Medya Kahviş! Arrigatou Yağmur!
Birkaç bölüm boyunca medyaya Kahviş ve Oyau'yu koyacağım * Kekten bahseden Erza ifadesi*
Tamam. Galiba bu fanart djxhdnf
~ Cuma 17:23 ~
Lucy : *Video*
Lucy : *Görüntü*
Natsu : Ihm. Bu bizim oraya gelen Kahviş değil dimi?
Lucy : Ta kendisi *-*
Natsu : ....
Natsu : NE OLMUŞ LAN KORKUSUZ AYICIK SAVAŞÇISI AYICIKLI DON PARTİMİZİN MÜSTAKBEL KATILIMCISINA?!
Natsu : ONU BU HALE GETİREN İNSAN PARÇALARINA SESLENİYORUM;
Natsu : YANACAHSINIZ!
Lucy : Ya dhfkjfmfşdkfmc Ne oldu anlatayım mı?
Natsu : Anlatmak zorundasın zaten *-*
Lucy : Peki.
Lucy : * Görüntü*
Natsu : Niye evlilik cüzdanının üstünde Kahviş'in resmi var?...
Lucy : Çünkü evlendi ฅ'ω'ฅ
Natsu : Bekarlığını kaybetmiş bir erkek... Ne üzücü olduğunu bilirim evlat.
Lucy : Ha?
Natsu : Üzgünüm babamın erkek damarı tutup elimden telefonu aldı da *-* Az önce 'Onları ateş ejderi kralının ateşine salacağım! ' diye bağırarak evden çıkıyordu. Abim son anda babamı bayılttı ve şu anda yatağa zincirledi.
Lucy : Peki...
Natsu : Sen anlatmaya devam et. Kimle evlendi? Misaki ile mi Milady ile mi?
Lucy : Oyau ^^ Bir de asıl sevdiği farklı birisi olunca iyice depresyona girdi :)
Natsu : ....
Natsu : Bence bu denli güçlü davranmasını kutlamalısınız.
Natsu : Da. Nasıl evlenmişler ki? İkisi de erkek.
Lucy : Şey...
Natsu : ?
Lucy : Kahviş'in annesi Sibel Teyze, Eylem abla yani Kahviş'in ablasından sonra kız çocuğu bekliyordu ve bu yüzden daha hamileyken nüfus cüzdanını bastırmışlardı. Kahviş Gece Milan. Kontrole filan da gitmedikleri için Kahviş son anda erkek doğdu. Sonra da zaten ailedeki herkes nüfus bilgilerini düzeltmeye üşendi. (Y/N : Anlayan anlayana ^^)
Natsu : Wow...
Natsu : Artık Kahviş'e daha bir saygı ile yaklaşacağım.
Lucy : Sabah okula pijamalarıyla geldi. Ayağında ev terliği. Tüm okulu Oyau'ya terlikle kovalayarak turlattı.
Natsu : O nasıl bir fantezidir dhdnfhf
Lucy : Eylem Abla'da öyle yapardı... Hala hatırladıkça ürperiyorum. Bana öğrettiği en temel şey yatak kırmaktı...
Natsu : *-* Yaratıcı insanlarmış.
Lucy : Kesinlikle. Neyse abim şu anda Kahviş'in boşanma evraklarını düzenliyor. Yanlarına gitmeliyim :")
Natsu : Tamam.
Lucy : Natsu bir şey sormak istiyorum.
Natsu : Sor.
Lucy : Nisan gibi abimlerin düğünü var. Gelir misin?
Natsu : SWN YWTER KŞ ISTW YÜCE LYCY-SAÖA!
Lucy : Abin..
Natsu : Abim...
Natsu : Her neyse abimlerde izin verdiğine göre(Böyle yaptıklarına göre izin vermiş oluyorlar herhalde *-*) Gelirim herhalde. Ama bir şartım var :)
Lucy : Neymiş o?
Natsu : HİKAYENE YENİ BÖLÜM EKLE BE KADIN! KAÇ AYDIR YB BEKLEDİĞİMİN FARKINDA MISIN?!
Lucy : ONU UNUTTUM BEN! (Y/N : Bana bu klavyede büyük harfi sürekli basmayı öğreten insan, artık elimden kurtulamazsın! Mihahahha)
Natsu : YA UNUTTUN!
Lucy : Yb yazmaya gidiyorum o zaman :3
Natsu : 5000 kelime?
Lucy : 5000 kelime.
Natsu : Bir ayda anca okurum herhalde.
Lucy : Galiba dhcjfıf
Gülerek telefonu kapattım. İçeriden tartışan Kahviş ve abimin sesleri geliyordu. Milano salondaki başka bir koltuğa kurulmuştu.
Gülerek abimle bakıştı. Sonra benimle bakışınca gülüşü kayboldu, yüzünü incelediği dergiye gömdü.
Elimdeki telefonu ters çevirerek oynarken derin bir nefes verdim. Koltukta arkama yaslandım.
Hala olacağım fikrine alışamamıştım. Her şeyi geçtim evde 7/24 ağlayan bir velet olacaktı. Bez kokusu, ağlayışı ve kuyruk gibi peşinde dolanışı...
Yine de eğlenceli geliyordu kulağa. İlgilenmem gereken bir çocuk. Tamam benim değildi ama bende akrabası olacaktım sonuçta.
İki hafta sonra Milano, abim ve ben çocuğun odası için alışverişe çıkacaktık. Galiba cinsiyeti belli olacakmış.
Erken olduğunu düşünüyordum. Hoş bebeğin kaç aylık olduğuna dair bir fikrim de yoktu.
En iyisi hikaye yazmaktı sanırım. Telefonun şifresini girip tekrar açtım. Turuncu 'W'ikonuna tıkladım. Beyaz sayfa açılırken açıkçası bir bildirim yığını bekliyordum.
Gelmedi.
Tek bir yorum için bildirim gelmişti. Husursuzlanmıştım. Yine de bildirime tıkladım.
Bazen tıklamaz olaydım diyordum.
Ekranda beliren, son bölüme gelmiş yorumla küçüldüğümü hissettim. Giderek küçüldüğümü ve kaybolduğumu.. Soğuk terler döküyordum. Midem kasılmıştı.
'Kim olduğunu biliyorum Lucy Heartfilia. Artık bu saçma sapan Wattpad oyununu sürdüremezsin. '
••••••••
Evet. Dram olmayacak demiştim değil mi? Gomen. Ama bakın söz bu son lan her şeyi aydınlatıp siktir olup gidicem söz djfjfkfjf
Ve evet. Daha Lucy'nin dramını kurgulamadım. Ehuihrurhhe.
Uzunca bir süre yb gelmeyebilir :3
Hm. Şimdi şu dans sahnesini yazmaya gidiyorum. Ve emin olun kuğu gibi çırpıyordu kollarını YAZMAYACAĞIM. Daha yaratıcı olacak ^^
Ve hikaye finale girene kadar böyle notlar koyacağım. Sonra da finale girince hepsini silucam mihihuehahha *-*
Kendinize iyi bakın! Bir sonraki bölümde görüşmek üzere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejder Masalı |Texting-NaLu| -TAMAMLANDI-
FanfictionOkulun genç kızın üstüne yarattığı sıkıcı etkiyle genç kız eve girer girmez çantasını bir kenara fırlatmıştı. Derin bir nefes aldı. Bir sosyal hikaye platformu olan Wattpad'de paylaştığı hikayeye gelen yorumlar telefonu titreştirerek kendini belli e...