~ 09:42 ~
"Kitapları çıkartın. "
"Hai, sensei! " Lucy heyecanla çantadan kitaplarını çıkartırken Natsu ona homurdanarak baktı. "Matematik çalışacağız nasıl bu kadar hevesli olabiliyorsun? "
Sonra ikisi de birbirine yüzlerini buruşturarak baktı. "Rolleri değiştik galiba. " Lucy genzini temizledi. "Tamam, sahneyi baştan alalım. "
Oturduğu yerde gerinerek gözlerini yumdu. Natsu ona öküz görmüş masum tren gibi bakmayı sürdürünce tek gözünü açtı. "Oğlum başlasana. " diye tısladı.
"He tamam. " Natsu'da Lucy'yi taklit ederek gerindi ve masaya birleştirdiği ellerini yasladı. Sonra da tek gözünü açıp "Oğlum başlasana" diye incelttiği sesiyle tekrar etti.
Lucy bir süre ifadesizce durdu. Ardından dayanamayarak "Yemin ediyorum gerizekalısın. " diye homurdanmaya başladı.
"Hai,hai. Bu kadar yeter çocuklar. Derse geçelim hadi! " Mira elini yanağına yaslayıp tatlı tatlı gülümseyince Natsu küçük çocuklar gibi konuşmaya başladı. "Mira, biraz daha devam edersek bizi katır katır kesecek ve bundan zevk alacak gibisin. "
"Hıhı. Aynen, keşke dersimiz telapati olsaydı. Daha çabuk ilerlerdik Natsu. "
"Ayıp ediyorsun ama Mira. " diyerek dudağını büktü Natsu. Lucy onun bu haline gülmeden edemedi.
Mira daire şeklindeki yemek masasına üç koltuk çekti. İki koltuğu karşısındaki Natsu ve Lucy'e verdikten sonra koltuğuna kuruldu. Lucy onları ifadesiz gözlerle izliyordu.
İşlemden işleme atladıkları sırada Mira, Lucy'nin sessizliğinden konuya yetişemediğini anlamıştı. "Lucy, şu soruyu çözmek ister misin? "
"O-olur tabii... "
Lucy kitaba biraz daha eğilip soruyu inceledi. "Hmm burada denklem mi kuracağız? "
"Eşlik var burada Lucy. "
~ 17:23 ~
"Mira gideli hayli oldu ama sen... " Natsu, Lucy'e bakarken bir anda kendini arkaya atıp elini dramatikçe kalbine yasladı. "Kendimi arkamdan bıçaklanmış gibi hissediyorum. "
Lucy onun bu hareketine göz devirdi. O sırada elindeki test kitabını kapattı. "Hayatımda ilk defa matematik testi çözmekten zevk aldım Natsu. Bırak da zevkini yaşayım az. "
"Bence sen bir mazoşistsin. "
"Hoy hoy gençler, sakin. " diyerek ortaya dalan Kahviş ile koltuktan Natsu'nun üstüne atlamaya hazırlanan bir adet Lucy durdurulmuş oldu. Lucy homurdanarak geri yerine oturdu. Kahviş'te mutfakta cebelleşen Zeref ve Natsu'ya baktı.
Zeref, Kahviş'in bakışlarını fark edince konuşmaya başladı. "Yemek birazdan haz-"
Kahviş bir anda Zeref'in önünde belirip işaret parmağını ağzına bastırdı. "Şş, Sebastian. Sesli bir şekilde deme lütfen. " Eliyle horon tepen balina sesi çıkartan karnını ovdu. "Oruçluyum ben aga. "
"Neylisin? " diyerek kaşlarını çattı Zeref. Kahviş ona bir süre ifadesizce baktı. "Boşver. Sadece şunu bil ki akşam sekiz kırka kadar yemek yiyemem."
Gözucuyla hazırlanan yemeklere baktı. "Ve sizde yiyemezsiniz. " Tenceredeki yemeklerin hepsini bir anda birbirine karıştırıp üstlerine mayonez döktü.
"N'apıyorsun lan sen?! " Zeref ve Natsu hızla yemeklerin başına gelirken Kahviş tüymüştü bile. Eşikten onlara bakıp "İntikam, soğuk içilen bir fantadır. " diyip kıs kıs gülmeye başladı. O sırada karnı tekrar guruldayınca başını eşiğe yasladı. "Açı-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejder Masalı |Texting-NaLu| -TAMAMLANDI-
FanfictionOkulun genç kızın üstüne yarattığı sıkıcı etkiyle genç kız eve girer girmez çantasını bir kenara fırlatmıştı. Derin bir nefes aldı. Bir sosyal hikaye platformu olan Wattpad'de paylaştığı hikayeye gelen yorumlar telefonu titreştirerek kendini belli e...