Πως να κοψεις τις κακες συνηθειες για παντα!

911 47 0
                                    

Γεια σας!! Καιρο εχουμε να τα πουμε! Επειδη ολες μας εχουμε κακες συνηθειες, σκεφτηκα να γραψω αυτο το παρτ!
Ακολουθηστε το προγραμμα 66 ημερων που θα σας επιτρεψει να αποχωριστειτε οποιαδηποτε συνηθεια χαλαει την καθημερινοτητα σας!

Ημερες 1-14: Παρατηρησε τις συνηθειες σου
Αφου παρεις την αποφαση οτι κατι πρεπει να κανεις για να να απαλλαγεις απο την κακη συνηθεια, ασε 2 εβδομαδες προετοιμασιας προτου εφαρμοσεις οποιαδηποτε αλλαγη. Στη διαρκεια αυτων των ημερων σημειωσε τι ειναι ακριβως  αυτο που κανεις, ποτε και ποιες συνθηκες, καθως πολλες απο τις συνηθειες μας επηρεαζονται απο τις συνθηκες που επικρατουν. Τιπ: κατεγραφε καθημερινα (ή και συχνοτερα) καθε περιπτωση ανεπιθυμητης συμπεριφορας. Αν θελεις, για παραδειγμα, να επιλεγεις πιο υγιεινα σνακ, γραφε ο,τι ανθυγιεινο τρως καθε μερα. Σημειωνε επισης τις συνθηκες υπο τις οποιες συνεβη η ανεπιθυμητη συμπεριφορα. Τι ωρα ηταν; Τι εκανες προηγουμενως; Ποια ηταν η διαθεση σου ακριβως πριν; Πως ενιωσες μετα; Με ποιον ησουν μαζι; Οι απαντησεις θα σε βοηθησουν να αντιληφθεις τις καταστασεις που σε κανουν επιρρεπη στη συμπεριφορα που θελεις να αφησεις πισω σου και θα ειναι πιο ευκολο να τους αντισταθεις στο μελλον.

Ημερες 15-21: Κανε κατι καθε μερα
Ακομα και αν ο στοχος σου ειναι να αλλαξεις κατι σε μια εβδομαδα ή σε ενα μηνα, τιποτε δεν θα σε βοηθησει τοσο οσο οι μικρες αλλαγες καθε μερα. Για την ακριβεια, αν δεν εισαι προθυμη να υιοθετησεις την αλλαγη που θελεις καθε μερα, δεν εισαι πραγματικα ετοιμη να αλλαξεις την ζωη σου. Για αυτο προσπαθησε να κανεις μια μικρη εστω αλλαγη καθημερινα, ακομα και λαθος. Αν συνειδητοποιησεις οτι δεν χρειαζεται να εφαρμοσεις με τελειο τροπο την αποφαση σου, θα διωξεις απο πανω σου τηβ πιεση που ισως νιωθεις.

Ημερες 22-27: Αντικατεστησε το κακο με το καλο.
Ειναι πιο ευκολο να αλλαξεις μια συνηθεια αν αντικαταστησεις μια "κακη" επιβραβευση με μια καλη, αντι να προσπαθεις να αποστασιοποιηθεις. Σκεψου με ποιους τροπους θα μπορουσες να αντικαταστησεις μια κακη συνηθεια με μια καλη.

Ημερες 28-34: Ζητησε βοηθεια
Σε μια μελετη βρεθηκε πως οι ανθρωποι που ζητησαν απο τρεις φιλους ή μελη της οικογενειας να τους βοηθησουν στην προσπαθεια να χασουν βαρος ειχαν καλυτερα αποτελεσματα απο εκεινους που δεν διεθεταν αυτον τον κυκλο υποστηριξης. Συζητησε την προσπαθεια που κανεις με τους ανθρωπους που πιστευεις θα σε ενθαρρυνουν.

Ημερες 35-41: Καντο διαφορετικα
Μια μικρη ή μεγαλη αλλαγη στη συμπεριφορα που συνδεεται με τη συνηθεια θα σε ωθησει να σκεφτεις συνειδητα τι κανεις και να προχωρησεις στην αλλαγη που επιθυμεις. Σκεψου μικρες αλλαγες που θα σε κατευθυνουν μακρια απο την κακη συνηθεια.

Ημερες 42-66: Μην σταματας να πιστευεις στον στοχο σου.
Αν νιωθεις πως δεν σημειωνεις προοδο, θυμησου πως οι 66 ημερες ειναι ενας μεσος ορο. Πολλες φορες ομως μπορει να χρειαστει πολυ περισσοτερος χρονος για να αλλαξει μια κακη συνηθεια. Επιπλεον δεν αλλαζουν ολες οι συνηθειες το ιδιο ευκολα. Υπαρχουν συμπεριφορες που απαιτουν διαφορετικο χρονικο διαστημα για καθε ανθρωπο. Στο μεταξυ συνεχισε να καταγραφεις οσα κανεις. Με αυτο το τροπο μπορεις να παρακολουθεις την προοδο σου και να παιρνεις θαρρος για να συνεχισεις!!

Αυτα για σημερα! Ελπιζω να σας βοηθησα! (Νιωθω οτι κλεινω καθε παρτ λεγοντας τα ιδια και τα ιδια..😅😂)

Πειτε ιδεες για νεο παρτ!

Αντιοςςς💕💕

꒰🔮꒱ ᴏɴʟʏ ғᴏʀ ɢɪʀʟsWhere stories live. Discover now