═ ∘◦#1: let's talk: love yourself◦∘ ═

435 37 18
                                    

╔.★. .════════╗
110 special
╚════════. .★.╝

Όπως καταλάβατε από τον τίτλο, δεν θα είναι άλλο ένα κεφάλαιο με συμβουλές. Σκέφτηκα που και που να γράφω κάποιο μικρό κεφάλαιο όπου θα μιλάω εγώ, σαν Φένια, και όχι σαν συγγραφέας αυτού του βιβλίου. Ελπίζω να σας αρέσει και, γιατί όχι, να μου λέτε και την γνώμη σας:)

Έχεις σκεφτεί ποτέ πόσο χρόνο έχεις σπαταλήσει προσπαθώντας να μπεις στο σκοτεινό μυαλό του αγοριού που θες; Πόσες ώρες έχεις περάσει σε ένα καναπέ, με ένα ακουστικό στο χέρι αναλύοντας με κάθε λεπτομέρεια τις κινήσεις και τα λόγια του

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Έχεις σκεφτεί ποτέ πόσο χρόνο έχεις σπαταλήσει προσπαθώντας να μπεις στο σκοτεινό μυαλό του αγοριού που θες; Πόσες ώρες έχεις περάσει σε ένα καναπέ, με ένα ακουστικό στο χέρι αναλύοντας με κάθε λεπτομέρεια τις κινήσεις και τα λόγια του. Έψαχνες και ψάχνεις το φως στο τούνελ και στα μάτια της κολλητής σου φαίνεσαι σαν μεταλλωρύχος που προσπαθεί να πλησιάσει το διαμάντι του. Μα για σένα αυτό το αγόρι είναι το… διαμάντι σου!

Εγώ θα σε ρωτήσω όμως κάτι άλλο. Με ρώτησα και εμένα χθες το βράδυ και δε σου κρύβω πως δεν ήξερα τι να μου απαντήσω. Πόσες ώρες έχεις αφιερώσει για να αγαπήσεις εσένα την ίδια; Λάθος μου μεγάλο (ίσως και δικό σου) αλλά ακόμα δεν έχω μάθει να με αγαπώ.

Έχω δώσει κατά καιρούς όλο μου το είναι για να κάνω αυτούς, τους οποιοδήποτε (ονόματα δε λέμε, οικογένειες δε θίγουμε) να με αγαπήσουν. Έχω κάνει βήματα προς τα πίσω, έχω ρίξει δάκρυα, έχω σφίξει γερά τα δόντια αλλά ποτέ για… ΜΕΝΑ.

Και δε σου λέω να γίνεις ούτε εγωίστρια ούτε να αποφασίσεις πως η λέξη "ναρκισσισμός" θα είναι πλέον το μεσαίο όνομά σου. Θέλω να σου εξηγήσω πως τα συναισθήματα θέλουν το ζύγισμά τους και ας πούμε και τις προτεραιότητές τους.

Εγώ κουράστηκα να μιζεριάζω για τους άλλους, άντρες και γυναίκες. Κουράστηκα πώς να στο πω πιο απλά. Κουράστηκα να κάνω μερικά πράγματα για να με αποδεχτούν οι άλλοι ενώ την ίδια στιγμή δε με έχω αποδεχτεί εγώ η ίδια.

Έχω πολλά θετικά για να με αγαπήσω. Έχω και μερικά αρνητικά  που μπορώ να διορθώσω. Σήμερα το πρωί το σκέφτηκα και πραγματικά χαμογέλασα. Να μου δίνω χώρο, να ανασαίνω βαθιά για εμένα και όχι βαριά για τους… υπόλοιπους!

Με αυτό το βιβλίο έχω μάθει πολλά. Έχω μάθει από το πώς να φτιάχνω τα μαλλιά μου μέχρι το να πώς να πετυγχαίνω τους στόχους μου. Αλλά το κυριότερο; Κατάλαβα ότι όλα αυτά δεν έχουν νόημα αν δεν αγαπώ τον εαυτό μου. Που αυτός είναι το πολυτιμότερο πράγμα που έχω και κατάλαβα ότι δεν χρειάζεται να τον αλλάξω για να ικανοποίησω τους άλλους. Αλλά για να ικανοποίησω εμένα.

Αγαπημένε μου εαυτέ, στο υπόσχομαι, θα μάθω να σε αγαπώ γιατί το αξίζεις. :)

◦

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
꒰🔮꒱ ᴏɴʟʏ ғᴏʀ ɢɪʀʟsWhere stories live. Discover now