Kahviş : MUHAHAHAHA BU BÖLÜMDE BEN-
Spoiler vermesene lan! Ehm. Neyse. Bölüme geçelim.
~ Pazar 07:29 ~
"Sanki onlar... " diye mırıldandı Milady. Önüne gelen bir tutamı kulağının arkasına sıkıştırdı.
"Fazla tatlılar. " diyerek onayladı onu İgneel. Göğsünü germişti.
Zeref ve Misaki ise arkada el ele tutuşarak fangirl çığlıkları atıyorlardı.
"Uyandırmaya kıyamıyor insan. "
Oyau ve Kahviş onların bu haline bakarak göz devirdiler.
Oyau, Natsu'yu göz hapsine almıştı. O günkü sakura kafalıya benziyordu. Ama uyuşmayan noktalar vardı.
Aklındaki kuruntuları bir yana atmak adına başını salladı. O sırada Kahviş oturduğu yerden kalkmıştı.
"Siz uyandırmayacaksanız ben uyandırırım. Açım ben. "
Misaki onu durdurmak için bir adım attığı sırada Kahviş, Natsu'ya sarılmış olarak yerde boylu boyunca uyumuş Lucy'nin boyuna geldi.
"Uyan uykusuna dalaştığımın pis veledi! Kalk bana yemek yap lan! "
Lucy sıçrayarak yattığı yerden doğruldu. Natsu hala öküz gibi uyuyordu.
"Kahviş ne yap-"
"Lucy. Yemek. Şimdi. "
O sırada Milady arkalarından elini havaya kaldırdı. "Lucy. Dans yarışması. Kırk dakika sonra. "
Lucy başta mal gibi Milady'nin suratına baktı. Ardından zihninde çakan şimşeklerle tuvalete doğru koşturmaya başladı. Kahviş arkasından koridora çıktı.
"Lucy, yemek? "
"Başlarım lan yemeğine! Git Natsu'yu uyandır!"
Kahviş homurdandı. Ardından sırıttı. "Bugün göreceksiniz siz. " diye mırıldandı. Ardından arkasına döndü. "Bunun için sana ihtiyacım var sakura kafa. Uyan bakalım. "
~ 08:23 ~ Lucy~
Milady ve Misaki alkışlar eşliğinde sahneden inerken sıra bize gelmişti. Heyecanla Natsu'nun elini çekiştirdim.
Müzik çalmaya başlamıştı bile.
Elini tuttum. Sol bacağımı uzun bir kavis çizerek açmıştım. Ritim yavaştı.
Natsu belimi sardı. Tıpkı provalarda yaptığımız gibi dans ediyorduk şu an.
Atılan aksak ritimle hızla normal duruşuma geçtim. Natsu olabildiğince dik durmaya çalışıyordu.
Beni belimden destekleyerek bir çember çizdik yerle bir ritim eşliğinde hareket eden ayaklarımızla.
Her bir adımda kalbim ısınıyordu. Natsu'nun gergin ama sıcacık gülümsemesi bana cesaret veriyordu.
Tekrar aksak ritimin olduğu sahnede Natsu beni belimden sıkıca kavrayarak havaya kaldırdı. Bazı saç tutamlarım yüzüne düşerken gözlerini yummuştu.
"Özür dilerim. "
"Sorun değil. Rahat hissettiriyor. "
Havada hızlıca dönerek çizdiğim çember bittiğinde ayaklarımı çaprazlayarak yere değdirdim. Şarkının son notaları duyuluyordu.
"Son hareket. " diye mırıldandık aynı anda. Natsu beni tekrar kavradığında çaprazladığım bacaklarımı serbest bıraktım. Ardından pembe elbisemin eteklerini uçuşturarak sahneyi adımlamaya devam ettik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejder Masalı |Texting-NaLu| -TAMAMLANDI-
FanfictionOkulun genç kızın üstüne yarattığı sıkıcı etkiyle genç kız eve girer girmez çantasını bir kenara fırlatmıştı. Derin bir nefes aldı. Bir sosyal hikaye platformu olan Wattpad'de paylaştığı hikayeye gelen yorumlar telefonu titreştirerek kendini belli e...