Γεια σας!! Θεωρω οτι αυτο το ποστ μας ενδιαφερει ολες μας που δν νιωθουμε καλα με το σωμα μας! Για αυτο σκεφτηκα να σας πω μερικους τροπους για να χασετε κιλα γρηγορα αλλα και μερικα motivation tips!!
#1: Οταν γυναζεσε φορα ρουχα που νιωθεις ανετα σε αυτα!
#2: Φτιαξε ενα playlist! Δν ξρ για εσας αλλα δν μποω να κανω σχεδον τπτ χωρις μουσικη, για αυτο σκεφτητε τι γινετε οταν γυμναζομαι και δν ακουω μουσικη. Νν...
#3: Αυτο εδω ειναι πεισσοτερο για να δεις την προοδο σου. Ειναι πολυ συαντικο να βλεπεις πως τα πας! Για αυτο βγαζε καθε Κυριακη, για παραδειγμα, μια φωτογραφια ή ζυγισου και γραψτο σε ενα τετραδιο.
#4: Αν ψαξεις στο ιντερνετ μπορεις να βρεις συνταγες με υγιεινα φαγητα, που μπορει στην φωτογραφια να φαινονται απαισια και να μην σου τραβανε το ματι, αλλα αν τα δοκιμασεις θα δεις οτι τα περισσοτερα ειναι πολυ γευστικα και το πιο συμαντικο υγιεινα!
#5: Και τωρα μια μικρη δοκιμασια! Προσπαθησε να μην φας γλυκα ή παχυντικα φαγητα για ια εβδομαδα! Αν τα καταφερεις μπορεις να χαρισεις στον εαυτο σ ενα cupcake! Τωρα δοκιμασε το ιδιο αλλα για ια και μιση εβδομαδα! Και παει λεγοντας! Θα δεις οτι η οεξη σου για παχυντικα φαγητα σταδιακα θα μειωνετε! Μονο η πρωτη αντε και η δευτερη εβδομαδα θα ειναι δυσκολες αλλα θα δεις αποτελεσματα!
#6: Για να λεμε την αληθεια δν υπαρχει τροπος να χασεις παα πολλα κιλα σε (π.χ) μια εβδομαδα. Αλλα θα νιωθεις παρα πολυ καλα αν πινεις νερο! Και ενα τιπ ειναι βαζεις λιγες σταγονες λεμονι καθε φορα που πινεις γτ εχει πολλα θετικα οπως: Αναζωογόνηση του δέρματος,Ενισχύει την ενέργεια,Ενυδατώνει τον οργανισμό μας,Βοηθά το ανοσοποιητικό μας σύστημα, Αποβάλλουμε τις τοξίνες και παρα πολλα αλλα!
#7: Μπορεις να ακολουθησεις την blogilates! Ειναι μια γυμναστρια στο Youtube που εχει πολλες ασκησεις για ολα τα σημεια το σωματος! Οριστε το link: https://www.youtube.com/channel/UCIJwWYOfsCfz6PjxbONYXSg
#8: Τελευταιο και πιο σημαντικο: ΚΑΝΤΟ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ! Μην κανεις γυμναστικη για να αρεσεις μονο, αλλα και για να νιωθεις ΕΣΥ καλα! Και αν κουραζεστεις κανε ενα διαλειμμα! Δν χειαζετε να κανεις και τα 50 πους απς, κανε οσα μπορεις! Μην ζοριζεις τον εαυτο σ!
Αυτο ηταν το παρτ για σμρ.. Ελπιζω να σας βοηθησα! Καντε λικε
KAMU SEDANG MEMBACA
꒰🔮꒱ ᴏɴʟʏ ғᴏʀ ɢɪʀʟs
Acak(ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ!) ___________________________________________________ ❝ Beyoncé was right. We DO run the world ❞ ___________________________________________________ Εδώ θα βρεις: ➵DIYs ➵Tips ➵Συμβουλές...