Δεν έχεις αρκετό χρόνο; Γκρινιάζεις διαρκώς και εύχεσαι η μέρα να είχε περισσότερες ώρες, προκειμένου να προλάβαινες να κάνεις όλα όσα αγαπάς. Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχει τρόπος να έχεις μία άκρως παραγωγική εβδομάδα. Αρκεί να οργανώσεις καλά το πρόγραμμά σου, να δημιουργήσεις λίστες με όλα όσα θέλεις και πρέπει να κάνεις και φυσικά να κρατήσεις λίγο χρόνο για τον εαυτό σου!
Πώς θα τα συνδυάσεις όλα; Μπορεί να μην είναι πάντα εύκολο και να δυσκολεύεσαι να κρατήσεις τις ισορροπίες σε κοινωνική και προσωπική ζωή, αλλά το παρακάτω ενδεικτικό πρόγραμμα που δημιουργήσα, μπορεί να σε βοηθήσει να βάλεις τα πράγματα σε μία τάξη! Πάρε μία ιδέα και εμπνεύσου για να δημιουργήσεις το δικό σου, που θα είναι προσαρμοσμένο στις ιδιαίτερες ανάγκες σου.
Δευτέρα
Οργάνωσε τις σκέψεις σου! Το πρώτο πράγμα που κάνεις όταν φτάσεις στο σπίτι, είναι να πάρεις χαρτί και μολύβι και να σημειώσεις όλα όσα πρέπει να κάνεις μέσα στην εβδομάδα σου. Η λίστα σου θα περιλαμβάνει τόσο τις προσωπικές υποχρεώσεις που θέλεις να θυμηθείς. Σημείωσε ό,τι σου έρχεται στο μυαλό, ακόμη και αυτά που θεωρείς ασήμαντα, προκειμένου να έχεις τον έλεγχο της κατάστασης και στη συνέχεια να είσαι σε θέση να βάλεις προτεραιότητες. Τι ακριβώς θα πει αυτό; Ότι η λίστα σου θα σε βοηθήσει να αξιολογήσεις όλα όσα είναι σημαντικά για εσένα και να δημιουργήσεις ένα χρονοδιάγραμμα για να ολοκληρώσεις όσα περισσότερα tasks από τη λίστα σου γίνεται.
Το να καταγράψεις τα παραπάνω μπορεί να σου φαίνεται ασήμαντο, αλλά στην πραγματικότητα μπορεί να σε βοηθήσει σημαντικά, καθώς αρκετές φορές ξεχνάμε τις υποχρεώσεις που θέλουμε να κάνουμε και τις αφήνουμε για την τελευταία στιγμή. Με αυτόν τον τρόπο, θα μειώσεις το στρες και θα μπορείς να βλέπεις διαρκώς τις εκκρεμότητές σου και να ρυθμίζεις τον χρόνο σου αναλόγως.
Τρίτη
Ολοκλήρωσε τις πιο βαρετές υποχρεώσεις της λίστας, που αποφεύγεις να κάνεις. Οι Τρίτες μπορούν να γίνουν οι μέρες που θα τσεκάρεις όλα τα «πρέπει», όπως για παράδειγμα να διαβάσεις, να κάνεις κάποια επανάληψη, να γράψεις κάποιο κεφάλαιο στην ιστορία σου. Αντιμετώπισε την πραγματικότητα σαν έφηβη και μην αναβάλλεις πράγματα που μπορούν να γίνουν σήμερα για αύριο...
Οι περισσότερες τείνουμε να αφήνουμε όλα όσα βαριόμαστε να κάνουμε για το τέλος της εβδομάδας και καταλήγουμε να μην τα κάνουμε ποτέ. Παράλληλα, κάθε μέρα που περνάει τα σκεφτόμαστε, αγχωνόμαστε και χαλάμε τη διάθεσή μας. Προκειμένου να αποφύγεις τα αρνητικά συναισθήματα και το στρες, απλώς ξεμπέρδεψε με τις δουλειές που δεν σε εμπνέουν. Έτσι, θα αισθανθείς σαν να έφυγε ένα βάρος από πάνω σου και νιώσεις λίγο πιο ανάλαφρη. Το καλύτερο; Τις επόμενες μέρες θα έχεις περισσότερο χρόνο για να ασχοληθείς με όλα όσα σε ευχαριστούν!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
꒰🔮꒱ ᴏɴʟʏ ғᴏʀ ɢɪʀʟs
Rastgele(ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ!) ___________________________________________________ ❝ Beyoncé was right. We DO run the world ❞ ___________________________________________________ Εδώ θα βρεις: ➵DIYs ➵Tips ➵Συμβουλές...