Γειαα!! Τι νεα? Εχω κατι χρονια να γραψω εδω! Ωραια... Αν ειστε γυμνασιο ξερετε οτι φετος οι εξετασεις αρχιζουν πιο νωρις! Πρεπει να προετοιμαστουμε καταλληλα! Λοιπον θα σας πω μερικες συμβουλες μ για να περασετε με ανεση την ταξη!
1) Το διαβασμα γινεται πολυ βαρετο ωρες ωρες (δλδ συνεχεια αλλα οκ..). Για αυτο πρεπει να ετοιμασεις το εδαφος. Καθαρισε το θρανιο σου απο αντικειμενα που μπορουν να σου αποσπασουν την προσοχη π.χ. κινητο, βιβλια, το μηνυμα που σου εστειλε ο κρας σου στο μαθημα... Μιας και ειπαμε για το θρανιο θα μπορουσες, αν εισαι πιο καλλιτεχνικος τυπος, να φτιαξεις ενα "σπιτακι" με σεντονια και μεσα να βαλεις μαξιλαρια. Ειναι γενικοτερα πιο βολικο και μπορεις να βγαλεις φωτο για το Instagram σου!!
2) Μπερδευεσε και εσυ στις ημερομηνιες και στα ονοματα στην Ιστορια? Μην ανησυχεις! Εχω την λυση! (Δεν ειναι μονο για την Ιστορια να το ξεκαθαρισουμε!) Μπορεις να αγορασεις- ακουσε πως θα το πω- Καρτελες αποδελτιωσης. Ειναι καρτελες που εχουν γραμμες σαν του τετραδιου. Μπορεις να χρησιμοποιησεις και τετραδιο, αλλα αυτες μπορεις να τις χρησιμοποιησεις πιο ευκολα! Γραψε σε καθε καρτελα τα πιο σημαντικα!
Extra!!
Αν εισαι σαν και μενα, οπτικος τυπος, χρησιμοποιησε χρωματιστα στιλο! Θα σε βοηθησει πολυ!3) Την περιοδο των εξετασεων να τρως υγιεινα σνακ. Δλδ αντι για ενα σηνιθισμενο τοστ μπορεις να φας μια φετα ψωμι με φιστικοβουτυρο χωρις λιπαρα και καποιο φρουτο της αρεσκειας σου. Εκτος οτι ετσι θα αποδοσεις καλυτερα στις εξετασεις, θα προετοιμασεις και το σωμα σου για το Καλοκαιρι!
4) Αυτο που θα σου πω ειναι λιγο χαζο αλλα να φορας χαρουμενα χρωματα την ημερα που γραφεις! Τα χρωματα επηρεαζουν πολυ την ψυχολογια μας!
5) Αν δεν μπορεις να αποχωριστεις την μουσικη την ωρα που διαβαζεις, τοτε δοκιμασε να ακους τραγουδια χωρις λογια.
Extra!!
Φτιαξε δικο σου τραγουδι για καθε μαθημα! Πως γινεται? Βαλε την μουσικη που διαλεξες. Αρχισε να διαβαζεις το κειμενο προσπαθοντας να το.. πως να το πω... "μελωποιησεις" και κλ... δλδ φαντασου μια συμφωνια του Μπετοβεν με τα λογια της Χημειας.. Κουφο?? Νν αλλα πετυχαινει!6) Αν εχεις ερωτηση καπου, ρωτα καποιο μεγαλυτερο, καποιον φιλο, τον απουσιολογο ή ακομα καλυτερα εναν καθηγητη που εμπιστευεσαι!
7) Τωρα θα σηκωνεσε μονο 3 μερες απο τις 7 το πρωι. Αλλα μην σηκωνεσε ή κοιμασε αργα τις υπολοιπες μερες! Προσπαθησε να πας για υπνο και να ξυπνας πανω κατω την ιδια ωρα.
Λοιπον.. Αυτα για σμρ.. Αν θελετε περισσοτερα Tips για τις εξετασεις ή για οτιδηποτε αλλο, ξερετε που θα με βρειτε!
Καλη επιτυχια!!😘😘
YOU ARE READING
꒰🔮꒱ ᴏɴʟʏ ғᴏʀ ɢɪʀʟs
Random(ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ!) ___________________________________________________ ❝ Beyoncé was right. We DO run the world ❞ ___________________________________________________ Εδώ θα βρεις: ➵DIYs ➵Tips ➵Συμβουλές...