Τα μαλλια μας εχουν αναγκη τη φροντιδα μας, ετσι δεν ειναι? Το σωστο λουσιμο ειναι φυσικα η βαση για βα ειναι υγιη. Λοιπον, κοριτσια, σαμπουαν και φυγαμε!!
💇 Ξεμπλεξε με μια χοντρη χτενα ολους τους κομπους απο τα μαλλια σ. Μετα βρεξε τα πολυ καλα. Για καλυτερα αποτελεσματα χρησιμοποιησε χλιαρο νερο: βοηθαει στο να φυγει ευκολα η σκονη και υπολοιποι εχθροι των μαλλιων. Οσο για την ποσοτητα σαμπουαν που βαζουμε... πρεπει να ειναι μικρη -οσο ενα καρυδι-, απο ενα απαλο σαμπουαν (το ξερεις οτι τα σαμπουαν για τα μωρα ειναι ο,τι καλυτερο?), την οποια την απλωνουμε στο κεφαλι μας αλλα οχι στην ακρη της τριχας!
💇 Επειδη το σαμπουαν ξηραινει τις ακρες και ευνοει τη δημιουργια ψαλιδας,φτιαξε αφρο με απαλες κινησεις των δακτυλων -και οχι με τα νυχια, για να μην πληγωνεται το δερμα- και απλωσε τον σε ολα τα μαλλια σου. Στη συνεχεια κανε στο κεφαλι σ μασαζ για περιπου 5λεπτα. Τωρα ξεκινα το ξεβγαλμα με αφθονο νερο για αρκετη ωρα. Καλο θα ηταν να το επαναλαβεις αλλη μια φορα, αφιερωνοντας λιγοτερο χρονο στο μασαζ. Οταν εχεις φυγει ολος ο αφρος και αισθανεσε πλεον τα μαλλια σ καθαρα (σαν πιατα που τριζουν) συνεχισε το ξεβγαλμα, αλλα αυτη τη φορα με κρυο νερο.
💇 Η κρεμα μαλλιων κανει πολυ καλο: διευκολυνει το ξεμπλεγμα και δινει στα μαλλια σου ακομα πιο απαλη υφη. Αφου λοιπον εχεις ξεβγαλει εντελως το σαμπουαν απο τα μαλλια σ (προσοχη: τα υπολειμματα σαμπουαν δημιουργουν πιτυριδα!), τα στυβεις απαλα με τα χερια σ για να φυγει το πολυ νερο και να τα προετοιμασεις για την κρεμα μαλλιων.
Αυτη η διαδικασια απαιτει επισης απαλες κινησεις. Απλωσε την κρεμα σε σχεδον ολο το μηκος των μαλλιων, δλδ μεχρι τις ακρες, αλλα ποτε τις ριζες.💇 Και τωρα ενα πολυ σημαντικο tip: αφου εχεις βαλει την κρεμα και την εχεις αφησει καποια λεπτα να δρασει, βαζεις το κεφαλι σ κατω απο το χλιαρο νερο και με μια μεγαλη χτενα, χτενιζεις τα μαλλια σ, βγαζωντας συγχρονως τους κομπους και ξεβγαζοντας και την κρεμα! Ειναι ο καλυτερος και λιγοτερο επικινδυνος τροπος για να ξεμπλεξεις τα μαλλια σου! Ααα και να μην ξεχασω: ποτε μα ποτε δε χρησιμοποιουμε βουρτσα σε βρεγμενα μαλλια!
💇 Τελος, επειδη τα μαλλια οταν ειναι βρεγμενα ειναι ευθραυστα και πρεπει να τα χειριζομαστε με αγαπη, αυτο που πρεπει να κανεις για να τα στεγνωσεις μετα το λουσιμο δεν ειναι να τα τριβεις με πετσετα, αλλα να τα τυλιγεις και να τα αφησεις για λιγη ωρα με την πετσετα, η οποροφησει την υγρασια.
Επιπλεον, το κρυο νερο κανει τα μαλλια λαμπερα και λεια, γτ με την χαμγλη θερμοκρασεια κλεινουν τα λεπια της τριχας!
Νταξει νταξει. Θα κανω παρτ το απογευμα! Ελπιζω να σας βοηθησε!!
Φιλουμπες💘💘
ESTÁS LEYENDO
꒰🔮꒱ ᴏɴʟʏ ғᴏʀ ɢɪʀʟs
De Todo(ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ!) ___________________________________________________ ❝ Beyoncé was right. We DO run the world ❞ ___________________________________________________ Εδώ θα βρεις: ➵DIYs ➵Tips ➵Συμβουλές...