My Dark Life
5. rész
*Youngjae pov.*
Próbálok nem a férfias illatára koncentrálni, de nem sikerül. Felkaromra vezeti kezét és simogatni kezd nyugtatóan. Szerencsére nem sírtam el magam Zelo karjai közül felnézek rá és elmosolyodok. A szemeim üvegesek a könnyektől, amik egyelőre nem folynak le. Csak szótlanul szemezek Daehyunnal ami szívverésemet megduplázza.
- Tuti járnak... - súgja Yongguk kicsit hangosan Himchan fülébe mire mérgesen odanézett Daehyun.
- Nem járunk és nem is fogunk! Ha nem tűnt volna fel, mind a ketten fiúk vagyunk! - mordul rájuk majd durcásan hátradől. Szíven üt, amit mond, de nem mondhatok neki ellent.
1. Ő a hyungom.
2. Igaza van.
3. Ha most nemet mondott, később sem lesz máshogy...
Egy pár percig csendben ülünk, majd kibújok Zelo öleléséből és közelebb csúszok hozzá. A szemembe néz mire karját megfogtam.
- Daehyun... - szólítom meg, aranyos hanglejtéssel mire morran egyet unott fejjel, ami nem bánt meg, mert rekedtes hangja nagyon is szexi. - Ne kapd fel ennyi miatt a vizet, mert olyan vagy, mint egy hisztis kislány. - mosolygok rám, de nem távolodok el. - Rendben Daehyun? - kérdezem még mindig mosolyogva mire én lenéz rám. Nem tetszik, hogy sértődékeny.
- Ahj! Rendben! - mondja úgy, mintha egy szentséget törne meg ezzel.
- Köszönöm! - mondom mosolyogva és a haját összeborzolva eltávolodok tőle. Milyen selymes, puha tincsei vannak... és milyen dús a haja...
- Rendben. Akkor, ha már szent a béke beszélgessünk Zelo születésnapjáról. - mondja Himchan mire Zeloból előtörik a kisfiú. - Zelo maradj nyugton! - csitítja el őt Yongguk.
- Itt alszik, mindenki remélem! - néz Jongup rám mire előkapom a telefonom és takargatva a képernyőt tárcsázom apát.
- Szia, Apa! - köszönök mosolyogva, mire előtörik a srácokból a halk, visszafojtott röhögés. Már megszoktam, hogy gyerekesnek tartanak... - Bocsánat. Nem akartalak felébreszteni. Csak egy kérdésem lenne. - váltok komoly arcra. - Nem-nem! Nem szeretnék itt aludni! Vagyis de, csak nem ma. Oh, köszönöm szépen. Puszi. Szép álmokat! - mosolygok beszéd közben. Miután leteszem, ránézek Daehyunra aki nem nevet.
- Mi az? - vonja fel az egyik szemöldökét.
- Te hogy-hogy nem nevetsz?
- Szerintem meglepő volt nem vicces. - néz rá a - lassan már nyugodt - bátyjára, de még ő is nevet. Jól esik, hogy nem nevetett ki.
- Pedig nyugodtan nevethetnél. Már megszoktam. - dőlök hátra a kanapén egy pillanatra sem szakítva el tekintetem az arcáról. Daehyun annyira más, mint a többiek... Jó értelemben
- De nem. - mosolyog rám. - Na, srácok kussoljatok! Ha jól hallottam mindenki itt fog aludni, úgyhogy haladjunk. - mondja ridegen, mire mindenki csendbe marad.
- Khm... szóval. Akkor szerintem világos mindenkinek, hogy ki hol alszik. Nálam Yongguk, anya és apa szobájába Zelo és Jongup, és Dae szobájában Dae meg Youngjae. - mondja végig majd mikor a végére ér Daehyun nagy szemekkel bámul a bátyjára. Ahogyan én is. Daehyun az előbb mondta, hogy szemtelen... Mi lesz, ha majd alvás előtt is az lesz? Nem akarok mellette aludni. - Kaját nem kell hozni, se piát, mert az van itt mindig természetesen. - folytatja Himchan mire mind a négyen bólogatnak. - Ja és Dae! Takarót nem tudok adni Youngjaenak úgyhogy meg kell válnod az egyikkőjüktől. - figyelmezteti öccsét tetetett szomorúsággal Himchan mire Daehyun és rajtam kívül mindenki nevetni kezd. Nyílván olyan dologról van szó ami Daehyunnak nem vicces.
- M-most kikről beszélt Himchan? - szólalok meg Daehyunra nézve.
