Felfoghatatlan

1.5K 52 0
                                    


-Anya! -Robbanok be a házba. -ANYA! TIMI!

-Mi az kicsim? -Jön ki az előszobába anya. -Baj van? Mért sírsz?! -Simítja meg a karom.

-Engem... -kezdem, de nem bírom kimondani.

Anyu kezébe nyomom a telómat, amin még mindig az a bizonyos e-mail van megnyitva.

-Kicsim ez angolul van... -Néz rám ijedt arccal.

-Mi van már?! -Csapja ki a szobája ajtaját a nővérem. -Neked meg mi a bajod? -Néz rám.

Sokkosan mutogatok a mobilomra, amit anya Timi felé nyújt, és elkezdi lefordítani a szöveget Timi.

-Tisztelt Szabó Gabriella. Két hónapos komoly gondolkozás után úgy döntöttem, hogy felajánlok Önnek egy találkozót, ahol tárgyalhatunk a 2015-ös Fomrula 1-es szezonról. A találkozó részletei: időpont: 2014. december 7. helyszín: Egyesült Királyság Milton Keynes; valamilyen utca, meg házszám....

Beáll a néma csönd, és mindketten engem néznek.

-Ez most komoly? -Szólal meg anya.-Behívott a Red Bull téged egy állásinterjúra?! Te jó isten! -Ül le jobb híján a földre és onnan néz fel rám.

-Hugi... -Nyel nagyot Timi. -Eszméletlenül büszke vagyok rád! -Átölel és gyengéden megveregeti a hátam.

-Gabókám! -Áll fel anya szipogva. -Úgy megérdemled! -Ölel meg ő is. -Én vagyok a világ legboldogabb embere, hogy ilyen kis csodáim vannak!

-Nem fogtad fel, ugye? -Nevet Timi.

-Nem. -Válaszolok remegő hanggal. -De ez még nem jelent semmit. -Szedem össze magam. Simán találnak nálam jobbat... olyan pici vagyok, nem is látnék egy forma1-es kocsiban... -kezdek bele az önbizalom hiányos szövegembe mire Timi gyengéden, de szigorúan arcon üt.

-Ez annyit jelent, hogy végignézték a versenyeidet, és azt mondták: "Hmm... ez a csaj tud valamit... valamit ami kell nekünk..." mert ez vagy te! -Kiabál Timi. -Eszméletlen tehetséges vagy, és kitartó! De várj... hetedikén? Addig alig van két hét!

-Ebbe még nem volt időm belegondolni... -Mosolyodok el. -Azt hiszem felhívom aput, meg Tomit...

-Várj! -Fogja meg a kezem anya. -Mondd, ki: a Red Bull behívott egy állásinterjúra.

Veszek egy mély levegőt, és kimondom azt a mondatot, amire egész eddigi életembe vártam.

-A Red Bull behívott állásinterjúra. -A számba harapok a mondat végén, és benyomom a hívást.

Apa reakciója abból állt, hogy éppen az utcán van így nem fog ordítani, mint egy oroszlán, de képzeljem el. Lehetett hallani a hangján, hogy ő is elérzékenyült, de persze ezt sose mondaná ki. Tomi hisztérikusan kezdett üvölteni, és átadta a telefont Alíznak. (Alíz Tomi jegyese, és augusztusban lesz az esküvőjük) Ő is gratulált, és sok sikert kívánt.

-Na, és Tóbi mit szólt? -Ül le mellém Timi, mikor végre bejutok a nappaliba.

-Nem tudja. -Mondom ki. -Ahogy elolvastam kirohantam és jöttem haza.

-Te beteg vagy! -Nevet a nővérem, és átkarol.

Nos, igen Tóbi... Tóbiás életem szerelme. Gimiben találkoztunk, egy focimeccsen, és elsőre rabul ejtettek királykék szemei. Még sosem láttam olyan kék szemet, mint az övé. Hetekig írogattunk egymásnak, míg kiderült, hogy egy iskolába jártunk, csak ő két osztállyal felettem... egyszóval elég humoros, és szoros a kapcsolatunk. Oké, tudom, hogy még csak 19 vagyok, de nekem pont egy ilyen fiú kell. Érett, okos, és szeret. 

Formula 1 Never Give UpDonde viven las historias. Descúbrelo ahora