Hello, hello mindenki! :)
Igen, tudom elmehetek a búsba, hogy nem hoztam el hamarabb ezt a részt, de remélem kárpótol az, hogy egész hosszadalmasra sikerült.
A kövit már most elkezdem írni, hátha hamarabb a végére jutok.
Jó olvasást! <3Bár szombaton megint sikerült összeszólalkoznom Lewisszal, mégis... EZ BAHREIN! Víztiszta plexik, hatalmas nyüzsgés, fülledt levegő, és az a egyszerűen tökéletes vonalvezetés. Nézni is gyönyörködtető itt egy versenyt, nem hogy versenyezni! Tehát elhatározom ébredés után, hogy bármi is történhet, élvezni fogom ezt a napot. Időben sikerül elkészülnöm, így sietés nélkül sétálok a lift felé, ahol Kimi, és Seb beszélget.
-Na, ki van itt? -Mér végig a német. -Végre aldutál. -Nevet gonoszan.
-Végre egyedül aludt. -Morog Kimi, és átölel.
-Hé! -Ütök a finn hátára, de elnevetem magam.
Beszállunk a liftbe, majd a hallban találkozunk pár kamerással. Kimi reflexből felveszi a napszemüvegét, Sebastian lehajtja a fejét, és pedig behátrálok mögéjük.-Raikkönen! Tényleg csak ennyi volt a tegnapiban?
-Gabriella, tisztázták már a dolgokat Lewisszal?
-Csak egy kérdés, Sebastian! -Kiabálnak utánunk, de eszünkben sincs megállni.
-Nem úgy van, hogy titkos hol szállunk meg? -Sziszegem Sebnek.
-Kellő összegért téged is eladna a Forma1...
-Jó munkakapcsolat. -Forgatom a szemem, és Kimi karja után nyúlok. Magához húz, a másik oldalról Sebatian csinálja ezt, és így sietünk ki a pilótákra váró autókhoz.
Bevágódunk egybe, és mélyet sóhajtunk.-Csináljunk egy képet. -Veszem elő a telefonom.
-Húú, GiGi. -Mosolyodik el Kimi.
"Futás az újságírók elől"
Csupán ennyit írok az instagram posztomhoz. Persze azonnal reagálnak rá a többiek.@danielricciardo: A boxutca is teli van, vigyázz Borsó, meg ne egyenek. 😂
@massafelipe19: Ingyen testőrség, törpe? 😜
A pályára érve sietősre fogjuk a fiúkkal, és tovább fejlesztjük a levegőben írást. Imádom a szurkolókat, de a kamerások ezt is el tudják rontani... A csapatházban egy hangos köszönés után azonnal megtámadom a a reggeliző asztalt, és töltök magamnak egy nagy adag kávét.
-Borsó, alig vagy ötven kiló... -Rázza a fejét Daniel.
-És? A kávé életem fontos részét képzi. Tudod, ez inkább egy forró ölelés, mint egyszerű üzemanyag.
-Mint a jófajta olaj a kocsidnak?
-Nagyjából. -Nevetem el magam. -Mi van veled, alig beszéltünk.
Leül mellém, és elvesz egy gyümölcsös zabpelyhet.-Ja, hát Hülkenberggel voltam tegnap.
-Jaj, ne. -Mosolyodok el. -Másnaposan versenyezni?
-Hé, nem vagyok másnapos! -Nevet fel. -Vigyáztam a srácra.
-Igaz, jó fiú vagy. -Mosolygok visszagondolva pár éjszakánkra. Simán kihasználhatott volna, de nem tette...
-Na ugye. -Nevet halkan, és elkezd enni. -Te? Hallom Lewisnak lógok még egy seggberúgással.
ESTÁS LEYENDO
Formula 1 Never Give Up
AventuraMindössze tizenkilenc évesen ilyen e-mailt kapni, amikor éppen a pasidnál vagy, és filmet néztek nem mindennapi eseménynek számít. De, hogy mennyi mosolyt, és veszekedést hozott magával ez a levél, majd csak később derül ki.