Kimi Raikkönen

1.1K 45 1
                                    


A hotelszobában bekapcsolom a laptopomat, és azonnal Kimi profiljára nyomok. Szerencsére épp online. 

Szia! Mára behívott a Red Bull, és alá is írtam a szerződést! Kollégák lettünk! :D 

Mi van?! Mikor tudtad meg? Mért nem mondtad eddig?!! 

Már két hete tudom, de ugye teleltél, és nem akartalak zavarni, meg amúgy is úgy hallottam elég sokat köszönhetek neked is! ;) 

Ja, igen beszéltem pár emberrel... most Angliában vagy? 

Igen, miért?

Mert átutazóban vagyok éppen. Másfél óra, és Londonban leszek. Leugrok Milton-ba is, oké? 

Ú az nagyon szuper lenne! Majd hívj ha megérkeztél!

Rendben. Megyek becsekkolni, mert így is elaludtam...

Mint mindig! :D

Hé, nem mindig! Sokszor... :D Na, csá GiGi! 

  Pár másodperc múlva elsötétül a kis zöld pötty. Felállok az ágyról, és birtokba veszem a fürdőszobát. Lefürdök és felveszek valami kényelmesebb ruhát.

-Mit szólt Kimi? -Kérdezi Timi, amikor kimegyek hozzá az erkélyre. 

-Szerintem enyhe sokkot kapott. -Nevetek. -Másfél óra múlva lesz Londonban, és eljön ide is, hogy beszéljünk.

-Okés. Jaj, annyira szuper vagy! -Ölel át a nővérem. -És hol találkoztok? -Enged el.

-Nem beszéltük meg. -Rántok vállat. -Gondolom beülünk valahova, és iszunk valamit. Kimivel általában ezt lehet csinálni. Nem baj, ha csak holnap mászkálunk? 

-Dehogy! Mára pont elég volt ennyi izgalom! Meg van egy izgi könyvem, amit ma be akarok fejezni. -Mosolyog, és lenéz a szálloda közelében lévő parkra. -Olyan kár, hogy ilyen hideg van...

-Hát furcsa is lenne, ha december elején húsz fog lenne! -Nevetek. -Amúgy itt melegebb van, mint otthon...

-Oké, de otthon van mínusz két fok, itt meg öt! Azért nem nevezném "melegebbnek"... -Nevet.


-Szia, GiGi. Most jutottam el Miltonba. Rohadt nehezen lehet lejutni! Na, de hol vagy? 

-Éppen a szekrényben, mert elcsesztem az időt! -Röhögök a telefonba. -De amúgy van a Red Bull gyár mellett egy park. Nem lehet eltéveszteni. 

-Rendben, ott leszek, húsz perc. Talán... -Nevet fel. -De nekem nehogy kiöltözz! 

-Jaj, nyugi már neked soha! -Vihogok, és lerakom. 

  A parkban a megbeszélt helyen ül egy szőke, pulcsis, de napszemüveget viselő zömök férfi. Azonnal felismerem. Gonosz félmosollyal közeledek a finnhez, és amikor odaérek hangosan felkiáltok.

-Raikkönen, csak egy képet! -Ijedten fordul meg Kimi, és amikor meglát elmosolyodik.

-Kis hülye! -Ölel át. -Gratulálok! Gondolom jól eladtad magad. -Néz végig.

-Hát, picit felkaptam a vizet, amikor szóba került a nemem... asszem rájuk ijesztettem! -Nevetek.

-Olyan büszke vagyok. -Mondja ki érzéketlen arccal. Ilyenkor értem meg igazán mért visel napszemüveget. Azon át nem látszanak az érzelmei... 

-Kösz. -Mosolyodok el. Elindulok egy stand felé, ahonnan isteni hot dog illat árad. -Amúgy miket mondtál rólam Hornernek? 

-Csak az igazat. Azt, hogy egy őstehetség vagy, fiatal, érzelmes, és elhivatott. Meg persze, azt is mondtam, hogy a saját szememmel láttalak versenyezni, és hogy lenyűgöztél. Szerintem már az meggyőzte, hogy a barátomnak neveztelek. -Nevet. -De, ahogy látom nem raktam annyira magasra a mércét, hogy ne tudd megugrani. -Átkarol, és megállunk a büfés előtt. Kérünk két hot dogot, és két sört. 

-És te hogy vagy? Milyen volt otthon? 

-Jó. Zabáltam, meg aludtam. Minttu még otthon van, muszáj elmennem Olaszba. Valami papírmunka... 

-Sajnálom... a baba? 

-Az ultrahangon is olyan szép. -Mosolyodik el. -Nagyon várom már, hogy megszülessen... remélem nem lesz olyan, mint én...

