0.9

1.7K 154 355
                                    

~ Çarşamba 21:31 ~

"Nii-chan! Hoşgeldin! " Lucy koşarak dış kapının eşiğinden yeni geçen Kioran'ın boynuna atladı. Kioran gülerek Lucy'yi havada döndürmüştü.

"Hoş bulduk. Hoş kokular geliyor, yemek mi yaptınız? "

Lucy heyecanla başını salladı. Kioran'ın elini tutarak mutfağa doğru çekelemeye başladı.

Juvia topuz yaptığı saçlarının arasından abisine hafifçe gülümsedi. Bir mutfak önlüğü giymişti ve salataları hazırlıyordu. "Hoş geldin nii-chan. Nasılsın? "

"Eh iyidir. Ne yaptınız?" diye sordu Kioran. Sandalyelerden birisine çökerken Lucy'de masadaki üç tabağa yemekleri koymuş,  Juvia'da salatıkları masaya yerleştirmişti. En sonunda üçü de masaya oturdu.

"Benim antrenmanlarım yeniden başlamak üzere. Bu hafta ya da bundan sonraki hafta gidiyorum. " dedi Juvia dalgınca çatalını tabağa daldırırken. Lucy başını eğip pantolonunun kumaşıyla oynamaya başladı. O sırada fermuarın çekili olmadığını fark edince kıpkırmızı kesildi. Hızla fermuarı çekti.

"Gitmesen olmaz mı? " diye sordu Lucy hayıflanarak. Ablası burukça gülümseyerek başını salladı. "Ben de seni yalnız bırakmak istemiyorum ancak başka şansım yok. Bu işe kalkıştığımda imzaladığım bir antlaşma vardı. Ancak söz veriyorum bundan sonra daha sık gelmeye çalışacağım. Belki de sen de Hargeon'da bir okulda gelmeye karar verirsin ha? "

"Üniversite için olabilir. Zaten burada son yılım. "

Juvia onu onayladı. O sırada Kioran gergince kravatını gevşetti. Juvia göz ucuyla ona baktı.

"Bir sorun mu var nii-chan? "

Kioran hafifçe yutkundu. Olduğu yerde hafifçe sallanıyordu ve terlemişti de. Lucy bile onu ilk kez böyle görmenin şaşkınlığını yaşıyordu.

"Şey... Sen gidiyorsun ya, ondan birkaç gün önce ikiniz birden benimle birisinin yanına gelseniz olur mu? "

Juvia gözlerini kıstı. "Kimin yanına? "

Kioran bu defa sertçe yutkundu. Bakışlarını onlardan kaçırıyordu. "Şey... " Ellerini ovuşturdu. "Sevgilimle. "

Söyledikleri masaya bir bomba misali düşmüştü. Anne ve babaları ölene kadar en yakın arkadaşı Loke ile Crocus'un ileri çapkınları arasında gelen Kioran,  anneleri ve babalarının olmadığı beş yıldan beri bırak sevgiliyi, kardeşleri dışında kızlara yüzünü dahi çevirmemişti.

Juvia heyecanla oturduğu sandalyeden kalkıp Kioran'a sarıldı. "Senin adına çok sevindim nii-chan!  Ne kadar ciddi düşünüyorsunuz? Kızın adı ne?  Buralarda mı yaşıyor?  Tanıyor muyuz? Ne zamandır berabersiniz? "

"Ş-şey... Kızın adı Milano. Crocus'ta yaşıyor ama bize fazla yakın değil. Büyük olasılık tanımıyorsunuz. Ve aslında altı aydır beraberiz. "

Lucy duyduğu son cümleden sonra iyice olduğu yerde küçüldüğünü hissetti. Şoktan hareket edemiyordu.

Abisi altı aydır bir kızı onlardan saklıyor muydu?

"Aslında altı aydır çıkıyoruz. Daha önceden de tanışmışlığımız vardı ve-ve o evlenmek istiyor. Bende önce sizinle tanışması gerektiğini düşündüm. "

Lucy'nin gözleri dolu dolu olmuştu. Neden olduğunu anlayamadığı bir şekilde küçüklüğünden beri her normal kızın babasına hissettiği şeyi o abisine hissediyordu. Onun için kahramanı da,  gelecekte evleneceği hayalini kurduğu insan da, paylaşamadığı kişi de, abisiydi. Onca zaman boyunca sevgilisi olmamışken şimdi evleneceğini söylüyordu.

Ejder Masalı |Texting-NaLu| -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin