Γειαα σας!! Παιδια συγνωμη που αργω να ανεβαζω. Λοιπον σμρ θα μιλησουμε για κατι διαφορετικο. Η KiriakiNice μ ζητησε να γραψω αυτο το παρτ, οποτε here it is my darling! Επειδη δεν ξρ τι ακριβως θα ηθελες να ξερεις, θα γραψω απο την αρχη ως το τελος.
Η αρχη
#1: Καταρχας πρεπει πρωτα να σε προσεξει. Εχω ενα παρτ που θα σε βοηθησει για αυτο το θεμα.
#2: Μολις καταλαβει την υπαρξη σ και αρχισετε να κανετε παρεα, θα σ προτεινει να πατε με την παρεα σ και την παρεα του καπου. Ξρ ξρ θα ειναι καπως αβολα, αλλα ειμαστε ακομα στο δευτερο βημα!
#3: Θα περασουν οι μερες και θα νιωθει πιο ανετα μαζι σ. Αν δεν ειναι τοσο ντροπαλος θα σ ζητησει να βγειτε ΜΟΝΟΙ. Μην πανικοβαλεσε! Προχωρα στο επομενο βημα!
Το πρωτο "ραντεβου"
#1: Το εγραψα με εισαγωγικα γτ σε αυτη την ηλικια δεν το λες ραντεβου! Anyway οταν φτασει η μερα καλεσε μια φιλη σ που εχει πειρα με τα αγορια για να σε βοηθησει στο ντυσιμο, make up και ολα αυτα. Θα σ δωσει και καλες συμβουλες, αλλα και εγω αυτο κανω!
#2: Στο λεω θα εισαι πολυ αγχωμενη αν ειναι η πρωτη φορα που βγαινεις με αγορι. Για αυτο ψυχραιμια! Οταν φτασεις εκει που θα συναντηθειτε, χαρισε του το πιο γλυκο σ χαμογελο. Ετσι θα σπασεις το παγο και θα τον κανεις να νιωσει και αυτος πιο ανετα.
#3: Αν πατε βολτα φροντισε να εισαι ευχαριστη, να λες αστεια που και που, να τον ρωτησεις για τα ενδιαφεροντα του και, αν μπορεις, ακουμπα συχνα τον ωμο σ με τον ωμο του. Αν θα πατε σε καποια καφετερια κανε μεν τα προηγουμενα, αλλα αντι να ακουμπας τον ωμο του ακουμπα το ποδι σ στο ποδι του.
Η μεγαλη στιγμη
#1: Καταρχας να αναφερω οτι δεν θα σ ζητησει να τα φτιαξετε απο το πρωτο ραντεβου, οποτε αν ενδιαφερετε, θα βγειτε αρκετες φορες... Οταν τεσπα εχετε βγει αρκετες φορες και σε ρωτησει να προχωρησετε την σχεση σας, σκεψου το καλα. Μπορει αυτος που σ αρεσει να σ ζητησε επιτελους να τα φτιαξετε και θα ειστε μαζι και ολα τα λοιπα, αλλα τοτε δεν θα μπορεις να κοιτας αλλα αγορια, να βγαινεις με αλλα αγορια, να μιλας σε αλλα αγορια, κτλ κτλ. Για αυτο σκεψου το καλα.
#2: Αν τελικα συμφωνεις με αυτες τις προυποθεσεις, δεν εχεις παρα να πεις ναι! Μια συμβουλη ειναι να το πεις οχι τοσο ενθουσιωδης, αλλα ουτε βαριεστημενα. Πες το ζωηρα και αγκαλιασε τον.
Κατα την διαρκεια
#1: Στη αρχη θα νιωθεις και θα νιωθει και εκεινος σιγουρα αμηχανια. Δεν θα πολυθελει να ειστε κοντα στο σχολειο. Για αυτο μην ανυσηχεις και μην στεναχωριεσε. Απλα το κανει για να βρει την καταλληλη στιγμη για να το πει στπυς φιλους του. Αλλα αν δεν ειναι τοσο ντροπαλος θα θελει να ειστε μαζι συνεχεια.
#2: Προσπαθησε να βρισκοσαστε συχνα και να μην χανετε επαφη. Αλλα προσεχε! Μην κολλησεις πανω του, γτ ολες εχουμε δει ταινιες που η κοπελα γινετε κολλιτσιδα στο αγορι της και μετα χωριζουν για αυτο το λογο! Για αυτο αστου λιγο χωρο.
Τα τελευταια
#1: Μεχρι τωρα τα πας πολυ καλα! Ή μηπως οχι? Εχουν περασει ημερες που εχει να σ στειλει μηνυμα και δεν σε συνοδευει σπιτι σου? Καταρχας μην πανικοβαλεσε! Μπορει να θελει λιγη ηρεμια (δεν εννοω οτι εσυ του κανεις κατι). Μην αντιδρασεις. Αν δεις οτι κοιταει το κινητο του, χαμογελαει και οταν τον ρωτας τι ειναι και σ λεει τπτ, παλι μην αντιδρασεις. Παρακολουθησε τους φιλους του. Αν δειχνουν σε αυτον μια αλλη κοπελα, τον σπρωχνουν προς αυτην και ολα τα λοιπα, μην αντιδρασεις. Αν τον δεις να μιλαει, να γελαει με και να αγκαλιαζει μια αλλη κοπελα, μαθε αν ειναι καποια συγγενης ή φιλη του. Μην αντιδρασεις. Αν ομως ειναι καποια απο αυτες που την πεφτουν σε ολους, τοτε αντιδρασε. Πηγαινε και μιλα του. Ρωτα τον ρι τρεχει με αυτη τη κοπελα, γτ δεν κανετε παρεα οπως στην αρχη και αν η σχεση σας ισχυει. Σιγουρα θα σ πει κατι του στιλ: "Τι λες μωρο μ? Εγω με αυτην? Εγω εσενα αγαπαω". Μην λυγισεις. Ξαναρωτα τον αν σχεση σας ισχυει.
#2: Το πιο σιγουρο ειναι να σ πει οτι ισχυει. Για αυτο παρε την αποφαση σ τωρα. Θες τελικα αυτο το αγορι? Αυτον που αγκαλιαζει την καθε ασχετη? Εσυ αποφασιζεις.
Λοιπον... Λυπαμαι που λεω αυτο στο τελος αλλα δεν υπαρχει αλλη επιλογη. Anyway, ευχαριστω που το διαβασατε, πατηστε το ⭐ αν σας αρεσε και σχολιαστε τι θα θελατε να ανεβαζω στη συνεχεια. Επισης θελω να ευχαριστησω την @SBLina15 που με στηριζει να συνεχισω το "βιβλιο" αυτο. Μην ξεχασετε να τσεκαρετε το προφιλ της!!❤
Antioss💘💘
أنت تقرأ
꒰🔮꒱ ᴏɴʟʏ ғᴏʀ ɢɪʀʟs
عشوائي(ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ!) ___________________________________________________ ❝ Beyoncé was right. We DO run the world ❞ ___________________________________________________ Εδώ θα βρεις: ➵DIYs ➵Tips ➵Συμβουλές...