-Apa szerint ezért jó szülőnek lenni... felnevelhetsz valakit, aki jobb lesz nálad... bár ha a kicsi olyan lesz, mint te akkor nagyon menő lesz! -Lököm meg a vállammal.

-Ja, persze! -Nevet. -Amúgy a pasi mit szólt? -Igen, Kimi úgy hívja Tóbit, hogy "a pasi". Édes, ugye? 

-Örült. Csak dolgoznia kell... de este beszélni fogunk. -Vigyorgok.

-Jól van. -Bólint. Ránéz az órájára, és legörbül a szája. -Nekem mennem kell lassan... 

-Persze, ne késs el! 

-Ó, már egy napja késésben vagyok! -Legyint nyugodtan. -Na, de azt hiszem le leszek cseszve, ha nem érek ma Olaszba... -Megáll és beleiszik a sörébe. Megissza az összeset, és kifújja a levegőt, amikor lenyel minden folyadékot. -Vigyázz magadra, GiGi, és bulizz egy jót otthon! -Átölel, majd eltol magától, és a szemembe néz. -Te leszel a legjobb jövőre. -Mosolyog. 

-Köszi. -Vigyorgok. -Utazz jól, és ha számon akarják kérni hol jártál, csak fogd rám! 

-Lehet, hogy kihasználom! Szia! -Nevet. 
  Hátat fordít és elsétál. Én még megiszom a sörömet, és nézem, ahogy eltűnik a barátom jellegzetes zömök alakja. Imádom ezt a srácot, olyan, mintha a bátyám lenne... egyáltalán nem érezhető a 15 év korkülönbség. Bár szerintem nincs a földön érett, és nyugodt autóversenyző... itt nem számít, hogy épphogy húsz éves vagy, vagy most taposod a harmincas éveidet, csak az a lényeg, hogy lélekben ki vagy. 

  A hotelben fáradtan dőlök el Timi mellett, és előkotrom a mobilom.

-Na?

-Gratuzott. Most megy Olaszországba valami papír miatt. 

-Amúgy a barátnőjét nem zavarja? 

-Mi? -Ülök fel.

-Hát, hogy veled van... nélküle.

-Mért kéne, hogy zavarja? Kimi a világ legjobb pasija. Megtanulta Minttu kedvencét, és képes volt Finnországban epret szerezni! -Nevetek fel. -Imádják egymást. 

-Jó, csak... annyira imádod.

-Ja, mint egy testvért! -Emelem meg a hangom. -Nem érzek iránta semmi mást, meg amúgy is 15 év van köztünk! Nem egy pedofil! -Ezen mindketten elkezdünk nevetni.

-Jó, bocsi... tudod, hogy hülye vagyok! -Megölel, és belepuszil a hajamba. 

  Este skypeolunk Tóbival, és annyira örül a sikeremnek, hogy a program lefagy a sok magas hangtól. 

-Nagyon ügyes vagy, kicsim! És mikor fogják bejelenteni? 

-Nem tudom, majd rákérdezek, de szerintem az első teszt előtt egy héttel. Úgy reális. 

-De az csak februárban lesz! 

-Tudoooom! Én se akarom addig húzni, de majd megbeszélem Chrisszel. Olyan menő, hogy tegezhetem a főnökömet! -Vihogok. -Veled minden rendben? Munka?

-Egész jól haladunk, bár holnapra esőt mondanak, szóval lehet,hogy szét kell szedni a mérőt. Remélem nem nekem kell csinálnom! -Nevetek fel Tóbi, és még a képernyőn át is látom a gödröcskéit. -Ja, meg elég éhes vagyok... -Harap a szájába és kacsint.

-Bírd ki még egy kicsit. -Vigyorgok ravaszul, és Timire nézek, aki nagyban olvas éppen. 

-De olyan jókat tudsz főzni... -Folytatja Tóbi, amitől elvörösödök. 

-Majd csinálok valamit, ha találkozunk.

-Ajánlom is! -Nevet fel. -Hiányzol baba.

-Nekem is te. De holnapután már otthon leszek!

-Gabó, majd én is megkaphatom a gépet? -Motyogja Timi a könyvéből.

-Aha. -Fordulok felé. -Asszem mennem kell...

-Ah... -Sóhajt. -Szeretlek Gabi, és baromi büszke vagyok rád! -Vigyorog. -Legyél jó, és álmodj szépeket!

-Te is! Jó éjt, szívem! -Nehézkesen de megszakítjuk a beszélgetést, és átadom a gépet Timinek.

Formula 1 Never Give Upحيث تعيش القصص. اكتشف الآن