUĞUN İÇİN! "

"VE BU DA CANIM İSTEDİĞİ İÇİN! "

~ 14:31 ~

"Dişlerim... Hepsi... Kanıyor... "

Aynanın karşısında kendisini yaşlı gözlerle bakan Oyau'yu izliyordu herkes.

"Amma abarttın. " diye homurdandı Kahviş kollarını bağlarken. Hızlıca Oyau'nun yakasından tutup yerde sürükleyerek salona gitmeye başladı.

"Dişlerim... Parlaklığı... Tüm yakışıklılığım... "

Diğerlerimde isteksizce onları takip etmeye başladılar. Oyau dışında herkes masaya tekrar oturmuştu. Oyau ise Lucy'nin olduğu taraftaki-Yani Kahviş'e tam ters düşen-duvara yaslanmış kara auralar saçıyordu.

"Sadece olayı abartıyor. "

"He he kesin. "

Şişe tekrar döndürüldüğünde bu sefer Milady soran, Natsu ise cevaplayandı. "Cesaret." dedi Natsu. Sözde Kahviş'le yarışıyordu ya...

Milady az önce Kahviş'ten çaldığı ve şimdi Kahviş'in bas bas bağırarak aradığı çakma kedi kuyruğunu salladı. Sinsi bakışları Natsu ve Lucy arasında gidip geliyordu.

Lucy'e göre bu üstün güç bir fangirlün eline asla ama asla katiyen olmamak şartıyla bile olsa geçmemeliydi.

"NATSU,  LUCY'Yİ DUDAKTAN ÖPECEKSİN! "

~ 14:32 ~

"Asuka-sama,  anneniz Bisca-sama sizi eve çağırıyor. "

Asuka kararlı gözlerle iki saatir süzdüğü evi, ve içinde eğlenen altı kişiye son bir kez baktı.

"Ona bir-iki saat içerisinde geleceğimi söyle. Milan ve Heartfilia ile ilgili, hazırlıklar tamam mı? "

"Hazırlar efendim. "

"Güzel. "

••••••••

Ihm. Olmadı. Özellikle bazı sahneleri diğer bölüme bıraktım ve kısa kestim çünkü.. Ehuiueheh *Bölüm adına göz atar*

Şu dans sahnesine gelirsek birkaç bölüm önceki. Yazdım ^^

Sanırım bu kadar... Bir sonraki bölümde görüşmek üzere! Kendinize iyi bakın!

Ejder Masalı |Texting-NaLu| -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin