14. rész

433 42 0
                                    


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sziasztok! Meghoztam a következő részt, és mivel nincs semmi mondanivalóm, nem is húzom az időt.

Páros: DaeJae

Korhatár: +12

Műfaj: yaoi

Figyelmeztetés: hát lesz egy darabocska(ka) nyögés, de az nem korhatár, és nem csúnya meg semmi szóval nincs xD és ezt így körbe kellett írnom

Jó olvasást!


My Dark Life

14. rész


*Youngjae pov.*

Pár percig figyelem a telefont és keresem a megfelelő választ. Valljam be? Dehogy is! Utána holnap nagy eséllyel kínos helyzetbe kerülnék.

Muszáj meghazudtolnod, amit mondok?

Jó nyugi. Nem kell felkapni a vizet. Békesség.

Mosolyogva olvasom el, és leteszem a telefont. Még a pénz is lemegy a kártyámról, annyit beszélek vele.

Lezárom a telefont, felkelek és a szekrényem elé lépek. Ki kell találnom, hogy mit veszek fel... Kinyitom a szekrény ajtaját, kiveszek belőle egy kék pólót és lazán félrehajítom. A következő ruhadarab is így végzi. Majd a következő is. És így tovább, míg el nem érkezem a fekete ruhákig. Négy fekete, öt szürke és három fehér csőnadrágom van. És mind más fazon. Imádom, hogy ennyi ruhám van... Kiveszem a feketéket és átnézem. Mikor az egyik kedvenc darabomhoz érek - ami egy fekete szaggatott csőnadrág - felpróbálom majd mosolyogva nézegetem magam a tükörben. Na, ez a tökéletes. Akkor most jönnek a pólók. Sokat eldobáltam ismét majd kiemeltem egy fehéret "Kis pihi aztán xxx :p ><" felirattal. Imádom ezt a pólót, de sosem tudtam felvenni, mert sosem illett az alkalomhoz. Most itt a nagy alkalom. Daehyunnak tetszeni fog... Megfogok egy kis sporttáskát és kinyitom. Beleteszek egy fekete csőnadrágot, egy fekete alsót, egy pár kék zoknit és egy szürke pólót. Aztán egy törölköző, fésű, tusfürdő, fásli, fogkrém és fogkefe következett. Mivel eltelik egy kis idő ezzel pontosabban egy háromnegyed óra, mosolyogva megyek le. Sikerült elütnöm az időt. A telefonomat a nappaliban töltőre teszem, leülök a kanapéra és bekapcsolom a tévét. Valami "vicces" film megy rajta, ami nem is volt vicces. Inkább azon gondolkodok, hogy holnap ismét Daehyun mellett alszom. Újra érezni fogom azt a bódító, tökéletes, férfias illatát. Újra hozzábújhatok. Újra hozzászólhatok. Újra megérinthetem.

- Ennyire unalmas? - vágódik le mellém apám, aki ezzel ki is zökkent gondolataim közül.

- Hm? - fordulok felé értetlenül. Azt sem tudom, hogy az elmúlt két percben mit néztem gondolkodás közben.

My Dark Life [•Befejezett•]Where stories live. Discover now