Itt meg mi történt?

1.1K 42 2
                                    

Másnap Timivel sétáltunk, és beugrottunk egy cukrászdába. Nagyon jól éreztük magunkat, így boldogan ültem fel a gépre. Vártam, hogy hazajussak, és mindenkinek elújságolhassam a sikeremet. E helyett...

-Apa! -Ugrok a nyakába, amikor meglátom a repülőtéren.

-Jaj, kicsikém! -Szorít magához. -Végre itthon vagytok! -Megöleli Timit és elindulunk.
Otthon Tomi nyit ajtót, és azonnal a karomba bokszol, jó bátyushoz méltóan.

-Na, mit tettél, hogy ennyire megszerettek? -Kacsint a bátyám, és elveszi a csomagom.

-Semmit, csak adtam magam. -Rántok vállat. -Amúgy meg mindannyian negyven pluszosak, szóval nem kell játszanod a testőrt.

-Hát, remélem is! És jó arcok?

-Persze, a csapatfőnököm megkérte, hogy tegezzem, és a mérnököm is szimpi.

Lepakolunk, és megebédelünk. Rengeteg minden érdekli anyáékat, így kiszáradásig beszélek. Végül eszembe jutnak a többiek, akik eddig mindig támogattak. Bemegyek a szobámba, és írok a foci csoportba.

Én: Sziasztoook! Ráértek egy talira?

Rita: Hétköznap van, baba... De mondd mi van?

Én: Hááát... szerződésem van! F1-es pilóta vagyok! :o

Rita: Nanee....! :o Gratu!! :) És akkor mi fog változni? Mármint, miről kell tudnunk?

Én: Februárban kezdődnek a tesztek, addig rendbe kell szednem magam, utána meg kéthetente versenyek...ja és rengeteg támogatói cuccra kell majd járnom! Annyira örülök!

Heni: Mi van?! Elmész?!

Én: Hát sokat fogok utazni... de azért nem szabadultok tőlem! :D 😘

Heni: De akkor focizni se fogsz

Én: Jó, igen azt be kell áldozni... de ezt tudtam.

Peti bá: Vááárjtok!

Rita, Heni, Én: Ok

Peti bá: Na, vagyok... Most komoly Gabi?! :o Gratulálok, törpe! Minden elismerésem, megérdemled! Akkor a te sportorvosidat nem hosszabbítom meg.

Én: Rendben, és köszönöm! :) Amúgy februárig tudok edzeni, meg meccsezni, csak utána nem fog beleférni...

Peti bá: Majd megbeszéljük holnap! -Utasít röviden az edzőm, és már el is sötétül a képe melletti zöld pötty.

Felugrik egy másik chet ablak.

Heni: Nem vagy meggondolatlan?

Én: Mért lennék az? Ez minden álmom!

Heni: De... itt kell hagynod mindent...

Én: Egy: nem mindent! Kettő: áldozatokat kell hoznom, ha élni akarok! Nem bocsájtanám meg magamnak, ha hagynám elúszni ezt az esélyt!

Ez után Heni nem ír vissza. Van egy rossz érzésem... Heni NAGYON érzékeny a múltja miatt, és lényegében én voltam az egyetlen barátja gimiben. A foci segít neki, hogy megnyíljon, de aggódom érte... mi van, ha nem tud majd átjönni hozzám?! Úr isten mit csináltam! Nem hagyhatom itt Henit, és a többieket! Ezért nézett így rám Rita? Ne, az nem lehet! Megnyitom a csoportot, és kapkodva írok.

Én: Csajok, ugye titeket nem zavar, hogy a forma1-ben fogok versenyezni?!

Rita: Nem, csak félek, hogy belehalsz! Kurva veszélyes, és totál nyitott a kocsi! Szerintem hülyeség belevágnod, de támogatlak. Viszont, ha belehalsz nem megyek el a temetésedre!

Formula 1 Never Give UpTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon