═ ∘◦#4: let's talk: dyed hair◦∘ ═

406 38 25
                                    

ᴘʀᴏᴍᴏᴛɪᴏɴ ᴄᴏʀɴᴇʀ: "It was an accident" της @koko_2003 :)

(ε ψιτ, αν θέλετε προώθηση, σχολιάστε εδώ το βιβλίο σας->)

Η @-purples ρώτησε:

"Λοιπόν από ότι έχω δει δε νομίζω να έχεις γράψει κάτι τέτοιο αλλά όπως και να 'χει, βασικά θέλω να βάψω τα μαλλιά μου και να τα κόψω και με αφήνουν οι γονείς μου, αλλά δεν ξέρω τι αντίκτυπο θα έχει στους συνομήλικους μου στο σχολείο κλπ γιατί είμαι και λίγο ντροπαλή, βασικά θέλω να κάνω μια αλλαγή να αρχίσω να περιποιουμαι τον εαυτό μου περισσότερο, εμ αυτό νμζ σορυ αν είναι πολύ συγκεκριμένο 😄"

Και επειδή νομίζω αρκετές από εσάς μπορεί να έχετε το ίδιο πρόβλημα, είπα να το βάλω σαν θέμα στο let's talk.

Λοιπόν, αρχικά θέλω να μας πεις τι χρώμα θέλεις να τα βάψεις. Δεν αλλάζει κάτι, απλά από περιέργεια...😅

Επίσης ξέρετε ποιά είναι το πιο αντικοινωνικό και ντροπαλό πλάσμα στον κόσμο;

Όχι, ΕΓΩ.

Και ναι τα είχα βάψει.

Πέρσυ κατάφερα να πείσω την μητέρα μου να με αφήσει. Ήταν τότε που είχα φάει κόλλημα με το όμπρε, αλλά, επειδή δεν με άφηνε να κάνω ντεκαπάζ, συμφώνησαμε να κάνω μελί προς ξανθιές ανταύγειες.

Κάπως έτσι ήταν:

(Αχαχαχα, όχι δεν κάνω face reveal😂)

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

(Αχαχαχα, όχι δεν κάνω face reveal😂)

Μπορεί να μην ήταν με ντεκαπάζ, αλλά βγήκαν πολύ ωραίες.

Για να γυρίσουμε στο θέμα μας, μπορώ να σου εγγυηθώ -εγώ, η πρόεδρος του κλαμπ αντικοινωνικών- ότι δεν με πείραξε καθόλου αυτό στο σχολείο. Ίσα-ίσα, άτομα που δεν μιλάγαμε καν, μου είπαν ότι ήταν πολύ ωραίο και ότι μου πήγαινε.

Τώρα αν εσύ θέλεις ένα μη-φυσικό χρώμα, το ίδιο ισχύει και εδώ. Η φίλη μου που τα έβαψε μοβ (όχι όλα βέβαια, μόνο όταν τα έπιανε πάνω φαινόταν η βαφή) δεν είχε κανένα πρόβλημα ούτε αυτή. Ντάξει μπορεί μερικοί καθηγητές απλά να έκαναν πλάκα, αλλά αυτό ήταν.

꒰🔮꒱ ᴏɴʟʏ ғᴏʀ ɢɪʀʟsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora