18. rész

532 39 3
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

My Dark Life

18. rész

*Youngjae pov.*

Zelo összeírta, hogy ki kezd, és ki mikor jön a versenyben. Az első Himchan. A második Jongup. Aztánén és végül Daehyun. Yongguk pedig pontoz Zeloval együtt. Nem értem Yonggukot, hogy ő miért nem száll be. Talán nem akar magából hülyét csinálni...

Himchan feláll, Zelo pedig bekapcsol egy zenét. Mindenki hangos nevetésben tör ki mikor Himchan úgy kezdi, hogy lehajol és kitolja a fenekét. Aztán lefekszik a földre és a jobb lábával végig simít a bal lábán. Nem tudom, hogy én mit fogok táncolni, de így Himchant elnézve, nagyon gáz ez az egész. Ő hamar végez a kis darabjával, ezért Jongup is feláll. Zelo egy lassú zenét bekapcsol, mire Jongup csak áll, és hallgatja a zene ritmusát. Lassan elkezd mozogni. Senki sem nevet, csak nézzük, ahogy beleéli magát és csúszkál, hullámzik, már-már vonaglik a zenére. Zelo arcán semmi sem látszott csak az, hogy tetszett neki az, amit látott. Ő is így tud táncolni? Lehet.. Ami ennél is jobban foglalkoztat, az hogy én következem...

Felállok a kanapéról, és már előre zavarba jövök. Zelo elindítja, a zenét mire én kiveszem Yongguk kezéből az alkoholos üveget, meghúzom annak a tartalmát, majd visszaadom tulajdonosának. A zene ütemére elkezdek ide-oda lépkedni, majd lassan, egyre felszabadultabban kezdem belevinni a kezeimet, és a végére már mondhatni vonaglok. A földön kötök ki, és a csípőmet fellökdösöm. Nem tudom mi volt abban az üvegben, de örültem neki, hogy ott volt a közelemben. Tapsoltak a többiek így elültem. Daehyun felállt majd megvárta míg Zelo zenét kapcsol. Csípőjét párszor előre löki, keze férfiassága előtt pihen, majd hirtelen elneveti magát és elengedi magát. A többiek is nevetnek, csak én nem. Én megbabonázva lesem minden mozdulatát. A zene ritmusára letérdel, majd négykézlábra ereszkedik és folyatja tényleg szexi táncát. Pont, mint az álmomban... Ez elég bizarr...

Furcsa volt, hogy nem nevettem, de nem bántam. Yongguk és Zelo beszélgettek még kicsit, majd mosolyogva felálltak.

- A nyertes... nem más, mint... - kezd bele Yongguk, Zelo meg átveszi a szót.

- Himchan! – kiáltja, mire az említett felugrik és meghajol. Tapsolunk, és ujjongunk. Én igazából azért tapsikolok, mert rohadtul bebasztam, és nem tudom, miről van szó. De a többieket utánozom, így senkinek sem tűnik fel.

- Most hogy végeztünk jöhet az imádott felelsz vagy mersz. Aki nem csinálja meg a feladatokat, az vetkőzik és iszik, és az újítás, nem lehet felelni! – vázolja fel Himchan, mire mindenki egy körbe ül. Én valamiért Daehyun mellett kötök ki, mellette Yongguk ül, aztán Himchan, majd Jongup és Zelo.

- Ki kezdi? – kérdezi Himchan mire Zelo felrakja a kezét. Megforgatja az üveget, ami nálam áll meg. Nagyot nyelek, és szinte könyörögve nézek rá.

My Dark Life [•Befejezett•]Where stories live. Discover now