Beauty Hacks From Around The World: Italy

268 31 0
                                    

FREEDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMM

Μαντέψτε ποια θυμήθηκε ότι έχει ένα βιβλίο με συμβουλές

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Μαντέψτε ποια θυμήθηκε ότι έχει ένα βιβλίο με συμβουλές

*points at herself* this bish

Σο, τι κάνετε; Πώς είστε;

Δεν θα ρωτήσω για τις εξετάσεις, κοζ ξέρω ότι όλες σας πήγατε τέλεια!:)

Λοιπόν, κοιτούσα τα προηγούμενα κεφάλαια αυτού του βιβλίου και θυμήθηκα ότι είχα αρχίσει αυτή την σειρά με μυστικά ομορφιάς από διάφορες χώρες και μια αναγνώστρια είχε προτείνει να κάνω από την Ιταλία, αλλά δεν το έκανα ποτέ και τώρα νιώθω άσχημα:(

Ορίστε το κεφάλαιο που σου χρωστάω εδώ και έναν χρόνο!

(πρόσφατα ανακάλυψα ότι για κάποιον περίεργο λόγο με ελκύουν χαρακτήρες με  δολοφονικές τάσεις που τις φωνές τους τις έχει χαρίσει ο ηθοποιός Nobuhiko Okamoto, όπως ο Katsuki Bakugou, Zack Foster και ο Karma Akabane και δεν ξέρω αν πρέπει να ανησυ...

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

(πρόσφατα ανακάλυψα ότι για κάποιον περίεργο λόγο με ελκύουν χαρακτήρες με  δολοφονικές τάσεις που τις φωνές τους τις έχει χαρίσει ο ηθοποιός Nobuhiko Okamoto, όπως ο Katsuki Bakugou, Zack Foster και ο Karma Akabane και δεν ξέρω αν πρέπει να ανησυχώ κσκσκσ)

Το κλειδί στην ιταλική ομορφιά είναι to keep it simple στην περιποίηση, μακιγιάζ, μαλλιά ... αυτός είναι ένας γενικός κανόνας που πρέπει να ακολουθήσετε: όσο το λιγότερο τόσο το καλύτερο. Οι Ιταλίδες θέλουν να αισθάνονται καλά με τον εαυτό τους και, γενικότερα, οι Ιταλοί είναι χαλαροί άνθρωποι που δεν θέλουν να αγχώνονται, έτσι, για παράδειγμα στο μακιγιάζ, δεν θέλουν να ελέγχουν αν είναι εντάξει κάθε 15 λεπτά και για αυτό δεν βάφονται πολύ.

#1: Ελαιόλαδο

Χάρη στον καιρό που έχει η Ιταλία, το δέρμα τους έχει πραγματικά λίγα "προβλήματα". Επομένως, για να διατηρήσουν το δέρμα λείο και ενυδατωμένο, κανένα χημικό προϊόν δεν μπορεί να συγκριθεί με το ένα και μόναδικό ελαιόλαδο. Για λιγότερο από 10 ευρώ μπορείτε να έχετε το καλύτερο προϊόν για το δέρμα.

#2: Φυσικό μακιγιάζ

Για να αποκτήσετε λέιο και ενυδατωμένο δέρμα είναι απαραίτητο να το αφήνετε να αναπνέει όσο το δυνατόν περισσότερο. Οι Ιταλίδες προτιμούν το φυσικό λουκ, δηλαδή:

➢ όχι contouring

➢ όχι ψεύτικες βλεφαρίδες

➢ όχι παραπάνω από μια σκιά ματιών

➢ όχι highlighter

#3: Υγιές μαλλιά

➭ Προϊόντα

Μην χρησιμοποιείτε συνέχεια μαλακτικό μαλλιών. Είναι ένα πολύ βαρύ προϊόν που προσθέτει λίπη στα μαλλιά σας, κατά συνέπεια γίνονται βρώμικα και λαδώνουν νωρίτερα. Για να το αποφύγετε, βουρτσίστε τα μαλλιά σας πριν το ντους, ώστε να μην χρειαστείτε το μαλακτικό για να σας βοηθήσει να ξεμπλέξετε τους κόμπους των μαλλιών. Φυσικά αν έχετε σγουρά μαλλιά προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε το πιο απαλό μαλακτικό που μπορείτε να βρείτε.

➭ Στέγνωμα

Οι Ιταλίδες δεν χρησιμοποιούν το πιστολάκι για τα μαλλιά συχνά, αλλά προσπαθούν πάντα να αφήσουν τα μαλλιά τους να στεγνώσουν φυσικά ή το χειμώνα τα στεγνώνουν με μια πετσέτα έως ότου είναι σχεδόν στεγνά και μετά ίσως τα κάνουν για λίγο με το πιστολάκι.

➭ Χτενίσματα

Θέλοντας να διατηρούν τη φυσικότητα τους όσο το δυνατόν περισσότερο, οι Ιταλίδες θα χρησιμοποιήσουν το σίδερο ή την ισιωτική μαλλιών για να προσθέσουν όγκο και "σχήμα" στα μαλλιά τους, χωρίς να κάνουν ένα αφύσικο χτένισμα.

#4: DIY μάσκα προσώπου για σφυκτό δέρμα

Υλικά:
1/4 κούπα μαγειρεμένα ρεβύθια (γεπ καλά άκουσες)
1 κουτάλι του γλυκού ελαιόλαδο1/4 κουτάλι του γλυκού χυμό λεμονιού1 κρόκο αυγού

Πολτοποίηστε τα ρεβύθια και ανακάτεψτέ τα με τα υπόλοιπα υλικά, ώσπου αποκτήσουν μια λεία υφή. Άπλωστε την μάσκα στο προσωπό σας και αφήστε την να στεγνώσει για 20 λεπτά. Ξέβγαλτε με ζεστό νερό και μετά με κρύο. Στέγνωστε απαλά με μια πετσέτα και άπλωστε ενυδατική κρέμα.

Αυτό ήταν το κεφάλαιο, ξέρω ότι είναι μικρό, αλλά δεν βρήκα κάτι άλλο:(

Ελπίζω να σας άρεσε!

Αν θέλετε να συνεχίσω αυτήν την σειρά, σχολιάστε χώρες που θέλετε να κάνω στην συνέχεια!

Αν έχετε κάποια άλλη ιδέα για κεφάλαιο, σχολιάστε!

Φιλάκια!

Φιλάκια!

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
꒰🔮꒱ ᴏɴʟʏ ғᴏʀ ɢɪʀʟsOnde histórias criam vida. Descubra agora