Te tényleg ekkora gyökér vagy?!

770 40 7
                                    

Hello, hello mindenki!
Tudom, tudom jó sokat késtem ezzel a résszel, amit szívből sajnálok... :(
Remélem tetszeni fog ez a fejezet, és ígérem, ahogy a félév lecseng már normalizálódni fog a helyzet.
Jó olvasást, szép hétvégét! <3 

Dani elmegy, én meg visszabújok a takaróm alá. Beállítom az ébresztőt, de nagyjából semmit sem alszom, mivel az előző vasárnap jelenik meg újra, és újra előttem. Ahogy porba alázunk mindenkit, az a sok gratuláció, és a végén az a pofon... képtelen vagyok kiüríteni a fejem, holnap meg meg kéne nyerni az időmérőt, fasza...

Az meg még faszább, hogy reggel sikeresen összefutok a szálloda halljában Lewisszal. Ahogy kiszúrom a recepció mellett reflexből fordulnék vissza a liftbe, de már elment... A pulzusom ijesztő magasságba ugrik, és elkezdek remegni, de muszáj lesz elmennem mellette.
Futólépésben indulok meg a kijárat felé, miközben mindenemmel azon vagyok, hogy ne legyek feltűnő, de így is kiszúr.

-Hogy fél. -Nevet halkan.

-Mi bajod van? -Torpanok meg felé fordulva.

-Jaaj, kaptam én nagyobbat is már, leszarok mindent. -Vinnyog vékony hangon, engem utánozva.

-Sietek időmérőre. -Morgom faarccal. 

-Nyertesek nyugalma... -Röhög a képembe.

-Rohadj meg. -Mosolygok a britre, és hátat fordítok, miközben arca vágom a hajammal. 

-Soha többé nem fogsz győzni. Összeomlottál szivi! -Kiabál utánam.

-Holtan jobban vezetek, mint te! -Legyintek hátra, és kilépek a hotelból.
  A taxira alig két percet kell várnom, de ennyi idő pont elég, hogy Lewis is megérkezzen a parkolóba.

-Na, de mesélj. -Lép mellém. -Dani rendesen megvigasztalt? -Kacsint. 

-Ő legalább meg tudna, ha akarnám. -Rántok vállat.

-Ja, mert én nem tudnálak? -Nevet fel.

-Elég magasak az elvárásaim. 

-Az, hogy állva le tudd szopni? -Röhög megállíthatatlanul.

-Ja, meg hogy ne legyen egy tíz éves szintjén. -Vigyorgok Lewisra.

-Most megbántottál. -Biggyeszti le a száját.

-Mondanám hogy fuss anyuhoz, de ő is utál. -Rántok vállat.

-Mi a faszt mondtál? -Indul meg felém.

-Mondd, hogy nincs így. -Húzom ki magam. -Téged senki se szeret. -Nézek megsemmisítően. -Ezzel ellentétben engem mindenki védelmez. -Villantom meg a mosolyom. -Ja, lehet, hogy ribancnak nézel, de nem érdekel, egy senki vagy a kocsid nélkül. -Rázom a fejem. 

-Nem ismersz.

-De. -Bólogatok. -Egy nyitott könyv vagy mindenki számára. Ezernyi dologgal tudnálak bántani, a Massa balhé, jó pár érdek kapcsolatod, Jules balesete, ami a földnek vágott, és nem hagyod, hogy a volt barátaid segítsenek. Ki tudlak csinálni, ha akarlak. -Beszélek két centire az arcától. -És te mit tudnál csinálni? Megütni. Ennyi.

-Ott van az exed.

-Akit már kicsináltam a semlegességemmel. -Döntöm oldalra a fejem kislányosan. -Félj, mert utállak. -Komolyodok el.

-Lelőhetsz, akkor sem fogok félni.

-De, fogsz. -Bólogatok. -Ha azt akarom rettegni fogsz, nem csak tőlem, de mindenkitől, aki valaha is beszélt velem egy mondatnál többet. 

Formula 1 Never Give UpDonde viven las historias. Descúbrelo ahora