Τι να κανεις οταν βαριεσαι το Καλοκαιρι!

2.7K 129 12
                                    

Κ
Α
Λ
Ο
Κ
Α
Ι
Ρ
Ι
!!!

Γειααααα!! Ομγ επιτελους τελειωσαν οι εξετασεις! Επειδη το καλοκαιρι μπηκε επισημα, θα σου πω μερικες ιδεες για το τι θα κανεις αυτο το καλοκαιρι οταν βαριεσε!!

🍉Δοκιμασε μια νεα συνταγη
Μπηκα αμεσως στο φαγητο...😅 Λοιπον μια καλη ιδεα ειναι να δοκιμασεις μια νεα συνταγη. Καποιο παγωτο ισως, γρανιτα... Ξες εσυ!

🍉Διαβασε ενα βιβλιο
Δεν εχω και τοσο γουστο στα βιβλια, αλλα σας προτεινω να διαβασετε "Το λαθος αστερι", "Harry Potter" και"Hunger games". Μονο το πρωτο εχω διαβασει αλλα μια φιλη μ ειναι πορωμενη με αυτα και κατι αλλα..

🍉Κανε diys
Ννν!! Το αγαπημενο μ κομματι!!! Λοιπον θα κανω ενα παρτ για καλοκαιρινα diys!

🍉Καθαρισε την ντουλαπα σ.
Σιγουρα εχεις ρουχα που δεν χρειαζεσαι ή δεν σου κανουν. Αν αρχισεις το ψαξιμο θα δεις οτι εχεις παρα πολλα πραγματα που πολυ απλα δεν τα χρειαζεσαι.

🍉Κανε γυμναστικη.
Για σηκω απο το κρεβατι! Ξες οτι σε ενα πολυ μικρο χρονικο διαστημα θα αρχισουν τα μπανια στη θαλασσα? Αντε τι περιμενεις? Και ενα. Και δυο.

🍉Φτιαξε ενα καλοκαιρινο playlist
Τραγουδια που συνηστω:
Ugly- Jason Derulo
Love myself- Hailee Steinfeld
Uptown funk- Mark Ronson ft. Bruno Mars
I realy like you- Carly Rae Jepsen
Me too- Meghan Trainor
Cheap Thrills- Sia
Can't feel my face- The Weeknd
Lush life- Zara Larsson
Never forget you- Zara Larsson ft. MNEK
Into you- Ariana Grande

🍉Φτιαξε λογαριασμο στο Musical.ly
Ειναι υπεροχη εφαρμογη! Ειδικα οταν βαριεσαι! Αα follow me!! @feniaglikoula

🍉Φτιαξε καναλι στο Youtube
Στο εγγυουμαι δεν θα χασεις!! (Αν θελετε καντε sub στο καναλι μ! Link➡ https://www.youtube.com/channel/UC-lAdOXMxsG3BznVbD2FCYQ )

🍉Δημιουργησε ενα bucket list
Το bucket list ειναι κατι σαν στοχοι που θες να πετυχεις ή να κανεις. Μερικες ιδεες για το καλοκαιρι ειναι να τρως ποι υγιεινα ή να ξεκινησεις diy ή να κανεις ενα sleepover με την κολλητη σου ή ακομα και να βαψεις τα μαλλια σου! (Νν ολα αυτα ειναι στο δικο μ bucket list!)

🍉Μαθε μια νεα γλωσσα
Παντα μπορεις να ξεκινησεις μια νεα γλωσσα! Δεν χρειαζετε να πας σε καποιο φροντιστηριο, απλα παρε ενα λεξικο και ψαξε στο ιντερνετ online μαθηματα. (Και αυτο βρισκετε στο bucket list μ! Σκεφτομαι να ξεκινησω ιταλικα! Ξερω μια λεξη μονο: pizza!!!🍕😆)

🍉Μαθε ενα μαγικο κολπο
Απο τη βαρεμαρα εχω μαθει τεσσερα μαγικα κολπα... Μπορεις να βρεις κολπα στο Youtube ή να αγορασεις "το σετ του μαγου" σε καποιο καταστημα!

🍉Αλλαξε το στιλ σου
Αυτο το καλοκαιρι γινε αλλος ανθρωπος! Αλλαξε το στιλ στα μαλλια σ, ή τον τροπο που βαφεσαι!

Soo αυτα προς το παρων. Θα τα πουμε!
Βββ😘😘

꒰🔮꒱ ᴏɴʟʏ ғᴏʀ ɢɪʀʟsWo Geschichten leben. Entdecke jetzt