- Jaj... Dae mondd el neki, mert én elröhögöm! - nevet még mindig Himchan mire Daehyun rám néz.
- Három takaróval alszok. - mondja, mire én bólintok, hogy értem. - És már kiskorom óta csak azt a három takarót használom. YunJiChan a nevük. És róluk beszélt Himchan mert tőlük nehezen válok meg.
- Majd akkor hozok magammal takarót. - kuncogok fel mikor a történet végére ér. Ez nagyon aranyos tőle... Ilyet eddig nem is tudtam volna elképzelni.
- Nem kell. Majd megkapod Chant. Őt még Himchan adta a 8. születésnapomra. - mosolyog rám, mire elkapom tekintetem. Nem értem miért jövök ilyen hirtelen zavarba. Begondolok, hogy vele fogok együtt aludni... Egy légkörben... Egy ágyban.
- Na, akkor ez is meg van oldva! - csapja össze a tenyerét Himchan. - Akkor... Valaki találjon ki valami programot.
- Pepero game! - kiált fel Zelo tapsikolva mire Jongup és én ijedten nézünk rá. - Ne nézzetek már rám így! Tudom jól, hogy a lelketek mélyén imádjátok ezt a játékot! - ütögeti meg mind a kettőnk mellkasát egyszerre.
- Jó akkor majd megvesszük hozzá a pockeyt. - mondja Himchan semleges hangon. Mikor mindenki beleegyezik, belegondolok, hogy mi lenne ha Daehyunnal csinálnám. Valószínűleg eltűnne általam a pockey és elteríteném a földön csókolózás közben.
- Játszhatunk, olyan felelsz vagy merszet, hogy iszik az, aki nem csinálja meg a feladatokat. - veti fel az ötletét Daehyun mire elgondolkodnak.
- Nem tudom... amikor utoljára így játszottunk én nem tudtam felállni se. - mondja Yongguk mire én halk nevetésben török ki. Mindenki rám kapja a tekintetét, de én nem zavartatom magamat. Zelo és Himchan is nevetni kezdenek, nyílván a nevetésemen, vagy simán a semmin. Amit kinézek belőlük... Mikor mindenki lenyugszik, a könnyeimet törölgetem.
- Na, most hogy mindenki jót nevetett, Youngjae áruld el min nevettél. - vigyorog még mindig Himchan.
- Csak elképzeltem Yonggukot... és vicces volt. - kuncogok fel.
- Az engedélyem nélkül ne képzelj rólam semmit se! - mondja Yongguk és a fejemhez vág egy párnát.
- Ah, kösz ezt megtartom. - mosolygok Yonggukra majd átölelem a párnát.
- Pff! - fordítja el a fejét Yongguk mire nevetni kezd Himchan. - Na, folytassuk. Akkor a felelsz vagy mersz alkohollal is jó. - kezd írni egy papírra. Gondolom felírja, hogy sok alkohol kell.
- Szerintem versenyezhetnénk is. - szólalok meg halkan.
- Ez jó ötlet. Most megbeszélhetjük, hogy milyen versenyszámok lesznek. - beszél megint Himchan.
- Lehetne ének verseny. - mondom még halkabban mire Daehyun rám néz.
- Ehetnénk is. - néz vissza Himchanra aki felnevet.
- Te mindig ennél, úgyhogy azt te nyernéd meg. - nevet miközben jegyzetel.
- Pont ezért mondom. - nevet Daehyun a bátyjával. Daehyun alakja tökéletes... majd pont ő lesz az, aki nyerni fog az evő versenyen?
- Jó felírtam. - írogat Himchan a többiek pedig tovább gondolkodnak.
- Ihatnánk is. - mondja Jongup nem is törődve a korával.
- Szerintem arra elég lesz, a felelsz vagy mersz. - mondja Zelo olyan fejjel, mint egy érett férfi, de ez csak egy percig tartó dolog.
- Mi lenne, ha szexi táncversenyt rendeznénk? - kérdezi Daehyun beharapott ajakkal testemen végig nézve. Teljesen zavarba hoz ezzel az éhes tekintetével...
YOU ARE READING
My Dark Life [•Befejezett•]
RomanceSziasztok^^ Első történetem wattpadon, úgyhogy nem tudom hogy hogyan működnek itt a dolgok. Van egy blogger fiókom, és ott is elolvasható ez a történet, ezért senki se harapja le a fejem. Szóval a történet YAOI! Aki nem szereti az ne is kezdjen bel...