Ez csak baráti, hidd már el!

736 42 5
                                    

Hello, hello mindenki! 
Remélem senkit sem kelt fel a wattpad értesítője miattam. :D 
Jó olvasást, szép hétvégét. 

Ébresztőt persze elfelejtek beállítani... 

Sikeresen el is alszunk mindketten, csak arra kelünk fel, hogy valaki kinyitja az ajtót.

-Gi... mi a fasz? -Fagy meg Kimi az ágy előtt. -Ti meg...? -Néz ránk értetlenül.  
  Az adrenalin szintem hirtelen felugrik az egekbe, és kipattanok Daniel mellől, aki ennek ellenére is nyugodtan nyújtózkodik. 

-Aludtunk. Mert nálam volt pár cucca, és bealudtunk. Izé, elaludtunk? -Forgolódok a szoba közepén idegesen.

-Egy óra és vezetned kell, a csapat meg nem talált titeket. Gondoltam benézek. Bárcsak ne tettem volna.

-Most mert? -Ül fel az ausztrál is. 

-Haver, nem érdekel. hogy kivel kefélsz! -Rázza a fejét értetlenül Kimi.

-Mi? Ja, ez baráti.

-Baráti dugás? -Húzza égig a szemöldökét. Jól van, nem érdekel, készüljetek. -Sóhajt egyet. 

-Kimi!

-Te elaludtál, a hegyomlás meg berúgott. -Bólint lassan.

-Köszi. -Nézek a finnre égő arccal.
  Fénysebességgel összekészülődünk Danivel, és alig húsz perc alatt már a taxiban ülünk a pálya felé tartva.

-Hé, nyugi. -Simítja meg a térdem. -Chris meg fog enni, de imád nem lesz semmi gond.

-Az egy dolog, hogy elkésünk, de baszki Kimi azt hiszi van valami köztünk! -Dobolok a lábammal.

-Jaj, ne csináld már. -Ránt vállat. -Pont Kimi nem gondolkozik ilyeneken. Tudod, hogy semmi sem tudja érdekelni.

-Dehogynem. Csak nem gondol semmit sem túl. Ezt sem fogja, együtt aludtunk, az meg csak egy mese, hogy attól mert együtt alszol az ellenkező nemmel az nem egyenlő a szexel. 

-Ööö, én nem emlékszem, hogy lefeküdtem volna veled, szóval...

-Jó, ebben az esetben igaz, de te elhinnéd?

-Nem. -Neveti el magát. 

-Téged tényleg nem érdekel. -Rázom a fejem.

-Mi érdekeljen? Az, hogy egy búvalbaszott, örökké kussoló finn azt hiszi megvoltál? 

-Oké, most kell bocsánatot kérned. 
  Megérkezünk, kicsapom az ajtót, és futok a csapatházba. Bent mindenki elkezd kérdezősködni, én csak bevágom magam a részlegembe, felveszem az overálom, és a kocsiba ugrok.

-Szia angyalka. -Nevet fel Tom, miközben beköt. -Mesélj, csak kikapcsolódás volt, vagy hosszú távra terveztek?

-Elaludtam, nem dugtam. -Forgatom a szemem, és lehajtom a sisak rostélyt.

-Jó kislány, Chrisnél hasonlóan legyél magabiztos. A terv az, mint mindig megkeressük a beállításokat, időmérőseket először, utána versenyre, rajtgyakorlás nap végén. Most csak a mechanikát keressük. Ettél?

-Steven úgy tudja, hogy igen. 

-Rendben. -Bólint Tom.
  Leveszik a gumimelegítőket, és alig öt perc késéssel elkezdem az első szabadedzést. A pályán végig elég sokan vagyunk, nincs lehetőségem annyi gyors kört teljesíteni, mint amennyit akarok, de így is sikerül befejeznünk a beállításokat az első szabadedzésen. 
Behívnak, a garázsban pedig már ott áll Chris. Ajjajj... Kiszállok, de a sisakomat nem merem levenni.

Formula 1 Never Give UpDonde viven las historias. Descúbrelo ahora