My Dark Life
1. rész
*Youngjae pov.*
Az osztályban mindenki kedves volt velem, és a szünetben egy Choi Junhong nevezetű fiú is bemutatkozott, akit láttam a költözésünk napján. Vagyis ha összebarátkozok vele, akkor megismerhetem talán azt a fiút.
- Figyelsz? - legyezgeti kezét arcom előtt, mert egy kicsit elbambultam.
- Bocsánat. Mit is mondtál? - nézek rá kérdőn.
- Akkor bemutathatlak pár barátomnak? - kérdezi csillogó szemekkel. Szőke hajú, nagyon magas, és kedves.
- Összesen hány barátról van szó? - kérdezem a táskámat megigazítva a hátamon, hogy kényelmesebb legyen. Kicsit izgultam mindig is ha új ismerősökről volt szó, főleg ha valaki bemutat engem valakinek.
- Négy. Nagyon kedvesek. És nyugi nem olyan fiatalok, mint én, nem drogoznak meg semmi rossz. - ecseteli boldogan mire nyelek egyet. Idősebbek, mint én? Ez már itt rosszul kezdődik.
- Hány évesek pontosan, ha idősebbek? - nézek rá kicsit félve. Az én 18 életévem és 178 centim kevés arra, hogy megvédjem magam.
- Öm... Yongguk 22 éves, Jongup 17, aztán van Himchan aki szintén 22 és neki van egy öccse aki 19, Daehyun. - mondja végig számolva ujjával, hogy ne hagyjon ki senkit sem. - És akkor mikor kellene találkoznom velük? - nézek fél szemmel az előttem mosolygó fiúra, aki megfogja a karomat, és elkezd húzni maga után. - Himchan és Yongguk itt vannak egy emelettel feljebb. Ők osztálytársak. - mondja, és húz az ismeretlen épületen keresztül. Mikor felérünk, én idegesen igazgatom a ruhámat, miközben Junhong a tanterembe kiált. Hamar kijön két srác. Rájövök első látásra, hogy az öttagú bandából kettő fiút most fogok megismerni...Az egyik, aki Junhongnál egy kicsit alacsonyabb komoly arcot vág miközben kissé haragos tekintetét Junhongra emeli. Biztosan megzavarta őket. A másik fiúsokkal barátságosabbnak tűnik, ő kb. 2 centivel lehet alacsonyabb a komoly fiútól.
- Szia, Kim Himchan a nevem. - lép oda hozzám a barátságosabb fiú, és mosolyogva meghajol.
- Yoo Youngjae. - hajolok meg én is, mosolyt erőltetve arcomra.
- Bang Yongguk. Örülök, hogy megismerhetlek. - hajol meg, majd rám mosolyog a magasabb, én pedig megilletődve nézek rá. Hogy lehet valakinek ilyen mély a hangja?
- Én is örülök. - mondom, mire Junhong mellém áll, biztosan valamit mondani készül.
- Ha már ennyire összemelegedtünk Youngjaevel akkor este nem jöhetne el ő is a kis "bulinkra"? - kérdezi Himchanra nézve a legfiatalabb, mire ő boldogan mosolyogva bólint.
- Nagyon örülnék neki. És biztosan Daehyun sem bánja. - már megint ez a Daehyun. Olyan kellemes érzés, ha hallom a nevét. Ekkor jövök rá hogy vagy Daehyun az a gyönyörű srác, vagy Jongup. - Persze csak akkor, ha Youngjae is el szeretne jönni.
YOU ARE READING
My Dark Life [•Befejezett•]
RomanceSziasztok^^ Első történetem wattpadon, úgyhogy nem tudom hogy hogyan működnek itt a dolgok. Van egy blogger fiókom, és ott is elolvasható ez a történet, ezért senki se harapja le a fejem. Szóval a történet YAOI! Aki nem szereti az ne is kezdjen bel...