Egy kis pihi, de nincs megállás

991 37 2
                                    


Taxival megyek haza, mivel apa dolgozik, mást meg csak nem fogok riasztani...
  Otthon a rettentően idegesítő csend köszön. Lerúgom magamról a cipőt, és a szobámba megyek. Ledobom a bőröndömet, körbenézek, és nagy erővel vágódok le az ágyamra. A puha takaróm jó szeretőhöz méltóan átölel, és én se mondok ellent, hagyom, hogy elfogjon a nyugodt pihenés gondolata. Lehunyom a szemem, átölelem a párnámat, és sóhajtok egyet. Ez azért hiányzott! 

-Gabi? -Hallok meg egy mély, törődő hangot. Szemeim előtt megjelenik a hang tulajdonosa, de még mindig félig álmodok. 
  Nyögök egyet, és a hang felé fordulok. Halkan felnevet, és leül az ágyamra. Megsimítja a hátam, és kisimítja a hajamat az arcomból. 

-Aludni akarsz? -Szólal meg újra. 
  Válaszként nyüszögve nyitom ki a szemem, ami különösen nagy erőfeszítésbe kerül, de végül meglátom apa mosolyát.

-Szia. -Köszönök. 

-Jó volt az út?

-Igen. -Bólintok, és kinyújtóztatom elgémberedett testemet. -Gyorsabb voltam, mint Daniel. -Vigyorgok.
  Apa megölel, és felhúz. Belepuszil a hajamba, és sóhajt egyet.

-Ügyes vagy. -Súgja. -Jó a kocsi?

-Imádom! Bár, elég ronda az orra, de megbocsájtható. -Nevetek fel. 
  Kiszállok az ágyból, és beletúrok a hajamba. Pislogok pár erőset, hogy a fáradság elhagyjon. Majdnem átesek a gigantikus méretű bőröndömön, de most nem veszítem el az egyensúlyom.

-Ja, amúgy Daniel nagyon nagy arc. -Mosolyodok el. -Sikeresen elvágódtunk a füvön, mert azt hitte képes vagyok megtartani! -Nevetek, miközben kimegyek a konyhába.

-Örülök, hogy jól érzed magad velük. Éhes vagy? Csináltam brassóit.

-Ú, imádlak! -Vigyorgok, és előveszek egy tányért.

  Miután jól bekajálok írok Borinak, hogy nemrég keltem fel, de már itthon vagyok egy ideje. Felmegyek a kedvenc autósporttal foglalkozó hírlapomra, és beleolvasok a hírekbe. Találok párat magamról is. Nagy részt csak az autóbemutatóról írnak, és arról, hogy Milton Keynesben elég nagy volt a hangzavar... km... nem én voltam! Az értelmetlen cikkek olvasásából Bálint ránt ki egy üzenettel.

Bálint: Na, mi volt?

Én: Vezettünk. Még csak az adatgyűjtésnél tartunk, de élveztem. 

Bálint: A csapattársad? Látom bekövetett! 😄

Én: Jaaa, hát igen alakulnak a dolgok! 😄 😉 Szimpi, meg nem az a bunkó öntelt alak. Szerintem jól megleszünk. 

Bálint: Na, ennek örülök. 😊

***

Este megvacsorázok Timivel, és anyuékkal, (ritka pillanatok egyike, amikor mindannyian egyszerre vagyunk itthon) majd felveszem lenge pizsamámat, és leülök a kanapéra. Apa mellettem bűvöli a tabletet, anya nézi a sorozatát, Timi pedig a szobájában beszél telefonon. Később keresünk egy érdekesebb filmet, és azt nézzük meg.
  Fél tizenegykor elmegyek aludni, de nem nagyon jön álom a szememre. Ráírok Kimire, abban reménykedve, hogy ahol éppen van, ott még nincs éjszaka. Pár perc múlva választ kapok.

Én: Sziaa! VEZETTEM ÉS ROHADT JÓ VOLT! Danielt le is futottam pár századdal! 

Kimi: Jól van, ügyes. Már otthon vagy?

Én: Ja, ma jöttem. Olaszban nem volt semmi?

Kimi: Csodálkoztak, hogy ilyen hamar jöttem! 😄

Formula 1 Never Give UpDonde viven las historias. Descúbrelo ahora