Γεια σας!! Ξρ ξρ ακομα εχουμε αρκετο καιρο μεχρι να ανοιξουν τα σχολεια, αλλα δν κρατιεμαι! Προσωπικα ανυπομωνω να ξεκινησουν μονο και μονο για τα ψωνια που παμε για τα πραγματα και φυσικα για τα DIYs!
Θα σας πω πως να διακοσμησετε 5 πραγματα σας! Στο καναλι μ στο Youtube θα ανεβουν αυτα και αλλα 15! Για αυτο αν θες κανε subscribe εδω: Hey guys, it's Fenia.
Ok, let's get started!
#1: Τετραδιο με το logo του Batman
Ψαξε στο Internet μια εικονα με το λογοτυπο του Batman (ή καποιου αλλου ηρωα) και εκτυπωσε το. Κοψε το κοπιδι το μεσα (την νυχτεριδα σε αυτην την περιπτωση). Θα χρειαστεις τωρα ενα μαυρο τετραδιο, πινελο και χρυση μπογια. Τοποθετησε το χαρτι στο σημειο που θες και για να μην κουνιεται σου προτεινω να το κολλησεις με σελοτεϊπ. Βαψε με την μπογια το εσωτερικο της νυχτεριδας και ετοιμο!!#2: Μολυβια με washi tape
Μπορει να το εχεις ξαναδει αυτο το DIY. Χρειαζεσε ενα μολυβι ή καλυτερα ενα στυλο και washi tape. Με το washi tape τυλιγεις το μολυβι/στυλο και ετοιμο! Με αυτο το τροπο δν θα χασεις ποτε ξανα τα πραγματα σ!#3: Τετραδιο instagram profile
Δν ειναι αναγκαιο να ειναι το προφιλ σ στο instagram. Μπορει να ειναι του musical.ly, του fb, του twitter ή οτι αλλο εχεις! Μια καλη ιδεα ειναι να κανεις ολα τα τετραδιο σ με αυτο το τροπο😂! Κλ κλ αρχιζουμε! Με το κινητο σ βγαλε screen το προφιλ σ.(Νν το προφιλ μ ειναι... Αν θελετε καντε follow και κανω back!)
Κανε περικοπη αν θες το πανω μερος (αυτο του κινητου... ωρα, ειδοποιησεις κτλ). Περασε το στον υπολογηστη και δες τις διαστασεις τις εικονας. Βρες ενα τετραδιο (ή οτιδηποτε αλλο) στο ιδιο μεγεθος. Τυπωσε την εικονα και μετα κολλησε την πανω στο τετραδιο. Για να ειναι πιο ασφαλης κολλα αυτο το διαφανο υλικο που βαζουμε στα βιβλια.
#4: Τσαντα με marble effect
Ειναι ακριβως η ιδια διαδικασια με τα παπουτσια που εχω γραψει στο παρτ με τιτλο: "Ανοιξη!" !#5: Τετραδιο με φωτογραφιες
Και το τελευταιο ειναι και παλι τετραδιο! Θα χρειστεις ενα μονοχρωμο τετραδιο, φωτογραφιες, ψαλιδι, κολλα.
Παρε τις φωτογραφιες και κοψτες σε τριγωνακια το ενα ισα με το αλλο, αλλα το ενα να ειναι ετσι 🔼 και το αλλο ετσι 🔽. Βρες με ποια σειρα θες να τις κολλησεις και μετα κολλα τες!Ξρ οτι δν τα εξηγησα και πολυ αναλυτικα, αλλα αν περιμενετε μεχρι την επομενη ή την παραεπομενη εβδομαδα που θα αναιβασω το βιντεο, θα καταλαβετε και τις λεπτομεριες!
Love ya all!!💖
ESTÁS LEYENDO
꒰🔮꒱ ᴏɴʟʏ ғᴏʀ ɢɪʀʟs
De Todo(ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ!) ___________________________________________________ ❝ Beyoncé was right. We DO run the world ❞ ___________________________________________________ Εδώ θα βρεις: ➵DIYs ➵Tips ➵Συμβουλές...