Το γεγονός ότι στο κεφάλαιο που σας είπα να ψηφίσετε, σας είπα ότι δεν είμαι σίγουρη για το θέμα αγόρια καθώς έχω και εγώ τα γκομενικά μου, παρ' όλα αυτά οι περισσότερες ψηφίσατε αυτό, σημαίνει ότι είστε το ίδιο απελπισμένες με εμένα😂
Άλλα, τι να κάνω, εγώ είμαι εδώ για 'σας:)
Έχεις βγει ραντεβού με το αγόρι/κορίτσι (it's 2019 people) που σου αρέσει εδώ και μήνες. Και δεν πηγαίνει καλά. Όσο και αν θέλεις να δείξεις στο άτομο που κάθεται απέναντι σου ότι ενδιαφέρεσαι, σε έχει λούσει κρύος υδρώτας και ο εγκεφαλός σου δεν δίνει τις σωστές εντολές στο σώμα σου. Μπορεί όμως και οι δύο να αισθάνεστε αμήχανα και θα προτιμούσατε να σας καταπιεί η γη παρά να πιείτε ήρεμα το ρόφημά σας.
Μην φοβάσαι όμως, κάθως μια κακή αρχή δεν σημαίνει ότι ολόκληρο το ραντεβού έχει καταστραφεί! Ορίστε μερικά τιπς για να το σώσεις!
❥ Απέφυγε τις βαρετές ερωτήσεις
Ας είμαστε ειλικρινείς, σε νοιάζει πραγματικά πόσα αδέλφια έχει κάποιος; Θες να μάθεις πού βρίσκεται το εξοχικό του/της; Πιθανώς όχι. Περάσε τις ερωτήσεις γνωριμίας και κάνε ερωτήσεις που θα ξεκινήσουν μια ενδιαφέρουσα συζήτηση.
Εγώ σαν άνθρωπος δεν μιλάω πολύ, αλλά αν είχα αυτή την ικανότητα, δεν θα μπορούσα να μιλάω για ώρες για το δημοτικό που πήγα και για το που μεγάλωσα. Σκεψου τα ενδιαφέροντά σου. Τα πράγματα που αγαπάς και σε ενθουσιάζουν - τα χόμπι σου, επερχόμενα σχέδια διακοπών ή ένα νέο βιβλίο που διαβάζεις. Αυτά είναι διασκεδαστικά θέματα συζήτησης. Ρωτήσε το ραντεβού σου για το αγαπημένο μέρος που έχει επισκευτεί, για την αγαπημένη του ταινία ή για το τι θα ήθελε να κάνει εάν τα χρήματα δεν ήταν εμπόδιο για την πραγματοποίηση των ονείρων του.
❥ Φτιάξε την στάση του σώματός σου
Fake it 'till you make it δεν σου έχω πει πολλές φορές; Εάν βαριέσαι, είσαι αγχωμένη, αισθάνεσαι άβολα, η γλώσσα του σώματος σου πιθανών να το δείχνει. Κρατήσε τους ώμους σου πίσω, το πηγούνι ψηλά, και να κοιτάς στα μάτια το άτομο που βρίσκεται απέναντί σου. Ψυχολογικά, όταν ισιώνεις το σώμα σου, εκπέμπεις περισσότερη αυτοπεποίθηση και σε βοηθάει να διώξεις την αρνητική ενέργεια.
Μπορεί επίσης να σε βοηθήσει να μιμηθείς κάποιον που θαυμάζεις. Για παράδειγμα, σκέψου "τι θα έκανε η Kim Hyuna, μια από τις πολλές γυναίκες που έχουν αυτοπεποίθηση και δεν φοβούνται να το δείξουν;"
❥ Να είσαι ειλικρινής
Υπάρχει κάτι πιο γοητευτικό και χαριτωμένο από κάποιον που παραδέχεται ότι έχει άγχος; Μην φοβάσαι να αναγνωρίσεις την ένταση με έναν παιχνιδιάρικο τρόπο για να την ξεπεράσεις. Ένα απλό "Πω αυτή η αμήχανη σιωπη - πες μου τι βλέπεις αυτό το καιρό;" μπορεί να είναι η τέλεια πάσα για να ξεπεράσεις από την αμηχανία σε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση.
❥ Κρατήσε το κινητό σου στην τσάντα σου
Όταν βρίσκεσαι στο ασανσέρ με ένα άλλο άτομο, βγάζεις το κινητό σου, έτσι; Αντιστάσου στην επιθυμία να το βγάλεις από την τσάντα σου σε ένα ραντεβού. Δεν θα μόνο αγενές να αρχίσεις να στέλνεις μηνύματα στο τραπέζι με το ραντεβού σου, αλλά θα ενθαρρύνει την αμηχανία. Είναι ίσως εξίσου αγχωμένος/η με εσένα.
❥ Να είσαι ενεργή συνομιλήτρια/ακροάτρια
Όταν αναρωτιέσαι το αν έχεις επιλέξει το σωστό συνολάκι, τι σκέφτεται το ραντεβού σου για σένα ή αν έχεις κραγιόν στα δόντια σου, δεν είσαι παρούσα στη στιγμή. Προσπάθησε να παραμείνεις συγκεντρωμένη στη συζήτηση και ίσως θα καταφέρεις να διώξεις το οποιοδήποτε άγχος ή αμηχανία.
Να θυμάσαι ότι είναι μόνο ένα ραντεβού. Πάρε μια βαθιά αναπνοή και κατάλαβε ότι ακόμα κι αν η βόλτα σας καταλήξει σε καταστροφή, δεν θα είναι το τέλος του κόσμου. Επιπλέον, θα έχεις μια ξεκαρδιστική ιστορία για πεις στις φίλες σου!
Αυτό ήταν το κεφάλαιο, ελπίζω να σας άρεσε!
Έχουμε φτάσει στα 192 κεφάλαια eYE-
Λογικά το βιβλίο θα τελειώσει στα 200 κεφάλαια. Απλά θα ήθελα να σας ρωτήσω αν θέλετε να κάνω δεύτερο μέρος... Γιατί θέλω να κάνω, αλλά έχω παρατηρήσει ότι τα views και οι ψήφοι έχουν πέσει λίγο σε σχέση με την αρχή του βιβλίου. Δεν λέω ότι με χαλάει ότι υπάρχουν άνθωποι που διαβάζουν το βιβλίο, ίσα ίσα, είμαι ευγνώμων και σας αγαπάω όλες, απλά νιώθω ότι δεν σας αρέσουν τα κεφάλαια που ανεβάζω:(
Βλέπω ότι τα πρώτα κεφάλαια έχουν 100 και 200 ψήφους και τα τελευταία κεφάλαια που μου αρέσουν τα θέματα τους και βάζω κόπο για να γράψω έχουν κάτω από 30:(
Και πάλι, δεν είμαι αχάριστη, χαίρομαι και είμαι ευγνώμων που υπάρχουν άτομα που με στηρίζουν από την δημοσιεύση αυτού του βιβλίου μέχρι και σήμερα, απλά θέλω να ξέρω αν σας αρέσει το περιεχόμενο που ανεβάζω!
Αυτά άι γκες...
Φιλάκια❤️
YOU ARE READING
꒰🔮꒱ ᴏɴʟʏ ғᴏʀ ɢɪʀʟs
Random(ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ!) ___________________________________________________ ❝ Beyoncé was right. We DO run the world ❞ ___________________________________________________ Εδώ θα βρεις: ➵DIYs ➵Tips ➵Συμβουλές...