Πάνε περίπου 2 χρόνια από τότε που ανέβασα κεφάλαιο με αυτό το θέμα, οπώτε here it is!
Επιτέλους, βγήκατε οι δύο σας, περάσατε υπέροχα αλλά ακόμα δεν είσαι σίγουρη για το πώς αισθάνεται και το αν του αρέσεις. Μην ανησυχείς όμως, γι’ αυτό είμαι εδώ!
Μέσα από τα 23 σημάδια που αναφέρω, να είσαι σίγουρη ότι πλέον θα μπορείς να αναγνωρίσεις αν υπάρχει αμοιβαία έλξη ή αν το ενδιαφέρον του περιορίζεται στο friendzone. Του αρέσεις; Για να μάθουμε..
1) Σε έφαγε με τα μάτια του!
Όταν ένας άντρας δεν παίρνει τα μάτια του από πάνω σου, δείχνει εκτός από αυτοπεποίθηση, ότι ενδιαφέρεται πραγματικά για εσένα. Αφού λοιπόν σου άνοιξε τα χαρτιά του, δείξε του και εσύ το ενδιαφέρον σου κάνοντας μια κίνηση.
2) Ω! Με συγχωρείτε, ήταν τυχαίο!
Σαν ένα αεράκι να διαπέρασε την ατμόσφαιρα και ξαφνικά νιώθεις να έρχεται λίγο πιο κοντά, αγγίζοντας κατά λάθος το μπράτσο σου και αισθάνεσαι σαν τη Βουγιουκλάκη στην ταινία “Μοντέρνα Σταχτοπούτα”.
Ε, λοιπόν μόνο τυχαίο δεν ήταν, σίγουρα ενδιαφέρεται για εσένα και θέλει να δει την αντίδρασή σου. Χαμογέλα, όλα πάνε καλά.
3) Κοκκίνισε ή μου φαίνεται;
Το ότι κοκκινίζει δεν σημαίνει πάντα πως είναι ντροπαλός, κάποιες φορές η νευρικότητα που του προκαλείς μπορεί να τον κάνει λίγο πιο ροδαλό από το συνηθισμένο. Αυτό είναι ένα καλό σημάδι, ότι το ενδιαφέρον του για εσένα είναι μεγάλο.
4) Έχει σταυρωμένα τα χέρια
Εντάξει, η πρώτη εικόνα κάποιου που έχει συνεχώς σταυρωμένα τα χέρια του, είναι ενός ατόμου απόμακρου και ντροπαλού, αλλά αυτό δεν ισχύει πάντα καθώς υπάρχει η περίπτωση να κρατάει άμυνα απέναντί σου, αφού αισθάνεται ευάλωτος.
Συνέχισε να είσαι ο εαυτός σου και θα τον ξεκλειδώσουμε αργά ή γρήγορα!
5) Γέλα μου, όπως και χθες
Χαμόγελο, τι παραπάνω να ζητήσει κανείς; Ένα από τα πιο ξεκάθαρα σημάδια που υπάρχουν. Συνέχισε την καλή δουλειά και πριν το καταλάβεις θα είστε αγκαλιά και θα χαμογελάτε μαζί!
6) Άστα τα μαλλάκια σου
Τι και αν νόμιζες ότι το ανακάτεμα των μαλλιών είναι προσωπική υπόθεση; Μάθε πως και οι άντρες συνηθίζουν να ανακατεύουν τα μαλλιά τους όταν αισθάνονται άνετα μαζί σου και είναι και ένας τρόπος φλερτ.
ESTÁS LEYENDO
꒰🔮꒱ ᴏɴʟʏ ғᴏʀ ɢɪʀʟs
De Todo(ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ!) ___________________________________________________ ❝ Beyoncé was right. We DO run the world ❞ ___________________________________________________ Εδώ θα βρεις: ➵DIYs ➵Tips ➵Συμβουλές...