4.4

669 73 118
                                    

~ Crocus ~ Perşembe 20:02 ~

Laptopun ekranını düzeltirken sabırsızca dudaklarımı yaladım. Arama sesi bütün evi inletiyordu ancak abimle Milano bu gece dışarıdaydılar.

En sonunda cevap gelince ekran bir anlığına karardı. Ardından onun mavi saçları görüş alanıma girdi.

"Juvia-nee! "

"Yo! " diye gülerek elini kaldırdı. Ben de elimi kaldırdım.

"Naber bakalım?" diyerek ıslak saçlarını kulağının arkasına sıkıştırdı.

"İyidir senden naber? ~"

"Yorgunum biraz. Sabahtan beri hayvan gibi antrenman yapıyorum. Yaz Olimpiyatları yaklaşınca tabii haliyle... "

"Anlıyorum. "

"İzlemeye geleceksiniz değil mi? " Göz kırptım. "Tabii ki! "

"Ee sen neler neler yapıyorsun bakalım? Üniversite sınavların kapına dayandı neredeyse. Çalışıyor musun? "

"Hayır. " diyerek omuz silkince kaşlarını çattı. "NE DEMEK ÇALIŞMIYORUM?! "

Elimi gergince enseme attım. "Aslında matematiğe çalışmıyorum sadece. Diğer dersler açısından tamamım. Belki fizik ve kimya bir de. "

"Neden sadece matematik?"

"Anlamıyorum. Ezberleyemiyorum. Ondan çözdüğüm her soru sadece moralimi yıkıyor. Sanırım ben bu sınavlarda yapamayacağım.. "

Juvia destek verircesine gülümsedi. Burada olmadığı halde sıcaklığını hissettirebilmek sadece onun yapabileceği bir şeydi.

"Endişelenme. Her şey yoluna girer. Hoca filan tutarız belki. Hem biliyor musun? Atrenörüme abimin düğünü olduğunu söylediğimde gitmeme izin verdi. "

"Bir dakika. " Kısa sürede dolan gözlerimi sildim. "Yani geliyor musun?! "

"Haftaya oradayım! "

~Magnolia ~ 20:05 ~

"Natsu... "

"Şad ap beç."

Sakura saçlı oğlan saçlarına doladığı atkısıyla ninja konumunu almıştı.

"Velet,  sence de abartmıyor muyuz? " Ona bakarak gergince ensesini kaşıyan Gray'in önüne geçti. Derin bir nefes aldı, hızla yumruğunu Gray'in yüzüne geçirdi.

"AYNI YAŞTAYIZ BE ADAM! "

"Ödünüz bokunuza karışmadı mı daha? " diyerek tavandan sarktı Levy. Duruşu spidermani andırıyordu.

Natsu irkilerek onun rüyasında muck için kovalayan Kahviş'e benzetti.

Tabii ayrıca Gajeel, Levy'nin külodunu dikizlemeye çalışınca Lisanna pataküte Gajeel'e dalmıştı.

"KADIN HAKLARININ GÜCÜ ADINA! "

"DALMASANA BE! "

"UZAYLILAR! "

"Ha? " Herkes şaşkınca yumruğunu havaya kaldıran Natsu'ya bakınca Natsu tedirgince yumruğunu indirdi.

"Hepsi abimden ötürü. "

"Neyse ne, gidiyor muyuz gitmiyor muyuz? "

"Bu arada Lisanna evin içerisinden bize kapıyı açsaydı daha kolay olmaz mıydı? "

"Sınav kağıtlarını hazırlarken beni evden kovuyor. Gerçi kağıtları hazırlarken şeytan moda geçip sadist sadist gülüyor. " Lisanna titreyip omuz silkti. "Kovmasaydı kendim kaçardım herhalde."

"Öte yandan bu yaptığımız suç." dedi Erza kolunu gerginlikten ötürü kaşırken. Gerard ona doğru dönerek omuzlarından tuttu. "Her şey geleceğimiz için Erza. Biz yanlış bir şey yapmıyoruz. "

"Hai. " Erza pes etmiş bir tavırla şapkonünü başına geçirdi.

Natsu hızla küçük tepenin üstüne çıkıp yumruğunu havaya kaldırdı. "Yosh! İlk hedefimiz Mira-san'ın yarın yapacağı matematik sınavının so-"

"Nesi Natsucuğum~"

"MİRA-SAMA! "

Mira elindeki gazeteyi avcuna vurdu. Grup yavaşça gerilemeye başlamıştı.

"Mira Şeytan Mod Has Opened Gülibikler. "

"Sıçtık. "

Dey ar intikamcı. Dey ar kaming for as.

•••
Öncelikle bölüm hiç olmadığı kadar kısaydı. Ama en azından bir şeyler yetiştirmek istedim ve bu bölümlerde dramdan öte saçmalamak istiyorum. Keşke ilk bölümlerde yapabildiğim gibi yeniden güldürebilsem sizi :") Ama onları nasıl bir tavırla yazdığımı hatırlamıyorum...

Kız isteme olayı vesaire hikayeyi uzatmak için. Ne gerek var? Finale daha çok var nasılsa ama saçmalamayı severuk sşxjckfj

Saçmalayanadım gerçi.

Neyse. ABİ 12K OLMUŞUZ *0* CİDDEN NE KADAR TEŞEKKÜR ETSEM AZ VE DAHA HİKAYENİN DAHA BAŞİNDA OLDUĞUMUZU DÜŞÜNÜRS-

Kahviş : Ar yu siryıs?

Hai; -;
Baya uzun soluklu olacak sanırım; -;

Neyse dlhdjd eğer yapmamı istediğiniz bir şey varsa söyleyebilirsiniz. Elimden geldiğince yerine getiririm :")

Tekrar ve tekrar teşekkür ederim :")

Şimdi ineklik moduna dönmem lazım :")

Kendinize iyi bakın! Bir sonraki bölümde görüşmek üzere!

Ejder Masalı |Texting-NaLu| -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin