My Dark Life
16. rész
*Youngjae pov.*
Gyorsan visszateszem a könyvet a szekrényre, majd lemegyek Himchanhoz.
- Na, akkor indulunk a boltba?
- Én is hoztam egy csomó mindent hála anyának. - mondom, miközben belegondolok, hogy Daehyun most érhetett oda a fodrászhoz. Ettől izgatott leszek, és görcsölni kezd a gyomrom.
- Jó. Attól még kell pia. - húzza száját egy széles vigyorra mire nekem is megjön a kedvem. Odaadom még gyorsan Himchannak a nasit amit én hoztam majd felvesszük a cipőket és kabátokat. Furcsa volt, hogy Himchannal vásárolni indulok, de hát ez van. Mint kiderült, Himchan tud vezetni, és van is kocsijuk. Ez egy jó pont volt, mivel a rengeteg alkoholt nem akartam a kezemben cipelni. Beszállva a kocsiba bekötöm magam és Himchanra nézek. A telefonját piszkálja, és nagyon meglepődik.
- Mi az?
- Dae... Már most elkezdték festeni a haját! - nyomja képembe a telefont én pedig szemügyre veszem a cuki szelfit. Daehyun a fodrászatban ül, festékes hajjal, amin enyhén látszik a vörös árnyalat. - Szerintem baszott jó! - teljesen elvörösödök a képzeletem miatt, ahogy újra Daehyun körül forognak a gondolataim.
- I-igen jó... - motyogom zavartan, majd megvárom míg elteszi a telefonját és elindul. Egész végig sokat beszélgettünk, és tudtam, hogy hamar eltelik így az idő. És Daehyunt is látni fogom. Ami sokkal jobban érdekel, mint a bevásárlás. Viszonylag hamar befejeztünk mindent. Visszaérve a házba ismeretlen szorongás fog el.
- Itt van Daehyun? - kérdezem a cipőit nézve, amiket akkor vett fel mikor elindult a fodrászhoz.
- Ezek szerint... DAEHYUN!! - ordított fel az emeletre ahonnan nem kaptunk választ.
- A fürdőben vagyok! - kapja meg a választ. Amíg nem jön ki, addig segítek Himchannak elpakolni.
- Kérsz? - nyújtja felém az egyik citromos sört.
- Aha... - veszem el és lepattintom a fedelét. - Itt vagyok! - szólal meg Daehyun pont, amikor beleiszok a dobozba így majdnem félrenyelek. Nem merek ránézni. De muszáj... A kíváncsiságom sajnos nyer. Lassan megfordulok és találkozok tekintetével. U-ram-a-tyám..... Miért engem ver a sors egy ilyen szexistennel? Nem tudnám leírni hogy mit, érzek. Daehyun csak egy féloldalas mosoly kíséretével ment a hűtőhöz.
- Na Himi hogy nézek ki? - túr bele egyik kezével a vörös tincseibe miközben kinyitja a hűtő ajtaját. Én nem tudok beleinni a sörbe, annyira tetszik. Egyszerűen legszívesebben megcsókolnám és megtépném a haját, de e helyett csak csendesen legeltetem rajta a tekintetem.
- Hát szerintem elképesztően jól. - bólogat elismerően és beleiszik a sörbe.
- Youngjae? - néz hátra cukin mosolyogva. Persze hogy megkérdezel engem is... Ne dadogj!
YOU ARE READING
My Dark Life [•Befejezett•]
RomanceSziasztok^^ Első történetem wattpadon, úgyhogy nem tudom hogy hogyan működnek itt a dolgok. Van egy blogger fiókom, és ott is elolvasható ez a történet, ezért senki se harapja le a fejem. Szóval a történet YAOI! Aki nem szereti az ne is kezdjen bel...