Χελλόου!
Δεν έχετε παράπονο, ποσπαθώ να ανεβάζω κάθε μέρα:)
Όπως διαβάσατε από το τίτλο, σήμερα θα σας δείξω 3 ιδέες DIY δώρων για fangirls/boys!
⌌⊱⇱ ⊶⊷⊶⊷⊶⊷⊶⊷⊰⌍
Χιονόμπαλες με ships
⌎⊱⊶⊷⊶⊷⊶⊷⊶⊷⇲⊰⌏Ορίστε ένα βιντεάκι για το πώς να φτιάχνεται χιονόμπαλες γενικά:
Τι μπορείτε να κάνετε για να είναι πιο fandomy και uwu:
❄️Τυπώστε μια εικόνα με το ship της επιλογής σας (π.χ. Lawlight, Klance, Bagudeku, Namjin, Dopil, idk απλά λέω😏)
❄️ Κολλήστε την εικόνα σε ένα χαρτόνι και κόψτε το γύρω από τις φιγούρες
❄️ Κολλήστε και από τις δύο πλευρές αυτό το διαφανές αυτοκόλητο που βάζουμε στα βιβλία (δεν θυμάμαι πώς το λένε😂) και κόψτε το γύρω γύρω αφήνοντας περίπου μισό εκατοστό απόσταση.
❄️ Κολλήστε το χαρτόνι στο καπάκι της χιονόμπαλας και έτοιμη!
⌌⊱⇱ ⊶⊷⊶⊷⊶⊷⊶⊷⊰⌍
Φούτερ με inside joke
⌎⊱⊶⊷⊶⊷⊶⊷⊶⇲⊰⌏Είχα γράψει πέρσυ ένα κεφάλαιο με το πώς να διακοσήσετε το φούτερ σας (είναι το "DIY: How to personalise your hoodie/sweatshirt"). Ακολουθώντας τα ίδια βήματα, απλά γράφετε (ή αν θέλετε και μπορείτε να ζωγραφίσετε) το inside joke από το fandom της επιλογής σας.
Εγώ είχα φτιάξει ένα φούτερ και έγραψα "Infires" με καλλιγαφικά γράμματα και πολλοί δεν το καταλαβαίνουν στην αρχή και μετά από λίγο είναι σε φάση "ο σΙΤ ΕΙΣΑΙ ΑΡΜΥ;"😂
⌌⊱⇱⊶⊷⊶⊷⊶⊷⊶⊷⊰⌍
Κονκάρδες
⌎⊱⊶⊷⊶⊷⊶⊷⊶⊷⇲⊰⌏Ορίστε ένα βιντεάκι για το πώς να φτιάχνετε κονκάρδες:
Αν θέλετε να εκτυπώσετε εικόνες αντί να ζωγραφίσετε:
🔮 Βάλτε τις εικόνες σας σε αρχείο word και σιρρυκνώστε τες όσο θέλετε. Εκτυπώστε το αρχείο.
🔮 Μετά είναι η ίδια διαδικασία με αυτή που είπα παραπάνω, στις εικόνες που θα βάζατε στις χιονόμπαλες.
🔮 Τέλος κολλήστε μια παραμάνα στο πίσω μέρος την κονκάρδας.
(έχω πάθει λίγο εμμονή με τις κονκάρδες, άι μιν, κοιτάξτε την τσάντα μου😂)
Εμ... Αυτά...;Γράψτε στα σχόλια τα fandoms σας και τα ships σας😏
Φιλάκιααα💖
VOCÊ ESTÁ LENDO
꒰🔮꒱ ᴏɴʟʏ ғᴏʀ ɢɪʀʟs
Diversos(ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ!) ___________________________________________________ ❝ Beyoncé was right. We DO run the world ❞ ___________________________________________________ Εδώ θα βρεις: ➵DIYs ➵Tips ➵Συμβουλές...