Period life hacks!!

1.5K 104 15
                                    

Γεια σας και παλι!! Ξρ αυτο το θεμα ειναι λιγο περιεργο και λιγο αμηχανο για ορισμενες απο εμας, αλλα ολα ειναι μεσα στη ζωη και δεν μπορουμε να το αποφυγουμε! Επειδη ειμαι κοριτσι και ξρ πως νιωθεις καθε μηνα, σ εχω μερικα tips για το πως να κανεις την περιοδο σ πιο "ευκολη"!!

#1: Οταν ξερεις οτι θα σου ερθει εκεινη την μερα, πιες Depon (ή ο,τι αλλο πινεις) πριν σ ερθει και οχι οταν σε πιασουν οι κραμπες. Αυτο γτ, το φαρμακο θελει λιγη ωρα για να δρασει και αν το εχςις παρει απο πριν, θα εισαι μια χαρα!!

#2: Αν εισαι στο σχολειο και πρεπει να πας να αλλαξεις σερβιετα, φροντισε απο το σπιτι να εχεις κρυψει μια στο σουτιεν σ. Λιγο περιεργο, αλλα κανεις δν θα σε καταλαβει!😉

#3: Πεινε ΠΟΛΥ νερο. Πολυ περισσοτερο απο οτι πινεις συνηθως.

#4: Αποφυγε τροφες που περιουχουν ζαχαρη, καφε ή αλκοολ (αν εισαι μεγαλη και εχεις αρχισεις να πινεις😉). Τα τρια αυτα συγκεκριμενα θα σε κανουν να πονας ακομα περισσοτερο!

#5: Μιας και αναφερθηκε, καμια μας δεν μπορει να αντεξει χωρις γλυκο! Αν θες παρααα πολυ, τοτε δοκιμασε κατι με μαυρη σοκολατα!

#6: Μπορεις να χρηισιμοποιεις μια εφαρμογη που να σ λεει ποτε θα σου ερθει, ποτε θα τελειωσει και ολα αυτα! Συστηνω μια που λεγετε: My cycles period and ovulation.

#7: Μπορεις να βαζεις μια πετσετουλα στο φουρνο μικροκυματων και μετα να την ακουμπας στην περιοχη της κοιλιας σ!

Κυριες και κυριοι! Ηρθε η ωρα για το αγαπημενο σας κομματι! Diy time!!😂😂

#8: Επειδη  οταν ειμαστε σε αυτην την στιγμη του μηνα μας πιανει μια λιγουρα, μπορεις να βαλεις σε μια θηκη για παγακια (δν ξρ πως λεγονται😂) λιωμενη μαυρη σοκολατα και βουτα και μια φραουλα. (Καντο καλυτερα το καλοκαιρι😉)

Αυτα για σμρ! Ελπιζω να βοηθησα!!

Byee💫💫

꒰🔮꒱ ᴏɴʟʏ ғᴏʀ ɢɪʀʟsDove le storie prendono vita. Scoprilo ora