ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ!! #3

580 38 19
                                    

Ναι... ξερω οτι σας ειπα να μου στειλετε ιδεες για αυτο το βιβλιο και πολλες απο αυτες ειναι πολυ ενδιαφερων για να συζητησουμε (η ψυχολογος ξερω εγω😂) αλλα σκεφτηκα να κανω και εναν ακομα διαγωνισμο...

Και κατι ακομα...

ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!!!!

ΝΑΑΑΑΑΙΙΙΙΙΙ (μαζεψτε με😂)

Ενταξει ενταξει πισω στο θεμα.

Μιας και το καλοκαιρι μπηκε επισημως, τι ειναι καλυτερο απο εναν καλοκαιρινο διαγωνισμο; (εσυ που σηκωνεις το χερι σου για να πεις μια ιδεα, ναι σε εσενα μιλαω, κατεβασε το😂)

Λοιπον.... Οριστε και τα θεματα (αποφασισα να κανω αυτον τον διαγωνισμο λιγο διαφορετικο. Δεν θα εχει θεμα το καλοκαιρι, εκτος αν εσεις θελετε να το βαλετε σε καποιο θεμα):

*διαλεγετε 3 απο τα 5*
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
Θεμα 1ο:

Υποσεινηδητο. Ολοι εχουμε. Ειναι εκεινη η σπαστικη φωνουλα που πεταγεται τις πιο ακαταλληλες ωρες. Ειναι το αγγελακι και το διαβολακι που θα εμφανιζονταν στους ωμους μας αν ειμασταν cartoon. Ειναι εκεινο που προσπαθει να μας αλλαξει γνωμη, θυμιζοντας μας τις ανοησιες που εχουμε κανει στο παρελθον. Ξερω οτι τωρα θυμιθηκες μια φορα που προσπαθησε να σε προειδοποιησει, αλλα το αγνοησες.

Γραψτε μια τετοια σκηνη, οπου εσεις αποφασιζετε να κανετε κατι, αγνοοντας το υποσεινηδητο σας. Στο τελος, μπορει να ειχε δικιο ειτε αδικο, η επιλογη δικη σας.

Θεμα 2ο:

Εχετε και εσεις ακουσει που λενε "Εισαι η αδερφη ψυχη μου"; Ολοι μας εχουμε καποιον που νιωθουμε σαν να γεννηθηκαμε για να ειμαστε μαζι.

Οι ανθρωποι οταν γεννιουνται, αποκτουν ενα κλειδι ειτε μια κλειδαρια. Σκοπος τους ειναι να βρουν εκεινον με την αντιστοιχη κλειδαρια ή κλειδι, και ετσι θα μπορουν να αποκαλουν ο ενας τον αλλον "αδερφη ψυχη". Τι θα γινει ομως οταν... Γεννηθει καποιος με τιποτα απο τα δυο;

Θεμα 3ο:

"Μα... γιατι πρεπει να φυγεις;" τον ρωτησες ενω δακρυα αρχισαν να τρεχουν στα μαγουλα σου.
"Πρεπει (character's name)..." ειπε γλυκα και ακουμπησε το χερι του στο μαγουλο σου και σκουπισε με τον αντιχειρα του το υγρο που εβγαινε απο τα ματια σου. Ηταν ο κολλητος σου. Ηταν ο κολλητος σου για δεκαπεντε ολοκληρα χρονια. Και επρεπε να φυγει. Ποτε δεν καταλαβες γιατι...
"Ναι αλλα..." τραυλισες και ακουμπησες το κεφαλι σου στο στερνο του. "(Nickname)... και αν... Και αν με ξεχασεις;"
"Αυτο δεν θα συμβει..." σε καθησυχασε φιλοντας το πανω μερος του κεφαλιου σου. "Αρκει να μην με ξεχασεις ουτε εσυ..."

꒰🔮꒱ ᴏɴʟʏ ғᴏʀ ɢɪʀʟsحيث تعيش القصص. اكتشف الآن