Τι να πάρετε σε μια 4/5ήμερη εκδρομή!

496 52 7
                                    

Ναι! Ήρθε η ώρα για την πενθήμερη και είστε ενθουσιασμένες! Αλλά προτού να φύγετε, βεβαιωθείτε ότι είστε σωστά προετοιμασμένες ή αλλιώς μπορεί να καταλήξετε να χάσετε κάτι. Ορίστε μερικές ιδέες για το τι πρέπει να πάρετε μαζί σας:

#1: Πάρτε τα σωστά ρούχα.
Εάν δεν είστε σίγουρες για το τι καιρό θα έχει στην διάρκεια του ταξιδιού σας, ετοιμαστείτε για την καλύτερη και την χειρότερη περίπτωση.

Καλό είναι να φέρετε ένα επιπλέον παντελόνι και μια επιπλέον μπλούζα.

Κατάλληλα νυχτικά.

Πετσέτες για κολύμπι ή ντους. Στα ξενοδοχεία συνήθως δίνουν πετσέτες.

Άνετο και ζεστό ρουχισμό. Εξαρτάται από εσάς, αλλά αρπάξτε ένα φούτερ just in case.

Κατάλληλα παπούτσια. Μην πάρετε νέα παπούτσια στο ταξίδι, εκτός αν το χρειάζεστε απολύτως. Πάντα να φέρνετε ένα ζευγάρι παπούτσια γυμναστικής/αθλητικά αν ξέρετε ότι θα περπατήσετε. Το Converse ή άλλα παπούτσια παρόμοια με αυτά είναι εντάξει, αλλά μερικές φορές δεν προσφέρουν την υποστήριξη στις καμάρες σας. Δεν είναι καλή ιδέα να φοράτε τακούνια ή σφήνες. Επίσης, φέρτε ένα ζευγάρι σαγιονάρες αν σας αφήσουν να κολυμπήσετε.

Μην ξεχνάτε τα εσώρουχά σας. Φέρτε δύο επιπλέον ζευγάρια κάλτσες και τρία επιπλέον ζευγάρια εσώρουχα. Μπορεί να χρειαστείτε ένα επιπλέον σουτιέν ή ένα αθλητικό σουτιέν.

Μαγιό (πάλι αν ξέρετε ότι θα κολυμπήσετε). Επειδή τα σχολεία έχουν διαφορετικούς κανόνες, ρωτήστε αν μπορείτε να πάρετε μπικίνι ή ολόσωμο.

Φέρτε μαζί ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου και ένα καπέλο.

#2: Καλλυντικά και stuff.
Θα πρέπει πάντα να έχετε προϊόντα περιποίησης, όπως σαμπουάν, μαλακτικό, σαπούνι, αφρόλουτρο, σφουγγάρι, οδοντόβουρτσα, οδοντόκρεμα, βούρτσα και χτένα, καθώς και τα καλλυντικά που χρειάζεστε.

Για καλό και για κακό, πάρτε και μερικές σερβιέτες, γιατί η Μητέρα Φύση μας θυμάται όταν είμαστε εκδρομή:).

#3: Κάτι για να απασχολήστε.
Αν το ταξίδι είναι πολλών ωρών, μπορείς να πάρεις κάτι για έχεις να κάνεις, όπως MP4, UNO, χαρτιά ή βιβλίο.

#4: Ένα τετράδιο με χρήσιμες φράσεις.
Αν πηγαίνεις εξωτερικό, καλό είναι να γράψεις σε ένα τετράδιο χρήσιμες φράσεις ή λέξεις στην γλώσσα της χώρας, όπως "Συγγνώμη", "Πού είναι η τουαλέτα;"κτλ.

Επίσης καλό είναι να ψάξεις για διάφορες κακές συνήθειες (δεν ξέρω πως να το εκφράσω) της χώρας αυτής. Μπορεί εδώ μια χειρονομία να είναι κάτι φυσιολογικό, αλλά μπορεί στην χώρα αυτή να θεωρείται κάτι προσβλητικό.

Εύχομαι να μην έχουν απαγορεύσει τις εκδρομές μέχρι τότε😂

Ελπίζω να βοήθησα!❤

꒰🔮꒱ ᴏɴʟʏ ғᴏʀ ɢɪʀʟsOù les histoires vivent. Découvrez maintenant