Ez mind egy nap? Most komolyan...?

939 38 2
                                    

Hello, hello, Mindenki! :)

 Sajnos mindjárt vége a nyárnak, ami egyet jelent a sulival, nekem a gimi első évével :( Még nem tudom hogyan lesznek a dolgok, remélem a heti egy fejezetet tudom hozni, Nektek. Élvezzétek ki ezt a pár napot, jó olvasást! <3


-Nem, nem, nem! -Ismétlem idegesen. -NEM kell gyógyszer! Mire? A szétbomlott pofámra, a vizes tüdőmre, a hasogató térdemre? Ide csoda kéne, anya! -Fordulok meg hirtelen.

-Hé, vegyél vissza!

-Sajnálom, de ha megkergetsz egy voltaren kenőccsel kicsit kiakadok!

-Rossz nézni, hogy ennyire le vagy strapálva.

-Hidd el rossz érzés is, de rendbe fogok jönni. Ez egy ilyen hétvége volt. Szar. Máskor is volt ilyen, csak ezt megírta az origo is.

-Rendben, békén hagylak, de akkor menj, és aludd ki magad életem. -Ölel át.

-Jó éjt. -Nyomok egy puszit anya arcára.

-Maradt holnapra ebéd, de ha nem kéred, rendelj.

-Oksa. -Mosolyodok el, és bemegyek a szobámba. -Szia egyetlenem. -Mérem fel az ágyam.
  Előkotrok egy régi sulis pólót, és eldőlök az ágyamon, de nem bírom ki, hogy ne nézzem meg az üzeneteimet.

Daniel Ricciardo becenevet állított be számodra: Borsó

Becenevet állítottál be Daniel Ricciardo számára: Dani

Dani: Te még élsz? 😄

Te: Yep. Miért?

Dani: Ja, bocs te csak reggel mentél haza.

Te: Óóó az a híres időérzéked 😄 Steven mondta, hogy siettél haza, de mégis benéztél hozzám...

Dani: Ja, igen, de csak nem mehettem el úgy, hogy el sem köszönök.

Te: És nem késtél le semmit?

Dani: Figyelj, nem volt fontos sietnem, csak egy utolsó próbálkozás volt...

Te: És bejött?

Dani: Tudja a franc! Remélem megérte lemondanom az ottani dolgaimat.

Te: Figy, én nem akarok tolakodó lenni, de mi van veled?

Dani: Jemma, az van. A barátnőm, aki mostanában elég érdekesen viselkedik... de szerinte minden oké köztünk.

Te: Oh... most adnék tanácsot, de azzal csak rosszabbul járnál... mit terveztél?

Dani: Csak megleptem a kedvenc kajájával, meg filmjével.

Te: Uh, akkor zavarok?

Dani: Ja, megzavartál a becenév adogatásban...

Te: Nem örült?

Dani: Ja, dehogynem, csak utána burkoltan hazazavart. Most meg halálra unom magam. Veled mizu?

Te: Anya elküldött aludni 😄

Dani: Akkor legyél jó kislány, és alukálj. 😘

Te: Rendben apa, jó éjt. 😘 💤😄

Kikapcsolom a wifit, és lerakom a telefonom. Megkeresem a legkényelmesebb alvópózt, és próbálok elaludni, ami elég jól sikerül. Reggel hangos csörgésre riadok fel. Nem némítottam le a mobilom...

Formula 1 Never Give Upحيث تعيش القصص. اكتشف الآن